تابلوساز جلالی پور

✨طراح و مجری انواع تابلوهای تبلیغاتی مدرن
❇️تابلو چلنیوم:

?از یکی از معروفترین و پرکاربردترین و پرتقاضا ترین نوع تابلوهای حال حاضر تابلوهای چلنیوم می‌باشد. در تابلوهای چلنبوم حروف به شکل برجسته ساخته می‌شوند و در آنها نور کار می‌شود و می‌توانند روی هر سطحی قرار بگیرند و نمای زیبایی را ایجاد کنند.

?این حروف از یک سطح پلاستیکی با رنگ دلخواه و لایه ای چلنیوم با قابلیت انتخاب رنگ ( نقرهای، طلایی، مشکی و سفید) در محیط آن تشکیل می‌شوند. در این نوع تابلو می‌توان زیر حروف یک نور اضافه هم قرار داد تا باعث بهتر دیده شدن و جذاب تر شدن تابلو می‌شود.

❇️مزایای تابلو چلنیوم

⭐️طول عمر بالا

⭐️ بهینه سازی مصرف انرژی

⭐️ تنوع در ایجاد هرگونه طرح و رنگ ،سایز

⭐️ جذابیت بالا با نور پردازی و چشم اندازی چشم گیر

⭐️ قابلیت سرویس آسان

⭐️ مقاوم در برابر انواع شرایط جوی

⭐️ دارای قابلیت شست وشو

❇️نحوه ساخت حروف چلنیوم

?برای ساخت حروف چلنیوم ابتدا طرح مورد نظر را در برنامه کورل corel) و یا اتوکد ( auto cat)و…که برداری هستند، با توجه به فونت و سایز و ضخامت و ابعاد تابلو طراحی میکنیم،سپس طرح مورد نظر را روی پلکسی گلس یا طلق پلکسی که دارای رنگها و قطرهای مختلف هستند با دستگاه لیزر که سابقا توسط اره مویی بصورت دستی انجام میشد برش میزنیم.

?طلق پلکسی جهت پخش نور که بعنوان روی سطح حروف استفاده می شوند دارای شفافیت و رنگبندی های مختلفی هستند ضمن اینکه برندهای معتبری چون چوچن ، پلاس ، ییرلانگ و…امروزه مورد استفاده تابلوسازان قرار می گیرد.

?لبه های چلنیوم که دارای قطر های مختلفی هستند و عمدتا در سایز های 7سانتیمتر،9سانتیمتر ،و 11سانتیمتر بصورت استاندارد و در 15 رنگ مختلف که بیشترین مورد مصرف ،رنگ طلایی آیینه و نقره آیینه می باشند را با استفاده از هنر دست و بعضا دستگاه های مخصوص حروف سازی هستند را با چسب های مخصوص 321 و یا کلروفوم حالت داده و میچسبانیم.

?پس از ساخت حروف چلنیوم نوبت به برشکاری زیر کار میرسد.حروف ساخته شده را روی ورق های پی وی سی ( pvc ) که در قطر های مختلف بوده و عمدتا قطر 10 میل میباشند ، قرار داده و با اره های عمود بر بصورت دستی محیط حروف را خط کشی نموده و برش میزنیم ، که بعضا جهت اینکار از دستگاههای سی ان سی (cnc )استفاده میکنند.

?سپس لامپ های اس ام دی (smd) و یا ال ای دی ( led) را روی پی وی سی های (pvc برش خوره میچسبانیم.دلایل استفاده از لامپ های اس ام دی ( smd) بخاطر طول عمر بیشتر و مصرف برق کمتر و پخش نور یکدست میباشد .

❇️تابلوهای ال ای دی (LED) ثابت:

?این تابلوها با چراغ‌‌‌های کوچک LED ساخته می‌شوند و هر طرحی روی آنها قابل اجراست و تنوع رنگ زیادی را دارا هستند. در این نوع از تابلو سازی می‌توان از ۲ تا ۸ مدل رقص نور روی LED‌ها نصب کرد و یا از LED‌‌‌های RGB استفاده کرد. این نوع تابلوها دارای جذابیت و زیبایی مناسبی هستند.

❇️تابلوهای ال ای دی (LED) روان:

?تابلوهای LED روان در ۲ مدل تکرنگ و مولتی کالر (تلویزیونی) عرضه می‌شوند. در راستای این نوع از تابلو سازی می‌توان هر طرح و نوشته ای را به تعداد نا محدود با افکت‌‌‌های زیبای گرافیکی به نمایش گذاشت.

?در تابلو‌‌‌های تک رنگ زمینه کار به رنگ مشکی (توسط LED‌‌‌های خاموش ) و متون و نقش‌ها به رنگ انتخابی شما دیده می‌شوند. در تابلوهای مولتی کالر اما شما شما یک تلویزین کامل در اختیار دارید که می‌توانید هر تصویر فیلو و طرحی را به نمایش بگذارید.

❇️ماژول ال ای دی تابلو روان تک رنگ SSA

?ماژول ال ای دی تک رنگ بطور نرمال در سایز۱۶*۳۲ سانتی متر عرضه میشود. اخیرا خریداران کدهای درج شده در پشت بلوک را مبنایی جهت تشخیص کیفیت آن میدانند که صد در صد این فکر اشتباه است. کد ۷۰۱ یا ۸۰۶ و یا سایر کدها تنها کد PCB فایل است و تنها میتوان گفت که نقشه سیم کشی ماژول مورد تایید است یا نه، و دلیلی بر کیفیت یا عدم کیفیت ماژول تابلو روان نیست.

❇️تابلو نئون

?تابلو نئون از تابلو‌‌‌های تبلیغاتی است که قبل از ساخت نیازمند طراحی می‌باشد که این طراحی می‌تواند با استفاده از انواع نرم افزارها انجام گیرد که یکی از کاربردی ترین آنها نرم افزار خطی کورل است. توسط نرم افزار کورل می‌توان تابلو‌‌‌های نئون را قبل از ساخت به روش‌‌‌های دلخواه طراحی نمود که این مورد همراه با خلاقیت در طراحی می‌تواند تابلو تبلیغاتی زیبایی را پدید آورد.

?نکته دیگری که می‌بایست در مورد طراحی تابلو نئون به یاد داشت این است که بعد از طراحی، جهت ساخت تابلو نئون، طرح مورد نظر توسط دستگاه پلاتر بر روی کاغذ پیاده سازی شده و در نهایت توسط نئون ساز با استفاده از حرارت ساخته می‌شود.

❇️تابلو استیل:

?اگر به دنبال یک تابلو براق و زیبا می‌گردید که بتواند در طول مدت زمان طولانی زیبایی خود را حفظ کند؛ تابلو استیل بهترین انتخاب است. دستگاه برش لیزری این امکان را فراهم کرده است که بتوان این متریال مقاوم را به راحتی برش داده و به شکل دلخواه، درآورد. کاری که به وسیله دست تقریباً امکان ناپذیر است.

به مدیریت:سید مهدی جلالی پور

شماره تماس

09141550691

 

 

 

تابلوسازی در اردبیل , لوازم تابلوسازی , ملزومات تابلوسازی , تابلوهای ال ای دی , تابلو چلنیوم در اردبیل , تابلوهای ال ای دی (LED) ثابت , تابلوسازی جلالی پور در اردبیل , هرینه اجرای انواع تابلو در اردبیل , تابلو روان , ساخت و اجرای حروف چلنیوم در اردبیل , ساخت و نصب انواع تابلو در اردبیل ,