طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی کلاژ

انجام کلیه امور دکوراسیون در سراسر کشور

کابینت

کمد دیواری

پارکت و کفپوش

میز اداری

مبلمان

کاغذ دیواری

سیستم برق از گاز

محوطه سازی

بازسازی و نوسازی

میز اداری و مدیریتی

پارتیشین

رنگ

طراحی و دکوراسیون داخلی کلاژ
بازسازی و طراحی داخلی با 20سال سابقه فعالیت

کیفیت برتر افتخار ماست
خانه از شما طراحی و اجرا از ما

کابینت سازی حرفه ای است که همیشه درخواست کننده دارد. ساخت کابینت آشپزخانه بخشی از دکوراسیون داخلی منازل است و از اهمیت زیادی برخوردار است. آشپزخانه فضایی برای پخت و پز غذا و همچنین محلی برای غذا خوردن اعضای خانواده است. طراحی و ساخت کابینت با رنگبندی و متریال مختلف، فضای آشپزخانه را دلپذیرتر می کند.

کسانی که به‌ زیبایی خانه‌شان اهمیت می‌دهند توجه زیادی به آشپزخانه دارند، زیرا بخش مهمی از زیبایی یک خانه به آشپزخانه اختصاص دارد. زیبایی آشپزخانه نیز به زیبایی کابینت‌های آن بستگی دارد؛ اما علاوه بر زیبایی ظاهری کابینت‌ها، به دو نکته‌ی دیگر باید توجه داشت؛ یکی آن‌که کابینت‌ها باید جنس مناسبی داشته باشند و دوم آن‌که باید به‌خوبی و به‌طور اصولی نصب شوند.

?طراحی و اجرا اختصاصی کابینت اشپرخانه?
?کیفت اتقافی نیست یک انتخاب است?

کابینت در دکوراسیون آشپزخانه بسیار حائز اهمیت است، زیرا علاوه بر ایجاد دکوراسیونی شیک و مدرن باید به نحوی طراحی و اجرا شود که حداکثر استفاده از فضای آشپزخانه صورت گیرد و بتوان ظرف و ظروف و وسایل مورد نیاز را در آن جاسازی کرد.

➿این المان دکوراتیو و کاربردی از متریال هایی نظیر چوب، فلز، هایگلاس، ام دی اف و پی وی سی و در طرح و رنگ متنوع تولید و به بازار عرضه می شود.

در انتخاب جنس کابینت باید دقت لازم صورت گیرد تا بتوان محصولی مقاوم با طول عمر طولانی داشت و در دکوراسون آشپزخانه آن را تعبیه نمود.

اگر در منزل تان از پارکت به عنوان کف پوش استفاده کرده اید، باید یک سری موارد را در نظر داشته باشید و کاملا رعایت کنید:
• پارکت (بدلیل اینکه جنسش از چوب درخت است) نسبت به آب و گاهی رطوبت بسیار حساس است و تا حد ممکن باید کاری کنید که با آب تماس نداشته باشد و یا سطح آن تا زير حد امکان رطوبت نکشد و خشک نگه داشته شود.
مراقبت از آن اهمیت زیادی دارد چون برای مثال در صورتی که سطوح نوک تیزی سطح آنرا خراش دهند، سطح بیرونی آن آسیب دیده و باید مجدد صیقل داده شده و صاف شود.
بعضی از پارکت ها (به ویژه آنهایی که از جنس چوب درخت بلوط هستند) گاهی دارای لکه ها و رده هایی هستند که بسیاری از افراد ظاهر آنرا چندان نمی پسندند.
 برخی از انواع پارکت ها (به خصوص پارکت های تهیه شده از چوب کاج) بافت نرم و شکننده ای دارند و هنگام نصب باید توسط نصاب تقویت شود.
حساس بودن بسیاری از پارکت ها نسبت به تغییرات آب و هوایی.
• معمولا در بیشتر موارد، بعد از چند سال نیاز است که مجددا سطوح آن اصطلاحا سایبده شده و مجددا لاک زده شود.
• در برابر حوادثی مانند آتش سوزی باید از آن محافظت شود.

کاغذ دیواری یا wallpaper به معنای گونه ای از پوشش دهنده های تزیینی دیوارهای ساختمانی است که به صورت رول و یا متری ساخته شده و پس از نصب اصولی بر روی دیوار مورد نظر، با توجه به طرح ساده و یا گرافیکی خود، تمایز خاصی را در مقابل چشمان مخاطب خلق می نمایند.
?رول های کاغذ دیواری در عرض های ۵۰ ، ۷۰ ، ۱۰۰ و ۱۰۶ سانتیمتر تولید می گردند که معمولا طول هر رول ۱۰ متر می باشد. البته متداول ترین سایز، عرض ۵۳ سانتیمتر است که در ایران بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.
?استفاده از کاغذ دیواری نه تنها باعث می شود لکه ها و یا ترک های روی دیوار از دید مخاطب پنهان گردد، بلکه با توجه به سطح بالای هنری خود، می تواند یک دکور و طراحی فوق العاده را نیز خلق نماید.

?اهمیت کاغذ دیواری در هنر دکوراسیون داخلی

?هنر دکوراسیون داخلی در پی نیاز روانی انسان ها به ایجاد تنوعات مکرر در فضای اطراف خود و ایجاد یک تناسب اصولی جهت پاسخ گویی به این نیاز درونی به وجود آمد و پس از مدتها و با توجه ویژه به دیوارهای ساختمانی، زمینه رقابت طراحان و صنایع مربوط به ساخت و تولید وسایل داخلی مربوط به دکوراسیون داخلی از جمله کاغذ دیواری را فراهم نمود.
در جهان مدرن امروزی، شما هیچ گاه با هیچ هنرمندی در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی مواجه نخواهید شد که بخواهد بدون توجه به دیوارهای ساختمانی، کار خود را پیش ببرد و در این زمینه به موفقیت نیز دست یابد. این امر بیش از پیش نمایانگر اهمیت استفاده از کالاهایی همچون کاغذ دیواری در جهان امروز و در عرصه هنر دکوراسیون داخلی است.

?میز اداری، مهمترین وسیله در محل کار پس از صندلی اداری است. بی جهت نیست که لفظ پشت میز نشینی، استعاره ای برای دنیای کارمندی و کار اداری است؛ چرا که به دنبال چند ساعت نشستن پشت میز کار، تصور همه افراد از یک کارمند، اشتغال او به فعالیت پشت میز اداری است. شما می توانید در فروشگاه مبلمان ساویس، انواع مبلمان اداری را از معتبرترین برندهای تولیدکننده میز بررسی کرده و بهترین میز اداری را متناسب با نوع کاربری و ابعاد فضای موردنظر انتخاب کنید

امروزه همه مردم در هر سطح از وضع اقتصادی و با هر درآمدی که باشند، سعی می کند که حتماً در منازل خود از مبلمان استفاده کنند. قشر ضعیف تر خرید با قیمت پایین تر و قشر مرفه با قیمت بالاتر. به هر حال یکی از نیازهای جامعه امروزی تهیه مبلمان برای منازل است. پس چه بهتر که با توجه به هزینه ای که در نظر گرفته شده بهترین انتخاب را داشته باشیم.
?مبلمان تازه و جدید می تواند حس و حال خانه شما را عوض کند و به فضای اتاق شما، رنگ و بوی تازه ای ببخشد. البته خرید مبلمان خیلی کار ساده ای نیست و شما قبل از خرید باید به نکات مهمی به غیر از راحتی مبلمان توجه کنید که بعدها از انتخاب خود پشیمان نشوید.

?دسته بندی مبلمان?

?مبل ها بر اساس ساختار به سه دسته تقسیم می شوند:
?مبل استیل یا سلطنتی
?مبل نیمه استیل ( که هم راحتی است و هم چوب استیل در آن به کار رفته است)
?مبل تمام راحتی ( که البته طرفدارهای زیادی دارد)

?امروزه بسیاری از افراد به اهمیت داشتن فضایی زیبا که بتواند برای آن‌ها آرامش به ارمغان بیاورد، پی برده­ اند از همین رو طرفداران دکوراسیون داخلی و طراحی محوطه، روز به روز در حال افزایش هستند. شاید برخی از افراد این تصور را داشته باشند که صرف هزینه محوطه سازی و اجرای آن، کار چندان معقولی به نظر نمی‌رسد; ولی واقعیت امر این است که افراد به دلیل تغییر سبک زندگی و دور شدن از فضای طبیعی، ناگزیر به صرف این هزینه هستند
. ?برای محوطه سازی و اجرای آن، باید حتما از متخصصین ماهر این امر کمک گرفت; چون این دسته از افراد می‌توانند آن محیط زیبایی که مورد انتظارتان است، ایجاد کنند.

مدیریت : آقای حسین رنگ آمیز

شماره تماس
09126484024
09014701015

‏این لینک را دنبال کنید تا به گروه من در WhatsApp ملحق شوید:

ttps://chat.whatsapp.com/K1QByUHsY5mHuNgRaQ2wP4

 

کابینت , کابینت سازی , کمد , کابینت mdf در سراسر کشور , کابینت ممبران , ساخت انواع کمد ,