Address & Contact

Our Address

شهرکرد ، خیابان شهید مفتح ،تقاطع ورودی جدید

Telephone

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی کمد دیواری ، کابینت ، سقف کاذب با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت در چهارمحال بختیاری شهرکرد

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی صنایع چوب ایمان

♻️ اجرای سقف کاذب pvc، کناف و چوب

♻️ ساخت درب‌‌‌های تمام چوب HDF , HPL , CNC

♻️ انواع کمد دیواری، ویترین، سرویس عروس و نوزاد، کفپوش و پارکت

? یکی از مهمترین عوامل در دکوراسیون داخلی نوع و شکل کف ساختمان می‌باشد که نقش بزرگی در طراحی و زیبا سازی محیط دارد و همواره از دغدقه‌‌‌های معماران و کارفرمایان می‌باشد.

? از مهمترین کفپوشها، پارکت، سنگ و سرامیک می‌باشند که بدلیل قیمت بالای سنگ مرغوب نسبت پارکت و سرامیک، این دو کاربرد بیشتری در ساختمانهای امروزه دارند. در این مقاله به بررسی مزایا و معایب این دو محصول پر کاربرد می‌پردازیم.

? بی شک چوب یکی از زیباترین محصولات ساختمانی است که کاربرد زیادی در ساختمان و دکوراسیون داخلی دارد و در تمام ساختمانها در قسمتهای مختلفی بصورت طبیعی و یا مصنوعی به چشم می‌خورد.

? یکی از این مشتقات چوبی پارکت می‌باشد که امروژه بدلیل قیمت بالای چوب طبیعی و همچنین جلوگیری از قطع بی رویه درختان که نقش بسیار مفیدی در محیط زیست دارند، نوع صنعتی آن به نام پارکت لمینت به بازار عرضه شده و جایگزین پارکت‌‌‌های چوب طبیعی شده است.

? دکوراسیون داخلی توسکا با کادری مجرب و متعهد و سابقه ای درخشان در زمینه اجرای انواع دکوراسیون با استفاده از بهترین متریال و مواد اولیه و استفاده از به روزترین طرح‌ها و مدل‌ها آماده ارائه خدمات و محصولات با کیفیت به شما عزیزان می‌باشد

♻️ مزایای کابینت‌ چوبی

♻️ اطلاعات جامع در مورد معایب و مزایای کابینت‌ چوبی در یک جا این امکان را به شما می دهد تا در انتخاب جنس مناسب برای سفارش کابینت و دکوراسیون آشپزخانه بهتر عمل کنید.

♻️ طرح های زیبای چوب

♻️ کابینت‌های چوبی ظاهری بسیار زیبا دارند. بافت‌های متفاوت چوب سبب می‌شود، تا هر طرح و نقش و نگاری را که می‌خواهید بر روی کابینت‌ها پیاده کنید. کابینت‌ چوبی را می‌توانید با توجه به سبک خانه انتخاب کنید. کابینت‌های چوبی ارزش و زیبایی خانه را دو چندان می‌کند. شاید یکی از دلایل و مزایای کابینت چوبی که این قدر آن را جذاب نموده بافت های متفاوت انواع چوب ها با یکدیگر است در واقع شما دو بافت کاملا یکسان از چوب نمی توانید بیابید.

♻️ انطباق پذیری

♻️ انعطاف پذیری چوب باعث می‌شود، هر طرحی که شما سفارش دهید، روی چوب نقش ببندد. در واقع چوب ابزار خوری بالایی دارد. بنابراین دقیقا می‌توان همان چیزی را ساخت که فرد به دنبال آن است. می‌توان انواع شکل و طرح را بر روی چوب پیاده کرد. طوری که به خوبی با دکوراسیون خانه تان سازگار باشد و طرحی منحصر به فرد ایجاد کرد.

♻️ دوام بالا کابینت‌ چوبی

♻️ اگر جنس چوب کابینت شما مرغوب باشد از دوام بالایی برخوردار خواهد بود. بنابراین شما می‌توانید سال‌های سال از آن استفاده کنید. به طور مثال چوب بلوط سفید عمر بسیار بیشتری نسبت به بلوط قرمز دارد. بنابراین سعی کنید بیشتر هزینه کنید و یک کابینت‌ چوبی مرغوب سفارش دهید. با اینکار می‌توانید مدت طولانی تری از کابینت استفاده کنید.

♻️ تنوع زیاد کابینت‌ چوبی

♻️ چوب انواع مختلفی دارد. قیمت، ظاهر و دوام هر یک از مدل‌های چوبی با یکدیگر متفاوت است. بنابراین می‌توانید با توجه به سلیقه خود و دکوراسیون خانه، چوب مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش ساخت دهید.

♻️ قابلیت نصب انواع دستگیره و ابزار

♻️ می‌توانید با توجه به سلیقه خود از انواع دستگیره بر روی کابینت استفاده نمایید. همین امر نیز زیبایی کابینت‌های چوبی را دو چندان می‌کند. این در حالی است که شما در کابینت‌های فلزی، نمی‌توانید اینکار را کنید.

مدیریت:آقای ایمان ذوالفقاری دهکردی 

 

 

گروه دکوراسیون داخلی , چند نمونه دکوراسیون داخلی منزل , دکوراسیون داخلی منزل کوچک , دکوراسیون داخلی منزل ایرانی , سبک دکوراسیون داخلی ایرانی , دکوراسیون داخلی کلاسیک , دکوراسیون داخلی چیست , دکوراسیون داخلی کلاسیک منزل ,