خرید و فروش ضایعات آهن آلات آسیا ورق نادی

🌟خرید و فروش ورق ابعادی 
🌟خرید و فروش ضایعات 
✳️کاربردهای ضایعات آهن آلات  

⚡️محصولات فلزی جدیدی که استحکام داشته باشند: ضایعات فلزی، طی یک فرآیند با استفاده از قوس الکتریکی، می‌توانند به فلزاتی تبدیل شوند که استحکام بالایی داشته باشند. به عنوان مثال، می‌توان به فولاد ضدخش اشاره کرد. آسیا ورق نادی

⚡️ساخت ابزارهای خانگی: ساخت صندلی و میزها، نیمکت ها از مواردی هستند که با استفاده از ضایعات ساخته می‌شوند.

⚡️کاربردهای هنری: مجسمه سازی

⚡️کاربردهای صنعتی: مانند جاده‌سازی، پل‌سازی، تولید خودرو و یا حتی تولید هواپیما

✳️انواع ضایعات آهن آلات 

🔹🔸سنگین بار: سنگین‌بار، نوعی از ضایعات است که وزن آن معادل یک تُن بر متر مکعب و یا بیشتر است.

🔹🔸ویژه: محصولات فولادی که در ساختمان‌سازی استفاده می‌شوند، شامل خُرده‌میلگرد، تیرآهن و قوطی پروفیل‌های مورد استفاده در ساختمان‌سازی با ابعاد زیر 50 سانتی متر هستند.

🔹🔸سوپر ویژه: ضایعاتی که از لحاظ کیفیت و قیمت دارای ارزش بالاتری هستند، به عنوان ضایعات سوپر ویژه شناخته می‌شوند.

🔹🔸درجه‌یک: درجه‌یک، نوعی از ضایعات هستند که در ترکیب شیمیایی خود، دارای عناصر فسفر، گوگرد، مس، کروم، نیکل و آهن می‌باشند.

🔹🔸درجه‌دو و درجه‌سه: ترکیبات شیمیایی ضایعات درجه‌دو و درجه‌سه، همانند درجه‌یک است، با این تفاوت که میزان این ترکیبات شیمیایی، متفاوت است.

🔹🔸گالوانیزه: ضایعات گالوانیزه از جنس فلز آهن با پوشش روی هستند که در برابر زنگ‌زدگی مقاوم‌اند. این نوع ضایعات به این دلیل که آهن دارند، در مقایسه با انواع ضایعات، ارزش کمتری دارند.

🔹🔸آلیاژی: ضایعات آلیاژی، دارای عناصر نیکل، منگنز، کروم، مولیبدن، وانادیم و تنگستن است که در مراکز تعمیرگاه‌های خودرو تولید می‌شوند و از ضایعات درجه‌یک و دو، قیمت پایین‌تری دارند.

🔹🔸حلب: از این نوع ضایعات می‌توان به قوطی‌های نگهدارنده‌ی مواد غذایی اشاره کرد.

🔹🔸سوفاره آهن: ضایعات سوفاره، بُراده‌های حاصل از تراشکاری مقاطع فولادی و آهنی هستند.

✳️فرآیند تولید ضایعات 

💫قراضه‌ها می‌توانند توسط وسایل مورد استفاده‌ی انسان‌ها و یا صنایع و کارخانه‌ها تولید شوند. تکه‌های اضافی و قطعات تراش‌خورده در کارخانه‌ها، تحت عنوان قراضه، جمع‌آوری می‌شوند.

💫آهن‌آ‌‌لاتی که در ساختمان‌سازی کاربرد دارند، پس از فرسودگی و گذشت عمر مفیدشان، به عنوان ضایعات آهنی مورد استفاده قرار می‌گیرند. حتی بدنه‌ی یک خودروی تصادفی، نوعی از ضایعات است.

💫جالب است بدانید که در سال‌های اخیر، حجم ضایعات قراضه بالا بوده و فروش این محصول بر اساس وزن است. با این وجود که قیمت فلزات غیر آهنی، از فلزات آهنی کمتر است، اما حجم بازیافت آن‌ها بسیار بیشتر است.

💫ضایعات را در یک محیط باز، مانند حیاط یا انبار روباز جمع آوری می‌کنند. در سال‌های اخیر، قیمت ضایعات آهن و آهن‌قراضه در بازارهای جهانی، نقش مهمی دارد و در صنایع مختلفی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

✳️ورق روغنی ابعادی چیست؟ 

🔺یکی دیگر از محصولات فولادی هستند که کاربرد های فراوانی دارند . ورق های روغنی ابعادی اندازه های متفاوت دارند تا برای کاربرد های متفاوتی قابل استفاده باشند. ورق روغنی ابعادی که از ورق های روغنی به دست می آیند یکی از محبوب ترین نوع ورق ها است زیرا همان ورق هایی است که مشتری با توجه به احتیاجی که دارد سفارش می دهد و در هنگام تولید و برش براساس استاندارد های لازم ورق روغنی ابعادی را برش می دهند.

🔺این یکی از ویژگی هایی است که برای مشتریان بسیار رضایت بخش است زیرا دیگر نیاز نیست برای تهیه ورق های مورد نیاز خود به دنبال اندازه های مناسب باشند. ورق های روغنی که از رایج ترین نوع ورق های فولادی هستند کاربرد های زیادی در انواع زمینه های ساختمانی و خودرو سازی دارند. از ورق های روغنی ابعادی برای تهیه لوازم خانگی مانند درب یخچال استفاده می شود. ورق روغنی ابعادی قابل رنگ آمیزی هستند و با ویژگی مشابه ورق سرد معمولی در سه نوع کششی تولید می شوند.

🔺ورق ابعادی دیگری وجود دارد که از ورق سیاه تولید می شود و رنگ آن نسبت به ورق روغنی تیره تر است و برای مصارف دیگری از جمله ادوات کشاورزی استفاده می شود. ورق ابعادی از نوع سیاه ضخامت بیشتری نسبت به ورق روغنی ابعادی براق دارد.

🔺ورق روغنی ابعادی به دلیل رنگ سطح زبان معمولا برای سطح لوازمی که ظاهر آنها مهم است استفاده می شود. زیرا این ورق های روغنی ویژگی های منحصر به فردی داشته و قیمت آنها نسبت به این ویژگی ها بسیار اقتصادی و با صرفه است. ورق های ابعادی به دلیل نورد سرد بسیار با کیفیت و با دوام هستند همچنین وزن آنها بسیار سبک تر از ورق های دیگر است.

🔺در بدنه خودروها از این ورق های روغنی به دلیل قابلیت بالای فرم دهی و سبکی استفاده می شود. همچنین یکی دیگر از خصوصیاتی که باعث شده ورق روغنی در خودرو سازی کاربرد زیادی داشته باشد ضد زنگ بودن و رنگ پذیری آن است.

به مدیریت:حسن نادی 

شماره  تماس:

09100017501

 

 

ورق ۱/۵ ده در ده
ورق ۲میل ابعادی
ورق۳میل ابعادی
ورق۴میل ابعادی

خرید ضایعات آهن آلات آسیا ورق نادی در اصفهان

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

ورق ده میل خشک بصورت مصرفی ذوبی

خرید ضایعات آهن آلات آسیا ورق نادی در اصفهان

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

ورق ضایعاتی ۲میل

خرید ضایعات آهن آلات آسیا ورق نادی در اصفهان

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

ضایعات ۵۰ و۶۰ روغنی فولاد مبارکه

خرید ضایعات آهن آلات آسیا ورق نادی در اصفهان

 

 

خرید و فروش ورق ابعادی و ضایعات آهن آلات آسیا ورق نادی در اصفهان , فروش ورق ابعادی در اصفهان , خرید ورق ابعادی در اصفهان , آهن آلات آسیا ورق نادی در اصفهان , آهن آلات آسیا ورق نادی , خرید ضایعات آهن آلات در اصفهان , فروش ضایعات آهن آلات در اصفهان , ورق ابعادی , ضایعات آهن آلات , قیمت ضایعات آهن آلات , قیمت ورق ابعادی ,