Address & Contact

Our Address

ارومیه ، خیابان مولوی1 ، جنب بانک ملت

طراحی  و اجرا دکوراسیون داخلی بلک وود 

با اقساط ۳۶ ماهه 

 

تیم تخصصی بلک وود دارای اکیب کاملا تخصصی جهت ارایه بهترین طرح و پیشنهاد و اجرای شما 

 

 داشتن منزلی زیبا و آرامش بخش با دکوراسیون داخلی خاص و باب میل ،یکی از ایده آل های انسانها در زندگی روزمره می باشد و دستیابی به چنین فضایی دور از ذهن نیست

 

 داشتن این چنین فضایی شاید در لغت بسیار ساده به نظر برسد ولی در واقعیت چندان ساده هم نیست. ایجاد فضاهای متناسب چه از نظر ابعاد و چه از نظر رنگ و حجم نیاز به دقت و ریزبینی خاص خود دارد.

 

 انتخاب به جای مصالح و متریال و توجه ویژه به پایداری آن مستلزم استفاده از نیروی انسانی کارآمد همراه با دانش فنی روز دنیا است و به تجارب فراوانی نیاز دارد

 

 سبک شناسی در دکوراسیون داخلی , دکوراسیون داخلی چیست , دکوراسیون داخلی ایرانی , دکوراسیون داخلی آشپزخانه , دکوراسیون داخلی پذیرایی , سبک دکوراسیون داخلی ایرانی , دکوراسیون داخلی منزل ۲۰۲۰ , دکوراسیون داخلی مغازه ,;کابینت ارومیه

 

طراحی داخلی مغازه شیک و کاربردی

انتخاب دکوراسیون زیبا برای مغازه یکی از موارد مهمی است که باید به آن توجه ویژه ای داشت زیرا مغازه با طراحی داخلی شیک و ویترین زیبا می تواند باعث جذاب بیشتر مشتری ها شود؛

 طراحی دکوراسیون مغازه و طراحی ویترین مغازه و طراحی نمای مغازه اگر به درستی انجام شود می تواند توجه افراد زیادی را به  سمت مغازه شما جلب کند و باعث افزایش در آمد و داشتن مشتریان بیشتری شود از این رو بهتر است در انتخاب طراحی داخلی و    نمای بیرونی انواع مغازه ها حساسیت لازم را به خرج دهید.

در هنگام طراحی داخلی مغازه بهتر است به طراحی ویترین اهمیت بیشتری دهید زیرا ویترین مغازه پل ارتباطی بین محیط بیرون و محیط داخلی مغازه است و علاوه بر این طراحی ویترین اگر به شیوه ای اصولی انجام شود میزان فروش و تعداد مشتری افزایش پیدا می کند؛ بعد از طراحی دکوراسیون ویترین مغازه نوبت به طراحی داخلی مغازه میرسد که بهتر است در هنگام طراحی دکوراسیون داخلی مغازه توجه لازم را داشته باشید.

 

کابینت با رنگ پلی اورتان

طراحی کابینت با رنگ پلی اورتان یکی از بهترین و محبوب ترین انتخاب ها در طراحی دکوراسیون آشپزخانه کلاسیک است. مزایا و قابلیت های تکنولوژی رنگ پلی اورتان به قدری است که بیشتر سفارش ها در دکوراسیون را به خود اختصاص داده است.

می توان گفت که مهمترین و پرطرفدارترین مزایای مثبت طراحی کابینت با رنگ پلی اورتان پیاده سازی هر رنگی به طور مات یا براق است.

می توانید از میان پالت رنگی گسترده هر نوع رنگی را که به آن علاقه دارید در آشپزخانه و برای طراحی کابینت ها سفارش دهید.

همچنین قابلیت پیاده سازی رنگ کابینت ها به شکل مات یا براق نیز از دیگر دلایل اصلی محبوبیت استفاده از پلی اورتان است.

از دیگر مزایای طراحی کابینت با رنگ پلی اورتان می توان به قابلیت ضد آب بودن، مقاومت زیاد، خشک شدن سریع، ظاهر زیبا، کیفیت و دوام، ضربه پذیری و مقاومت در برابر ساییده شدن اشاره کرد.

کابینت ارومیه طراحی دکوراسیون داخلی طراحی نما خارجی و داخلی ساختمان کابینت اقساطی اقساط ۳۶ ماهه

 

کابینت ممبران

کابینت ممبران یکی از انواع کابینت در دکور آشپزخانه بوده که دارای مزایا و معایب خاص خود بوده و امروزه دارای طرفداران بیشتری است و نگاه‌ها را به ‌سوی خود جلب کرده است. از مزایای کابینت ممبران این است که می‌توان در طراحی و ساخت کابینت مدرن و کابینت کلاسیک استفاده کرد.

کابینت ممبران چیست و انواع آن کدام است؟

این کابینت به کابینتی گفته می‌شود که در آن از روکش ممبران استفاده شده باشد.

بهتر است بگوییم که ممبران یا وکیوم یکسری روکش پی‌وی‌سی هستند که بر روی جنس‌های مختلف از جمله‌ام دی اف، چوب یا نئوپان کشیده می‌شوند و به آن جنس خام زیبایی می‌بخشند.

اکثر این روکش‌های پی‌وی‌سی بر روی‌ام دی اف کشیده می‌شوند و متریال خام کابینت‌های ممبران اغلب ام دی اف است.

روال کار به این صورت است که بر روی‌ام دی اف خام یا ام دی افی که با دستگاه سی ان سی ابزار زده شده است ابتدا چسب زده می‌شود و به کمک تکنولوژی مخصوص روکش ممبران برای روی آن وکیوم می‌شود.

معمولاً به دلیل قیمت بالا، فقط آن سمت ام دی اف که به سمت بیرون است روکش ممبران می‌شود و طرف دیگر با پی‌وی‌سی سفید پوشش داده می‌شود.

 

 

 

 

 

مزایای طراحی چیدمان داخلی

دکوراسیون داخلی یکی از مفاهیم موثر در سبک زندگی و کار انسان مدرن امروزی است. این روزها فضایی که در آن زندگی و کار می‌کنیم، بسیار اهمیت یافته است. بسیاری از ما می‌کوشیم با سلیقه و تجربیات خود، به شکل‌دهی محیط اطراف خود بپردازیم. اما معمولا این تلاش‌ها نتیجه مساعدی نمی‌دهد. شاید بتوان گفت دلیل این موضوع، پیچیده بودن اصول طراحی دکوراسیون داخلی است. طراحی دکوراسیون داخلی هنر و دانشی است که به شما کمک می‌کند؛ محیط خانه، محل کار و… را آنطور که باید شکل دهید و از این طریق، بر رفتار، روحیات و شرایط افراد حاضر در محیط موثر باشید.

 

لطفا ما رو در جامعه مجازی دنبال کنید

مدیریت: شریفی