Address & Contact

Our Address

دماوند،گیلاوند،مجتمع آسمان

طراحی و اجرای تخصصی ویلا نادری

?طراحی و اجرای تخصصی ویلای خود را به افراد متخصص بسپارید?
?هرآنچه که در ذهن شما باشد اجرای آن برای ما امکان پذیر است?

?طراحی و اجرای ویلاهای لوکس،مدرن با بهترین کیفیت و کمترین هزینه در کوتاهترین زمان ممکن.

? دارای تیم تخصصی در زمینه طراحی و اجرا

? طراحی ویلا با ایده پردازی قوی و اصولی

? اجرای ویلا

? اجرای لنداسکیپ

?محوطه سازی، آلاچیق، آبنما، استخر

? اجرای روف گاردن

? انجام کلیه امور اداری مربوط به پروژه

?نکات مهم در طراحی و اجرای ویلا

?برای طراحی و اجرای ویلا نکات بسیار زیادی هستند که باید به آنها توجه شود تا حاصل کار مقبول و مورد پسند باشد. اولین نکته ای که در طراحی و اجرای ویلا باید به آن توجه داشت شرایط اقلیمی منطقه می باشد. شرایط آب و هوایی تا حدود زیادی تعیین کننده سبک ساخت ویلا می باشند. بعد از مشخص کرده مکان مناسب برای ساخت باید به شرایط مکان ویلا مانند جهت وزش باد، زاویه تابش خورشید، محدوده زمین، شرایط زمین، قوانین حاکم بر ساخت و ساز منطقه و ویلاهای همجوار نیز توجه داشت. موارد ذکر شده شاید در نگاه اول چندان مهم و قابل اهمیت نباشند اما توجه به تک تک موارد نام برده می تواند در فرآیند طراحی و اجرای ویلا شما را یاری کرده و به هدف و خواسته تان نزدیک تر کند.

?اما نکته ای که نباید از اهمیت آن غافل بود انتخاب تیمی کاردان و ماهر برای اجرای تمامی مراحل پروژه ساخت و ساز می باشد. شما با انتخاب تیم طراحی و اجرای تخصصی ویلا نادری می توانید تمامی مراحل طراحی و اجرای ویلای خود را به ما سپرده و خود نظارتی مستقیم بر روی تمامی مراحل کار داشته باشید.

?در طراحی ویلا سه سبک عمده و رایج وجود دارد که عبارتند از:

?سبک طراحی ویلای مدرن
?سبک طراحی ویلای کلاسیک
?سبک طراحی ویلای تلفیقی

⚡️از هر کدام از این سبکها با توجه به سلیقه مشتری استفاده می‌شود.

?محوطه سازی ویلا

✳️محوطه ویلا جایی است که میتوان به راه های مختلف آن را به شکل دلخواه درآورد. ساخت محوطه ویلا و باغ بحثی تخصصی است که شامل ذوق و هنر زیبایی شناختی و کارکرد عناصر مختلف در زیبایی می شود. بسته به سلیقه و خواسته صاحبان ویلا مواردی که در محوطه سازی ویلا لحاظ میشود به شرح زیر است:

?نیاز به روشنایی راه ها و باغچه ها و دیواره محوطه
?می توان برای استراحت از انواع آلاچیق استفاده کرد
?محلی پارک اتومبیل به همراه سایبان
?ساخت یک باربیکیو در کنار آلاچیق
?فضایی برای بازی کودکان
?استخر روباز
?جوی ها و آبراهه ها

?روف‌ گاردن یا بام‌ باغ چیست؟

✨روف‌گاردن، بام‌باغ یا بام سبز، فضای سبز طراحی شده‌ای است که با احداث آن در فضاهای بلااستفاده­ ساختمان مانند پشت‌بام یا تراس، همسو با تکنولوژی مدرن و هم‌خوان با ارزش‌های زیباشناسی، اجتماعی و فرهنگی می‌تواند در شرایط زیست‌محیطی حال حاضر، فضای سبز از دست رفته شهری را زنده و باعث پایداری محیط، بهبود سلامت روانی و جسمی ساکنین و افزایش کیفیت زندگی شود.

✨وجود پوشش گیاهی در پشت‌بام به صرفه‌ جویی در مصرف انرژی از طریق جلوگیری از هدر رفتن گرما، تأثیرگذار است. در فصل‌های سرد، نور آفتاب جذب باغچه‌های تعبیه شده در پشت‌بام می‌شود و محیطی دنج و خصوصی برای استراحت، پذیرایی و پرورش گیاهان ایجاد می‌کند.

به مدیریت : علیرضا نادری

آدرس دفتر:دماوند،گیلاوند،مجتمع آسمان

آرشیتکت : محمد امین یداللهی کارشناس ارشد معماری
دانشگاه هنر تهران

مهندس مجری : علیرضا نادری کارشناس تکنولوژی معماری

 

 

 

 

طراحی و اجرای تخصصی ویلا نادری در دماوند , طراحی و اجرای تخصصی ویلا , طراحی و اجرای ویلاهای لوکس و مدرن در دماوند ,  اجرای ویلا در دماوند ,  اجرای لنداسکیپ محوطه سازی ,  آلاچیق ,  آبنما ,  استخر  اجرای روف گاردن ,