Address & Contact

Our Address

اهواز،کوی ملت،فاز۳،خیابان ۱

Telephone

دکوراسیون داخلی قاسمی در اهواز

طراحی دکور قاسمی

✨صفر تا صد تعمیر و ساخت انواع دکور
✨از تخریب رنگ تا زیرساز کاری
🔴کاغذ دیواری

💠رنگ کاغذ دیواری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. این رنگ یک کاغذ دیواری است که مشخص می‌کند که آیا شما با توجه به طراحی داخلی فضای مورد نظرتان، می‌توانید آن را انتخاب کنید و یا باید به دنبال نمونه‌‌‌های دیگری باشید. کاغذ دیواری‌ها از حیث رنگ در دسته‌‌‌های ذیل قرار می‌گیرند:

🔸کاغذ دیواری با رنگ کاملا فانتزی
🔸کاغذ دیواری با رنگ غیر فانتزی
🔸کاغذ دیواری با رنگ‌‌‌های روشن
🔸کاغذ دیواری با رنگ‌‌‌های متنوع
🔸کاغذ دیواری با رنگ تیره
🔸کاغذ دیواری با رنگ‌‌‌های کلاسیک و …

💠هر کدام از کاغذ دیواری‌‌‌های فوق الذکر دارای کاربرد خاصی بوده که در هنگام خرید کاغذ دیواری باید مد نظر قرار دهید. توجه به این امر لازمه انجام یک خرید مطمئن و اصولی است.

🔴پوستر سه بعدی

💠کاغذ دیواری‌‌‌‌های سه بعدی یا پوستر دیواری سه بعدی همان پوستر دیواری است، که به دلیل داشتن طرح سه بعدی اصطلاحا کاغذ دیواری سه‌ بعدی می‌گویند.

💠کاغذ دیواری‌‌‌‌‌‌های سه بعدی در طرح‌‌‌های بسیار متنوعی طراحی و تولید و عرضه می‌شوند و همین امر نیز باعث شده تا این دسته از محصولات برای هر نوع سلیقه ای گزینه‌‌‌های زیادی را داشته باشد. کاغذ دیواری‌‌‌‌‌های سه بعدی‌ را می‌توان در اتاق خواب، اتاق کودک، سالن پذیرایی، محل کار، اتاق نوجوان، فضاهایی مانند کافی شاپ و… نصب و استفاده نمود.

🔴پارکت

💠پارکت‌ها صفحات نازک چوبی و لایه‌‌‌های مسطحی هستند که برای کاور کردن سطح زمین استفاده می‌شوند. از پارکت‌ها برای پوشاندن کف منازل، ساختمان ها، مکان‌‌‌های تجاری و فروشگاه‌ها استفاده می‌شود. از چوب درختان متفاوتی از جمله بلوط، کاج، افرا، بامبو و زبان گنجشک برای ساخت پارکت استفاده می‌شود. نصب این صفحات چوبی توسط نصاب است. پارکت‌ها به دلیل زیبایی که دارند به سرعت در بین افراد محبوب شده اند.

🔴سقف کاذب طراحی دکور قاسمی 

💠سقف کاذب به صورت تایل ۶۰ در ۶۰ جنس‌‌‌های زیادی را شامل میشود، به عبارتی دیگر انواع سقف کاذب مشبک ۶۰*۶۰ جنس و ظاهر متفاوتی دارد، که هریک خصوصیات منحصربفردی را نیز دارا هستند؛ و باید با توجه به آنها، متریال مناسب را انتخاب و اجرا نمود.

💠موادی که در پروسه ی تولید سقف کاذب مشبک مورد استفاده قرار میگیرد معمولا شامل: pvc ؛ طلق و شیشه ؛ گچ و ام دی اف میباشد که هر کدام نیز به دسته‌‌‌های مختلفی از نظر نوع تولید، چاپ و یا اجرای طرحی بر روی تایل‌ها تقسیم بندی خواهند شد.

🔴کناف

💠بطور کلی کناف یک صفحه روکش دار از جنس گچ است که می‌توان آن را نسل جدیدی از گچکاری بر شمرد. زیرا تمامی‌فعالیت‌های ساختمانی وابسته به گچ و بعضی متریال‌های دیگر کناف قابل انجام است.

💠یک سری مزایای جدید افزوده شده به استفاده از گچ در ساخت و ساز مثل بالا رفتن سرعت کار، قابلیت تنوع بیشتر در طراحی داخلی، امکان اجرای طرح‌های مختلف روی سقف‌های از جنس کناف، ترکیب نور و رنگ و انواع روش‌های کاربردی دکوراسیون و … در کناف به راحتی قابل انجام است.

💠کناف در واقع به ساخت و ساز بدون آب گفته می‌شود. یکی از جدید ترین مصالح ساختمانی است که در ایجاد سقف کاذب بسیار نقش دارد.سقف کاذب کناف جایگزینی با قابلیت‌های فراوان برای سبک‌های قدیمی‌گچ بری و یا استفاده از دیگر مصالح برای سقف می‌باشد.

💠 با استفاده از سقف کاذب کناف دست شما برای اجرای سریع و متنوع طراحی سقف با به کارگیری روش‌های مختلف دکوراسیون مانند رنگ آمیزی کناف سقف، به کارگیری کاغذ دیواری بر روی کناف در سقف ایجاد می‌شود.

🔴آینه دکوراتیو

💠آینه ها جزو بهترین وسایل ها برای تزئین یک خانه هستند برای اینکه خانه ای مدرن و شیک داشته باشید سعی کنید از آینه ها در بخش های مختلف خانه استفاده کنید برای مثال استفاده از آینه در اتاق خواب علاوه بر اینکه لازم است باعث میشود اتاقی شیک و زیبا نیز داشته باشید.

💠آینه های دکوراتیو بهترین آینه برای خانه است معمولا در اتاق پذیرایی بالای مبل از این آینه ها قرار میدهند تا باعث زیبایی خانه شده و توجه همه را به خود جلب کند. آینه را به عنوان نماد صافی و صداقت میشناسیم و نقش آینه در دکوراسیون ، انعکاس انرژی در فضای دکور می باشد.

🔴کابینت

💠هر چه سیستم داخلی آشپزخانه شما زیبایی بیشتری داشته باشد در نمای کلی خانه تاثیرگذارتر خواهد بود و آشپزخانه‌ها جزو پر کاربرد ترین قسمت‌‌‌های هر خانه هستند و محور اصلی خانه به نحوی آشپزخانه آن است و در قسمت آشپزخانه هم مهمترین عنصری که وجود دارد کابینت‌ها هستند و در نگاه اول هر مخاطبی در فضای آشپزخانه متوجه کابینت‌ها و مدل آن‌ها می‌شود پس باید دقت زیادی در خرید کابینت‌ها به خرج دهید.

🔴کمد دیواری

💠کمدهای دیواری روکش چوب و تمام چوب با دوام و مرغوب می‌باشند و با توجه به امکان ایجاد کشو، قفسه، آویز و کانتر می‌توان نهایت استفاده را از فضا کرد.

💠کمد دیواری‌ها به گروه‌های مختلفی دسته‌بندی می‌شوند. کمد دیواری بر اساس نوع در آن به کمد با در‌های لولایی و کمد با درهای ریلی یا کشویی تقسیم می‌شود. نوع لولایی از دیرباز مورد استفاده بوده ولی این روزها با کوچک شدن خانه‌ها و اتاق‌ها نوع ریلی به علت اشغال کمتر فضا، مورد توجه بیشتری است.

💠کمد دیواری در سبک‌های مدرن و کلاسیک ساخته می‌شوند که سبک مدرن به دلیل سادگی و کارایی بیشتر پرطرفدارترین مدل کمد دیواری جدید اتاق خواب است.

به مدیریت:قاسمی

 

 

 

طراحی دکور قاسمی  , دکور , طراحی دکور در اهواز , دکوراسیون داخلی در اهواز , طراحی کابینت و کمد دیواری در اهواز , اجرای کاغذ دیواری و پوستر در اهواز , سقف کاذب , کناف , آسمان مجازی , دیوارکوب , قزنیز نبشی , اجرای کاشی بین کابینتی در اهواز , پرده زبرا , آینه دکوراتیو , کفپوش , پارکت , طراحی دکور قاسمی در اهواز ,