خرید و فروش ضایعات پلی اتیلن و تولید لوله اتصالات دست ساز ابتکار نوین در شادآباد تهران   

برای دریافت مشاوره و قیمت با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید :  

09129638918

09386400511

 

? ضایعات پلی اتیلن ابتکار نوین

? تولید کننده انواع اتصالات ماشینی دست ساز

? انواع سه راه زانویی تبدیل و گپ

? ضایعات پلی اتیلن

?ضایعات پلی‌اتیلن چیست؟

?به‌طورکلی هر ماده باقی‌مانده از فرآیند تولید، محصولاتی که پس ساخته‌شدن از کیفیت لازم برخوردار نبوده به‌عنوان ضایعات  تلقی می‌شود. هرچند که سعی بر این است که این‌گونه ضایعات تولید نشود، اما امری اجتناب‌ناپذیر بوده و همیشه به وجود می‌آید.

?همچنین محصولات پلی‌اتیلن بعد از مدتی که مورداستفاده قرار گرفتن، شکسته و فرسوده شده و غیرقابل‌مصرف می‌شوند و جز زباله‌های شهری و ضایعات پلی اتیلن محسوب می‌گردند.

⚜️انواع ضایعات پلی اتیلن ابتکار نوین

?بر اساس تعارف بالا، ضایعات پلی‌اتیلن را به چهار دسته کلی طبقه‌بندی می‌کنند:
۱. ضایعات گرانول پلی‌اتیلن
۲. ضایعات لوله پلی‌اتیلن در هنگام پروسه تولید
۳. ضایعات اتصالات پلی‌اتیلن
۴. ضایعات لوله پلی‌اتیلن در هنگام نصب

⚜️ضایعات گرانول پلی‌اتیلن

?اگر قبل از استفاده از گرانول پلی‌اتیلن، ضایعات پلی اتیلن کیسه آن پاره یا حین ریختن درون مخزن بر روی زمین بریزد، و هر عامل دیگری که سبب خاکی و مرطوب شدن آن شود، این گرانول غیرقابل‌مصرف بوده و به ضایعات گرانول پلی‌اتیلنی تبدیل می‌گردد.

?این نوع ضایعات را گردآوری کرده و به مراکز بازیافت مخصوص آن تحویل می‌دهند تا با دستگاه‌های سنگین و پیشرفته شسته و خشک شوند.

⚜️ضایعات پلی اتیلن ابتکار نوین در هنگام تولید

?پروسه تولید لوله پلی‌اتیلن با تمام تلاش و دقتی که انجام می‌شود باز هم ضایعاتی به وجود می‌آورد. در زیر به برخی از مواردی که باعث خرابی لوله‌ها و ایجاد ضایعات پلی اتیلن ابتکار نوین در حین تولید می‌شود، اشاره شده است.

?مواد مذاب ریخته‌شده در هنگام تعویض قالب و را‌ه‌اندازی خط تولید

?چند متر ابتدایی لوله‌های پلی‌اتیلن تولیدی

? لوله‌های غیراستانداردی ساخته‌شده در هنگام خرابی دستگاه‌ها

?قطع برق و توقف تولید و ساخته‌شدن لوله‌های بی‌کیفیت

?ضایعات لوله پلی‌اتیلن در هنگام نصب

?این دسته از ضایعات پلی اتیلن ابتکار نوین، قطعات و قسمت‌های باقی‌مانده در حین اجرای عملیات و نصب لوله‌های پلی‌اتیلن هستند که بر اساس نوعشان دسته‌بندی‌شده می‌شوند و چنانچه از استاندارد لازم برخوردار بوده دوباره به کار می‌روند.

?بازیافت ضایعات پلی‌اتیلن

✳️پلی‌اتیلن از دسته موادی است که اگر طبق شرایط استاندارد ناخالصی‌ها از آن جدا و بازیافت اصولی انجام شود، خروجی مناسب و خوبی خواهد داشت که باعث مزایای زیر می‌گردد؛

?مزایای بازیافت ضایعات پلی اتیلن ابتکار نوین

? مقرون‌ به‌ صرفه ازلحاظ اقتصادی

? پاک‌سازی محیط‌ زیست و پیشگیری از انباشته شدن پلی‌اتیلن در طبیعت

? استفاده دوباره از مواد پلی‌اتیلن با یک‌پنجم قیمت اولیه

?بهبود یافتن خواص مکانیکی مانند استحکام کششی و مقاومت ضربه‌ای در پلی‌اتیلن بازیافتی

⚡️شرایط بازیافت ضایعات پلی اتیلن ابتکار نوین

?مهم‌ترین شرط لازم جهت بازیافت ضایعات این است که هر کدام از انواع پلی‌اتیلن به دلیل نقاط ذوب متفاوت، جداگانه بازیافت شوند. به‌طور مثال ضایعات لوله‌ پلی‌اتیلن دوجداره از تک جداره و گرانول‌ها باید جدا شده و سپس بازیافت شوند.

به مدیریت : قادری

 

 

 

ضایعات پلی اتیلن ابتکار نوین در شادآباد تهران ,  ضایعات پلی اتیلن , پلی اتیلن , ضایعات پلی اتیلن در شادآباد تهران , ضایعات لوله پلی اتیلن , بازیافت لوله های پلی اتیلن , قیمت ضایعات پلی اتیلن , خرید و فروش ضایعات پلی اتیلن , تولید لوله اتصالات دست ساز ابتکار نوین در شادآباد تهران , قیمت پلی اتیلن بازیافتی , ضایعات پلی اتیلن سنگین , قیمت ضایعات نوار تیپ در تهران , خرید و فروش ضایعات پلی اتیلن , قیمت گرانول پلی اتیلن , بازیافت لوله های پلی اتیلن , قیمت هر کیلو پلی اتیلن , ضایعات لوله پلی اتیلن تهران , ضایعات پلی اتیلن ابتکار نوین و تولید لوله اتصالات دست ساز در شادآباد تهران ,