Address & Contact

Our Address

خراسان رضوی ، شهرستان خواف

گالری دکوراتیو خانه زیبا در مشهد

? کاغذ دیواری  ، آینه دکوراتیو آبشاری ، تایل پشت چسبدار بین کابینتی

? آجر نسوز ، ترموود ، پرده های دکوراتیو

? کناف و رنگ آمیزی ، اجرا و نصب کاغذ دیواری

? گالری خانه زیبا پنجره ای رو به زیبایی منزل شما?

?داشتن منزلی زیبا و آرامش بخش با دکوراسیون داخلی خاص و باب میل، یکی از ایده آل‌‌‌های انسانها در زندگی روزمره می‌باشد و دستیابی به چنین فضایی دور از ذهن نیست.

? داشتن این چنین فضایی شاید در لغت بسیار ساده به نظر برسد ولی در واقعیت چندان ساده هم نیست. ایجاد فضاهای متناسب چه از نظر ابعاد و چه از نظر رنگ و حجم نیاز به دقت و ریزبینی خاص خود دارد.

? انتخاب به جای مصالح و متریال و توجه ویژه به پایداری آن مستلزم استفاده از نیروی انسانی کارآمد همراه با دانش فنی روز دنیا است و به تجارب فراوانی نیاز دارد

????????????????

برچسب های پشت چسب دار

????????????????

?کاغذ دیواری

✨همه ما دوست داریم که در خانه‌‌‌های زیبا زندگی کنیم و دکوراسیون قدیمی‌آنرا به هر نحوی شده تغییر دهیم. یکی از این تغییرات میتواند در حیطه دیوار‌‌‌های خانه باشد. روش قدیمی‌روکش کردن دیوار‌ها به وسیله گچ امروزه دیگر طرفداران زیادی ندارد، هرچند هنوز هم به عنوان یک مهم دیوار خانه‌ها گچ کاری میشود ولی در صورتی که شخص مایل به خرج کردن هزینه ی بیشتری باشد میتواند جایگزین بهتری برای گچ به کار ببرد.

✨کاغذ دیواری نوعی از روکش جهت پوشاندن سطح دیوار‌ها می‌باشد که در طرح‌ها و مدل‌‌‌های متنوعی طراحی و ساخته میشود و در چهار نوع چاپ مسطح، کلیشه ای، سیلک اسکرین و چاپ دورانی تولید میشودکاغذ دیواری را میتوان به صورت رولی و یا متری خریداری کرد که با استفاده از چسب مخصوص کاغذ دیواری آنرا به دیوار میچسبانند.

آینه دکوراتیو چیست؟

✨ آینه دکوراتیو یکی از انواع آینه‌‎های تزیینی و زیبا است که می‌توان از آن در زیباسازی دکوراسیون منزل استفاده کرد.  استفاده از آینه‌های دکوراتیو یکی از بهترین روش‌های زیباسازی محسوب شده و می‌توان به وسیله آن انواع خانه‌های مدرن و یا کلاسیک را زیباتر کرد.

✨ همان‌طور که می‌دانید امروزه دکوراسیون داخلی خانه برای بسیاری از افراد اهمیت خاصی داشته و بیشتر طراحان و معماران داخلی سعی دارند تا با تغییرات در جزئیات و استفاده از طرح‌های گوناگون دکوراسیون داخلی شیک و مجللی را پدید آورند. یکی از راه‌هایی که می‌توان این تغییرات را در دکوراسیون منزل به صورت شیک و زیبا انجام داد استفاده از آینه دکوراتیو در دکوراسیون داخلی منزل است. زیرا می‌توان با استفاده از این نوع آینه‌ها زیبایی و شکوه خاصی را در منزل ایجاد کرد.

✨ در طراحی و تنظیم دکوراسیون منزل سه نکته بسیار اهمیت دارد که حتماً باید به آن‌ها توجه و از آن‌ها تبعیت کرد.

نور، روشنایی و آینه، سه نکته هستند که باعث زیباتر شدن دکوراسیون منزل شما شده و انعکاس آن‌ها در هر نقطه از منزل می‌تواند زیبایی و جذابیت خاصی را ایجاد کند.

به همین منظور استفاده از آینه‌های دکوراتیو در نقاط مختلف خانه از جمله فضاهای بسته، ستون‌ها و تورفتگی‌ها می‌تواند انعکاسی از نور و روشنایی را در منزل شما ایجاد کرده و زیبایی را در منزل شما به اوج خود برساند.

مدیریت : آقای عبدالکریم مینایی

????????????????

ماربل شیت یا سنگ مصنوعی

????????????????

انواع تایل پشت چسب دار بین کابینتی

????????????????

انواع ترموود

????????????????

 

 

دکوراسیون داخلی در خواف , دکوراسیون داخلی , بازسازی , دکوراسیون داخلی , کناف , نورپردازی , سقف‌‌‌های کاذب pvc , کاغذ دیواری , پارکت , لمینت , قرنیز , کاغذ دیواری , آینه دکوراتیو ,