Address & Contact

Our Address

قائمشهر ، انتهای خیابان تهران ، نبش البرز 120

Telephone

صنایع چوبی چنار

♻️ سرلوحه کار و هدف اصلی گروه صنایع چرتکه ایجاد حس آرامش و فضایی دلنشین برای کار و زندگی شماست

♻️ مشتری مداری توجه به خواست و سلیقه مشتریان عزیز از ارکان اصلی گروه تولید چرتکه می باشد

♻️ که در راستای تحقق این اهداف با گرد آوری کادری مجرب توانمند تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم

♻️ تارضایت شما عزیزان راجلب نمائیم نظرات و پیشنهادات و ایده های جذاب شما میتواند چراغ راه ما برای پیشبرد

♻️ هر چه بهتر اهداف و آرمانهای پیش روی امروز و فردایمان باشد .

♻️ انتخاب صنایع چوبی لوکس

♻️ برای آن که بتوانید صنایع چوبی مناسبی را برای خود انتخاب کنید باید به مسائل متفاوتی توجه داشته باشید. برای مثال انتخاب رنگ چوب مناسب، به فراخور وسیله‌ای که تصمیم به خرید آن را دارید از اهمیت بسیار زیادی برخوردار خواهد بود.

♻️ برای مثال برای خرید کابینت چوبی آشپزخانه، در وهله اول توجه به ابعاد آشپزخانه و میزان نورگیری آن، شرط مهمی در انتخاب رنگ چوب کابینت خواهد بود. این یعنی اگر آشپزخانه شما به اندازه کافی کوچک و تاریک باشد باید به سراغ مدل‌هایی بروید که در طراحی آن‌ها از کابینت‌هایی با رنگ روشن استفاده شده است.

♻️ علاوه بر این در سایر وسایل چوبی منزل از قبیل مبلمان نیز توجه به جنس و رنگ چوب مسئله بسیار مهمی خواهد بود. در چنین شرایطی شما باید به سراغ مبلمانی بروید که از بهترین و باکیفیت‌ترین نوع چوب ساخته شده باشد، چیزی که با مرور زمان آسیب ندیده و مقاومت خود را از دست ندهد. طبیعتاً رنگ و طرح چوب نیز می‌تواند با توجه به سبک دکوراسیون و سایر وسایلی که در چیدمان خانه‌تان دارید اهمیت پیدا کند.

♻️ با توجه به تمامی این مسائل باید دقت کنید که انتخاب صنایع چوبی منزل بسیار گسترده است و در نتیجه باید با توجه به اولویت‌بندی‌های لازم و همین‌طور مسائل مختلفی از قبیل بودجه، نوع چوب، وسیله و یا المان موردنظر و… انتخاب شود.

♻️ طراحی صنایع چوبی

♻️ طبیعتاً یکی از ویژگی‌های مهمی که می‌تواند در انتخاب و خرید صنایع چوبی لوکس تأثیرگذار باشد طراحی آن است. همین مسئله نیز می‌تواند سبک وسیله را نیز تحت تأثیر خود قرار دهد. برای مثال استفاده از منبت‌کاری‌هایی که در بدنه و دسته‌های مبلمان چوبی انجام می‌شود می‌تواند سبک مبلمان را به کلی تحت تأثیر خود قرار داده و آن را انتخاب ایده آلی برای خانه‌هایی با سبک دکوراسیونی کلاسیک نماید. این در حالی است که ساده‌ترین طراحی مبلمان چوبی می‌تواند آن‌ها را به انتخاب خوبی برای خانه‌های مدرن تبدیل کند.

♻️ این موضوع در رابطه با وسایل و صنایع چوبی دیگری از جمله کمد و یا کابینت نیز مطرح شود. به همین دلیل هم هست که امروزه طرح‌های بسیار متفاوت و متنوعی از این محصولات در بازار تولید و عرضه می‌شوند که هر کدام با توجه به نوع طراحی خود برای فضا‌ها و استفاده‌های مشخصی مناسب خواهند بود.

مدیریت:آقای احمدی

 

 

صنایع چوبی دکوری , بهترین تولید کننده صنایع چوبی , صنایع چوبی , صنایع چوبی چیست , صنایع چوب ایران , برندهای معروف صنایع چوبی , بهترین تولید کننده صنایع چوبی در ایران , صنایع چوب ,