Address & Contact

Our Address

بوکان ، خیابان صلاح الدین ایوبی ، جاده حصار

طراحی اجرا نصب و ساخت انواع کانال کشی نجات بخش

✔️ ورق کاری نازک فلاشینگ ، شوتینگ زباله ، کانال های گرد و چهارگوش 

✔️ در قالب کانال های کولر و چیلر و وی آراف ، فن کویل و اگزاست ، ونت و …

✔️ مراحل کانال کشی کولر :

✔️ کانال کشی کولر براساس طراحی ساختمان:یکی از نکاتی که باید در کانال کشی کولر به آن توجه کرد، معماری ساختمان است. برای کانال کشی باید بهترین موقعیت دریچه ها را پیدا کرد. این امکان وجود دارد که در برخی بخش های ساختمان نتوان دریچه نصب کرد، زیرا پس از راه اندازی کولر، باد وارد این بخش ها نمی شود یا به خاطر تنظیم نبودن زاویه، فضا به شدت سرد می شود. به همین خاطر، کسی که مسئول طراحی کانال کولر است، باید اول نقشه های ساختمان را بررسی کند و با توجه به آن ها وارد عمل شود. توجه داشته باشید که انتهای هر دریچه باید به یک دریچه ختم شود. با این حساب باید حواستان باشد که اگر قرار است در قسمتی از ساختمان دریچه نصب کنید، باید کانال کولر را به آن بخش منشعب نمایید.

✔️ تهیه ورق مناسب برای کانال کولر:اصول کانال کشی کولر از اهمیت زیادی برخوردارند و اگر به آن ها توجه نکنید، دچار مشکل خواهید شد. همین مشکلات می توانند شما را مجبور به تخریب و ساخت و ساز مجدد کنند. وظیفه کانال کولر، انتقال هوای سرد از داخل کولر به محیط درونی ساختمان است. اگر جنس ورقه هایی که برای کانال کولر خود انتخاب کرده اید، مناسب نباشد، ممکن است کانال با گذشت زمان سوراخ شود و هوای گرم به داخل کانال نفوذ کند.

✔️ این مشکل باعث می شود ساختمان شما به خوبی خنک نگردد. در این وضعیت باید کولر خود را طی ساعات طولانی تری روشن بگذارید تا محیط خنک شود. پس باید قبل از این که برای خرید کانال کولر اقدام کنید، جنس ورقه ها را تحت نظر داشته باشید. بهترین گزینه، ورق های گالوانیزه هستند که دوام زیادی دارند. به این نکته هم توجه کنید که این ورق ها در ضخامت های مختلفی قابل عرضه هستند و بهتر است شما ضخامت های بالا را انتخاب کنید.

✔️ عایق کاری هنگام کانال کشی کولر:از دیگر نکات مهمی که باید در کانال کشی کولر به آن توجه کرد، رعایت استانداردهاست. اگر عایق کاری در محل نصب دریچه ها و اتصال کانال ها به هم صورت نگیرد، هوای خنک از کانال خارج شده و فضای ساختمان خنک نخواهد شد. در این وضعیت شما تصور می کنید موتور کولر ایرادی پیدا کرده است و با وجود تعمیراتی که روی آن انجام می دهید، باز هم مشکل رفع نمی شود. بازدید کانال کشی بسیار دشوار است، زیرا نیازمند تخریب ساختمان است. به همین خاطر باید در نصب کانال ها دقت داشته باشید.

✔️ هر کولر آبی دارای سرعت و فشار باد مخصوص به خود است. شما بایستی پیش از خرید کولر به متراژ فضا توجه کنید. هر چه ساختمان شما بزرگ تر باشد، کولری که انتخاب می کنید باید سرعت باد بیش تری داشته باشد. کانال کشی کولر را باید بر اساس سرعت باد انجام داد. هر چه باد با فشار بیش تری وارد شود، عایق کاری و کانال کشی نیز باید با دقت بیش تری صورت بگیرد.

مدیریت:آقای امید نجات بخش

فلاشینگ و کلاهک پره ای

انواع دریچه های گرد و چهار گوش خطی و شبکه ای اسلوت و بازدید فن کویلی وزنه ای ولویلا

پروژه کبابی

پروژه کبابی

کبابی خانه باغ

کف خواب آبرو پشت بامی

کاور دینام کرکره برقی

تاج و هود آشپزخانه تالار

چرخ حلبی سازی

هود تالار

کانال گرد قطر ۶۰

اصول کانال کشی کولر , نحوه کانال کشی کولر گازی , آموزش ساخت کانال گرد , طراحی و ساخت کانال هوا , اجرای کانال کشی , آموزش کانال کشی , کانال کشی صنعتی , نکات اجرایی کانال کشی ,