تاسیسات رویای استخر سیمین در کرج

شرکت رویای استخر سیمین (طرح،نظارت،تهیه متریال،اجرا،تحویل)

طراحی و محاسبات تاسیسات مکانیک ساختمان,ارایه نقشه،دیاگرام و فلودیاگرام و دیتایل های اجرایی.
اجرای تمام قسمت های تاسیسات مکانیک و الکتریکی ساختمان
تهیه و تامین متریال و تجهیزات تاسیسات مکانیک و الکتریکی
احداث انواع استخر شنا و حوضچه جکوزی،اتاقک سونای خشک و سونای بخار،تونل مه و …
راه اندازی موتورخانه و تصفیه خانه با کمک علم روز بدون نیاز به دیگ و مشعل بدون نیاز به منابع انرژی،گاز،برق، و منبع گرمایشی،با بهره گیری از انرژی خورشیدی
گرم کردن آب استخر شنا و جکوزی فقط با یک پکیج دیواری و با بهره گیری از سیستم هیدرولیک سپراتور
حذف میل گرد به کمک الیاف مخصوص،واتر استاپ های هموفیلی و…
با نظارت کارشناس ارشد فن آوری تاسیسات حرارتی و برودتی
کارشناس تکنولوژی تاسیسات استخر و اسپا از دپارتمان دانشگاه صنعتی شریف تهران
طراح و ناظر تاسیسات مکانیک ساختمان.

تاسیسات استخر و جکوزی
قبل از هرچیزی باید بگوییم تأسیسات استخر شامل تأسیسات ابنیه تاسیسات استخر خانگی و تاسیسات استخر شنا هم می شود. یا به بیان دقیق تر ، داخل تأسیسات استخری ، از تأسیسات ابنیه هم استفاده می شود. که از جمله این موارد می توان کاسه استخر ، کاسه جکوزی ، مباحث مربوط به آب بندی و بتن ریزی را نام برد که همگی در دسته تأسیسات ابنیه قرار دارند.

اجرای انواع تاسیسات استخر
اجرای تاسیسات حرارتی و برودتی
اجرای لوله کشی سیستم خورشیدی در صنعت استخر و جکوزی
نصب استخر شنا در کوتاه ترین زمان ممکن و در مکانهای غیر ممکن.
کارشناس ارشد تاسیسات
کارشناس استحر جکوزی و اسپا از دپارتمان دانشگاه صنعتی شریف.

تاسیسات استخر شنا

بخش اول سیستم هیدرولیک: این قسمت شامل لوله ها و اتصالات و به طور کلی سیستم لوله کشی مجموعه آبی است که وظیفه آن جمع آوری ، حمل و نقل و عبور دادن آب از بخش های مختلف مانند تصفیه خانه و موتورخانه است. در واقع آب ، به وسیله سیستم لوله کشی ، از کاسه استخر و جکوزی جمع آوری شده و به سمت موتورخانه هدایت می شود و پس از عبور کردن از تمامی تجهیزات موتورخانه ، دوباره به سمت کاسه استخر و جکوزی باز‌می گردد.

نکته قابل توجه در مورد سیستم هیدرولیک تاسیسات استخر و جکوزی این است که جنس لوله و اتصالات مورد استفاده می بایست از UPVC یا همان PVC سخت شده باشد. چرا که این متریال تمامی استانداردهای آبرسانی را دارا بوده و به لحاظ بهداشتی برای انتقال آب شرب کاملاً مناسب می باشد. از دیگر مزایای قابل ذکر لوله و اتصالات UPVC ، تحمل فشار بالا و نیز تحمل دمای بالای آن ها (تا ۶۰ درجه سانتیگراد) است. البته در گذشته در سیستم لوله کشی استخرها از متریال های دیگر هم استفاده می شد اما امروزه پیشنهاد تمامی استانداردهای اروپایی و آمریکایی ، استفاده از سیستم لوله کشی UPVC است.

بخش دوم تجهیزات: این قسمت شامل تجهیزات تصفیه ، تجهیزات گندزدایی و تجهیزات گرمایشی و سرمایشی است که تمامی این ها با یک ترتیب استاندارد و از قبل تعریف شده ، به صورت سری یا گاهاً موازی پشت سرهم قرار گرفته و اصطلاحاً اسمبل می شوند و هرکدام اعمال مختلفی مانند گندزدایی ، تصفیه فیزیکی و شیمیایی و گرم یا سرد کردن آب را به ترتیب انجام می دهند. از جمله این تجهیزات می توان دیگ های بخار ، دیگ های آب گرم ، فیلترهای شنی ، مبدل های حرارتی و پمپ های تصفیه را نام برد. مجموعه این تجهیزات و دستگاه ها ، در نهایت موتورخانه استخر و جکوزی را تشکیل می دهند. خود موتورخانه نیز شامل سه واحد کلی گرمایش ، تصفیه و پمپاژ آب می باشد.

گرمایش و تصفیه تاسیسات استخر خانگی

واحد گرمایش استخر و تاسیسات استخر ، همانطور که از نامش پیداست ، قسمتی است که وظیفه کنترل و تنظیم دمای آب ورودی به استخر را برعهده دارد. یکی از مهمترین تجهیزات مورد استفاده در این بخش ، مبدل های حرارتی هستند که کار آن ها رساندن دمای آب به درجه مطلوب و همچنین جبران افت دما درصورت وجود ، می باشد.

بطورکلی درجه حرارت مطلوب برای تاسیسات استخر خانگی و استخرهای مختلف ، چیزی بین ۲۵ تا ۲۸ درجه سانتیگراد است. که این عدد برای یک استخر خانگی معمولی °۲۶+ می باشد.

واحد تصفیه نیز یکی از مهم ترین بخش های موتورخانه استخر است که خود به دو قسمت تصفیه فیزیکی و تصفیه شیمیایی آب تقسیم می گردد. بخش تصفیه فیزیکی شامل تجهیزات مهمی از جمله فیلترهای شنی و پمپ های تصفیه می باشد. پمپ های تصفیه آب وظیفه زباله گیری و پمپاژ آب در سیستم تصفیه را برعهده دارند. فیلترهای شنی نیز با عبور دادن آب از یک مخزن حاوی سیلیس ، آب را از هرگونه آلودگی های فیزیکی کوچک پاک نموده و آن را کاملا شفاف می نمایند. تصفیه شیمیایی آب استخر نیز به وسیله مواد شیمیایی مختلف از جمله کلر و برم صورت می گیرد.

به مدیریت : علی ربانی

شماره تماس

09128607217

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مشاور و طراح و ناظر تاسیسات مکانیک ابر پروژه کشور
اولین شهر خصوصی کشور ، پروژه ایرانیان( آیلند)
جلسه دفاع از طرح پیشنهادی

??????????????

طراحی و ساخت پروژه استخر و جکوزی در زعفرانیه

 

 

 

 

استخر خانگی , جکوزی , تاسیسات احداث استخر در کرج , تاسیسات رویای استخر سیمین در کرج , تصفیه استخر , صنعت استخر و جکوزی , تاسیسات حرارتی و برودتی ,