Address & Contact

Our Address

ایلام ، دره شهر ، خیابان نیروی هوایی، روبروی ماست بندی عیدیان

Telephone

طراحی حکاکی و برش لیزری چوب سنگ شیشه کارگاه حکاکی ماداکتو

⚡️حکاکی به معنای ایجاد نقوش و برجستگی بر روی انواع سطوح، براساس طرحی از پیش تعیین ‏شده است. حکاکی در گذشته با ابزار های ساده و دستی مثل مته، مغار و غیره صورت می گرفت ‏و امروزه در حوزه صنعت در دستگاههای اتوماتیک و لیزری انجام می شود.‏

⚡️حکاکی لیزری جزو جدیدترین شیوه های حکاکی است که با بهره‌گیری از ماشین آلات به روز، ‏تحول بزرگی در حوزه تبلیغات و چاپ ایجاد کرده است. دستگاه‌های حک و برش لیزری توانایی ‏چاپ و حکاکی روی سطوح فلزی،چوبی، شیشه ای، پلیمری و. .. را دارند.

⚡️حکاکی لیزری روشی است که از یک پرتو لیزر برای تغییر سطح یک شی از قبیل کاهش ضخامت اجسام یا برجسته کردن طرح دلخواه بر روی سطوح مختلف اعم از لوح تقدیر، هدایای تبلیغاتی، تندیس، ماکت، خودکار، جاسوییچی، فلش و …. با جنس های مختلف از قبیل پلکسی، مولتی استایل، چوب، پارچه و شیشه و فلز…. استفاده می کند.

⚡️این فرآیند عمدتا برای حکاکی تصاویر و نوشته های مختلف و همچنین نشانه گذاری روی سطح اجسام استفاده می شود. لیزر همراه با حرارت زیاد، ماده را تبخیر و حفره هایی را ایجاد می کند که باعث ایجاد تصویر نهایی یا نوشته هایی روی جسم می شود.

✨حکاکی لیزری روی چرم

🔵از طریق دستگاه حکاکی لیزری روی چرم می توان طرح های بسیار ریز و ظریف و همینطور پیچیده را روی چرم حکاکی کرد. حکاکی لیزری روی چرم یا پارچه جایگزین مناسبی نسبت به برش دهنده های دیگر مثل قیچی و تیغ می باشد زیرا این روش ها با اینکه در کارگاه های تک دوزی مقرون به صرفه است اما دستگاه حکاکی چرم به صورت لیزری روشی بسیار دقیق تر می باشد.

🔵یکی از کاربرد های مثبت حکاکی لیزری روی چرم حک لوگو برای شرکت های گوناگون بر روی چرم است این کار برای نشان دادن اسم برند های مختلف یک روش خاص است که آن را در اندازه های مختلف می سازند که این کار از طریق روش های سنتی (برش از طریق قیچی و..) امکان پذیر نیست زیرا لوگو با این روش اصلا واضح و دقیق بریده نشده و مشخص نمی شود که طرح یا نوشته ی روی چرم چیست ، پس ساخت لوگو بر روی چرم تنها از طریق دستگاه حکاکی و حکاکی لیزری امکان پذیر می باشد زیرا از این طریق چرم را برش دقیق می دهند و همینطور لوگو یا متن بسیار واضح و خوانا می شود.

🔵در کنار تمامی محصولات چرمی کیف های چرمی نیز تولید می شوند که در دنیای امروز برای هدیه دادن به کسانی که دوستشان داریم میتوان از طریق حکاکی با لیزر روی چرم ، نوشته ها و جملات زیبایی روی کیف سفارش داد یک کیف ماندگار و به یاد ماندنی هدیه دهیم همچنین می توان از عکس هم از طریق لیزر برای روی کیف استفاده کرد.

🔴حکاکی روی شیشه

🔸شیشه متریالی است دارای ابعاد، ضخامت و گرماژ متفاوت که به علت ویژگی‌هایی مانند بی رنگ، سخت، شفاف، ضد خش بودن و آسان بودن عملیات حکاکی لیزری بر روی آن کاربردهای مختلفی در تزیینات، دکوراسیون و طراحی، صنایع دستی، ساخت تندیس، هدایا، تبلیغات و … دارد و می توان با استفاده از حکاکی روی شیشه و آینه یک اثر جدید، بسیار زیبا و جذاب خلق کرد.

🪵حکاکی روی چوب

🔰دستگاه لیزر در سال های اخیر برای برش و حک انواع چوب و حکاکی روی چوب مورد استفاده قرار گرفته و موجب تحول این صنعت گشسته است. صنعتگران و طراحان به راحتی می توانند طرح ها و محصولاتی هنری و جذاب را تولید کرده و کسب و کارشان را توسعه بخشند. در حال حاضر می‌توان پیچیده‌ترین طرح‌ها را بر روی انواع چوب حک کرده و یا برش زد.

🔰پیش از این، با استفاده از روش‌های سنتی و مکانیکی تولید این گونه محصولات با دشواری بسیار همراه بوده و فعالیتی زمان بر به شمار می‌رفت. در برخی موارد نیز محصول نهایی کیفیت بالایی نداشت. لیزر این امکان را در اختیار افراد گذاشته تا با شخصی سازی و تولید طرح های متنوع، محصولاتی مختص به خود داشته باشند. محصولاتی جدید، نوآورانه و زیبا به سادگی بوک مارک‌ها یا به پیچیدگی انواع مبلمان چوبی به راحتی قابل ساخت هستند.

حکاکی چهره روی چوب

🔻ویژگی‌های حکاکی لیزری چوب

🔹دقت و ظرافت بالا در انجام برش و حکاکی مواد
🔹امکان حکاکی لیزری طرح های بسیار پیچیده و ظریف
🔹تبدیل سریع و آسان طرح های اولیه به محصول نهایی
🔹به دست آمدن سطحی صاف و بدون خاک اره در نتیجه حکاکی لیزری: از آن جا که پرتوی لیزر به صورت متمرکز به ماده تابیده، تنها موجب بالا رفتن حرارت و تبخیر مواد در نقطه ای خاص می شود. در ضمن این پرتو با چوب تماس مستقیم برقرار نمی سازد که این موجب پدید آمدن سطحی صاف و ظریف بعد از حکاکی می شود. همچنین به دلیل عدم تولید خاک اره در پایان کار نیازی به تمیزکاری نمی باشد.
🔹امکان حکاکی با عمق های متفاوت

🌀حک با لیزر روی انواع سنگ

⚡️سنگ یکی از بهترین مواد اصلی است که حکاکی لیزری روی آن از نمای خاصی برخوردار است. انواع سنگ هایی که کاملا شفاف و به رنگ تیره هستند مانند گرانیت، مرمر ، بازالت یا حکاکی سنگ عقیق بهترین نتیجه را در حکاکی لیزری مخصوصا حک تصویر می دهند. این نوع دستگاه لیزر حکاکی روی سنگ به طور خاص برای حکاکی لیزر و خصوصا برای حکاکی انواع سنگ مانند سنگ مزار، سنگ تزیینی شومینه، سنگ های یادبود، سنگ های مورد استفاده در لابی هتل ها و … مناسب است.

🔻کاربردهای حکاکی لیزری سنگ

✨حکاکی بر روی سنگهای ساختمانی، نما و سر درب ها با طـرح هـای اختصاصی
✨حکاکی برروی انواع سنگ، سرامیک و کاشی
✨حکاکی برروی پایه ها، مجسمه های سنگی و مولاژهای شبه سنگ ( رزین )
✨حکاکی برروی سنگهای رومیزی
✨حکاکی بر روی سنگهای تزیینی و نگین انگشتر

به مدیریت : یاسین تیمورنژاد 

تولید تاپر

 

 

 

طراحی حکاکی و برش لیزری چوب , طراحی حکاکی و برش لیزری سنگ , طراحی حکاکی و برش لیزری شیشه  , کارگاه حکاکی ماداکتو در دره شهر ایلام , برش لیزری چوب در ایلام  , برش لیزری سنگ در ایلام , برش لیزری شیشه در ایلام  ,