طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی دکور کسرا

?اجرای صفر تا صد دکوراسیون داخلی 
?کاغذ دیواری،پارکت،کناف،دیوار پوش و …

⚡️داشتن منزلی زیبا و آرامش بخش با دکوراسیون داخلی خاص و باب میل، یکی از ایده آل‌‌‌های انسانها در زندگی روزمره می‌باشد و دستیابی به چنین فضایی دور از ذهن نیست.

⚡️داشتن این چنین فضایی شاید در لغت بسیار ساده به نظر برسد ولی در واقعیت چندان ساده هم نیست. ایجاد فضاهای متناسب چه از نظر ابعاد و چه از نظر رنگ و حجم نیاز به دقت و ریزبینی خاص خود دارد.

⚡️انتخاب به جای مصالح و متریال و توجه ویژه به پایداری آن مستلزم استفاده از نیروی انسانی کارآمد همراه با دانش فنی روز دنیا است و به تجارب فراوانی نیاز دارد.

?مزایای کاربرد سقف کاذب کناف 

?کناف در برابر زلزله بسیار مقاوم بوده و از ایمنی بالایی برخوددار است.

?کاربرد کناف در سقف کاذب و دیگر قسمت‌های ساختمان با سرعت اجرای بالا و راحتی انجام کار همراه است.

?کناف وزن کمی‌دارد و هزینه حمل و نقل آن پایین است.

?یک عایق صوتی و حرارتی مناسب به حساب آمده و بر افزایش سطح مفید زیر بنا نیز تاثیر مثبت دارد.

?کناف دارای قابلیت بالایی برای اعمال طرح‌های متنوع در دکوراسیون داخلی بوده و در تغییر فضاهای قدیمی‌به جدید پتانسیل کاربردی بالایی دارد.

?کاربرد راحت کناف نیاز به نیروی کاری بیشتر را کاهش داده و با قابلیت بازیافت معادل ۷۵ درصد مصالح به کاهش نخاله‌های ساختمانی کمک می‌کند.

?کناف برای نصب انواع لوستر و چراغ یا دیگر خدمات وابسته به انواع تاسیسات امکان عبور راحت از بین فضاهای ایجاد شده را دارد.

?امکان دسترسی راحت به تاسیسات ساختمانی پنهانی را ایجاد کرده و در استفاده بهینه از منابع زیست محیطی تاثیر مثبتی دارد.

?امکان رنگ پذیری بالای کناف دست طراحان اخلی را برای استفاده از رنگ‌های مختلف برای رنگ آمیزی سقف کاذب با کناف باز گذاشته است.

?مزایای دیوارپوش فومی‌در دکور داخلی
?عایق صدا

?فوم دیوارپوش عایق خوبی در برابر صوت و حرارت است. استفاده از دیوارپوش فومی‌در فضای داخلی کمک می‌کند تا صدای محیط بیرونی و درونی ساختمان از طریق دیوارها منتقل نشوند.

?از این رو استفاده از دیوار پوش فومی‌برای محیط هایی مانند سالن اجتماعات، استودیوهای ضبط موسیقی، سالن‌‌‌های ورزشی، سینماها، سالن‌‌‌های کنفرانس و همایش، هتل ها، سالن‌‌‌های جلسات در فضاهای اداری، کتابخانه‌ها و منازل مسکونی، ایده آل هستند و می‌توانند مانع از انتقال صدا از طریق دیوارها به بیرون از محیط داخلی شوند.

?عایق حرارت و برودت 

?علاوه بر این استفاده از دیوارپوش فومی، راه حلی عالی برای صرفه جویی در مصرف انرژی است؛ چرا که دیوارپوش‌‌‌های فومی‌عایق حرارت و برودت هستند و نصب آنها بر روی دیوارها، می‌تواند دمای داخلی را به اندازه مورد نظر کاربر حفظ کرده و مانع از اتلاف حرارت از طریق دیوار‌ها شوند.

?دیوارپوش‌‌‌های فومی‌برای پوشش دهی دیوار سالن‌‌‌های بزرگ و ساختمان هایی با دیوارهای نازک، ایده آل هستند و می‌توانند در فصل سرما باعث کاهش قابل توجهی در مصرف انرژی شوند.

?قابل شستشو

?یکی دیگر از مزایای دیوارپوش فومی، قابلیت شستشوی آن است. قابلیت شستشوی دیوارپوش‌‌‌های فومی، آن‌ها را به یکی از محبوب ترین گزینه‌ها برای پوشش دیوارهای مهدکودک، منازل مسکونی و باشگاه‌‌‌های ورزشی، تبدیل نموده است.

? معمولا دیوارها در چنین محیطهایی در تماس زیاد با کودکان قرار دارند و به طور مداوم به شستشو، لکه گیری و نظافت نیاز دارند. نصب دیوارپوش فومی‌با قابلیت شستشو می‌تواند بهداشت، پاکیزگی و آراستگی را برای این محیطها به ارمغان آورد.

?ضد ضربه 

?از دیگر مزایای دیوارپوش فومی، قابلیت ضد ضربه آن است. در محیط هایی همچون باشگاه‌‌‌های ورزشی، خانه‌‌‌های بازی، مهدهای کودک، مدارس و شهربازی‌‌‌های سرپوشیده به دلیل تحرک زیاد افراد در این فضاها، بهتر است امنیت افراد به وسیله ایمن سازی محیط تأمین شود.استفاده از دیوارپوش و کفپوش‌‌‌های ضدضربه و انعطاف پذیر، می‌تواند تا حد زیادی امنیت این فضاها را تأمین کند.

?دیوارپوش‌‌‌های فومی‌قابلیت ارتجاعی داشته و ضدضربه هستند؛ از این رو هنگام برخورد افراد با دیوارها، از آسیب دیدگی‌‌‌های شدید جلوگیری می‌کنند.اقدام ساده ای مانند نصب دیوارپوش فومی، می‌تواند هنگام بروز حوادث ورزشی و اتفاقات غیرمنتظره جان بسیاری از افراد را حفظ کند.

?تنوع طرح بسیار زیاد

?انواع دیوارپوش‌‌‌های فومی، به صورت تایل تولید می‌شوند و با طرح هایی مانند طرح آجر، طرح سنگ، طرح چوب و …ارائه می‌شوند. این نوع از تایل‌‌‌های فومی‌به صوت برجسته و سه بعدی تولید می‌شوند و از نظر زیبایی، شباهت بسیار زیادی به دیوارپوشهای آجری و سنگی دارند. با نصب دیوارپوش فومی‌طرح سنگ و آجر، می‌توانید از خواص بی نظیر دیوارپوش‌‌‌های فومی‌و زیبایی دیوارپوش‌‌‌های آجری به طور همزمان بهره مند شوید.

?تنوع بالای طرح و رنگ در ساخت دیوارپوش فومی، نیاز طراحان و سازندگان دکوراسیون را برآورده می‌نماید. طراحان دکوراسیون با پرداخت هزینه ای به مراتب کمتر از دیوارپوش سنگی، می‌توانند طرح مورد نظر خود را به وسیله دیوارپوش فومی‌به زیبایی اجرا کنند.

?بدون نیاز به زیرسازی 

?نصب دیوارپوش فومی‌به زیرسازی نیازی ندارد. برخی از دیوارپوش‌‌‌های فومی‌به صورت چسبدار تولید می‌شوند. این نوع از قطعات فومی‌به سادگی روی محل مورد نظر نصب شده و حتی برای نصب آنها نیازی به نیروی نصاب نیست. تعدادی از دیوارپوش‌‌‌های فومی‌به صورت رولی تولید شده و به وسیله چسب به دیوار متصل می‌شوند.

?این نوع از دیوارپوش فومی‌نیز نیازی به زیرسازی دیوار جهت نصب نداشته و نصب آنها با سرعت و سهولت انجام می‌شود. در کل اجرای دیوارپوش فومی‌در مقایسه با روش‌‌‌های سنتی مانند نقاشی و کاشی کاری با سرعت بسیار بیشتر و هزینه کمتری انجام می‌شود.

?کاربرد و ویژگی‌‌‌های کفپوش پی وی سی 

?مقاومت در برابر رطوبت یکی دیگر از نیازهایی است که ممکن است برای برخی از کاربری‌ها حیاتی باشد.اگر فضایی پرتردد است، باید کفپوشی با مقاومت بالا انتخاب کرد و به این ترتیب بنا به کاربری هر فضا، باید ویژگی‌‌‌های کفپوش‌‌‌های مختلف بررسی شده و بعد تصمیم گیری شود؛ به همین دلیل هر تولیدکننده باید اطلاعات جزئی از ویژگی‌‌‌های عملکردی محصول خود و همین طور شیوه نصب و نگهداری صحیح آن را ارائه دهد تا از خسارت‌‌‌های احتمالی پیشگیری کند.

کفپوش وینیل دارای ویژگی هایی است که ما در اینجا به صورت موردی آنها را عنوان می‌کنیم:

?ضد آب بودن 
?انعطاف پذیری در طراحی 
?حالت ارتجاعی 
?دوام و ماندگاری 
?زیبایی ظاهری 
?نصب آسان 
?قیمت مناسب در مقایشه با پارکت و لمینت 

به مدیریت:لقمان روحانی

 

طراحی و نصب آینه دکوراتیو به همراه سنگ آنتیک پازل مرمر

 

ساخت و آماده سازی لمسه و آینه طلایی جهت ارسال به شهر اهواز برای مشتری عزیز

 

نصب سقف کشسان در سنندج

 

نصب کاغذ دیواری اتاق خواب

 

نصب کاغذ دیواری مخصوص اتاق کودک

 

نصب سنگ آنتیک مرمر طبیعی در ورودی درب آسانسور

 

نصب کاغذ دیواری درجه یک راشل توسط نصابان ماهر دکور کسرا

 

نصب آینه دکوراتیو بر روی کمد دیواری ریلی

 

بین کابینتی های مدرن وارداتی دکور کسرا

 

نصب آینه دکوراتیو لوزی برنز

 

 

کفپوش , دیوارپوش , کاغذ دیواری , پارکت , لمینت , دکوراسیون داخلی در مریوان , هزینه اجرای کناف , هزینه اجرای دکوراسیون داخلی در مریوان ,  دکوراسیون داخلی روحانی , دکور کسرا , انواع کاغذ دیواری , انواع دیوارپوش , هزینه اجرای لمینت در کردستان ,