طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی آخیز دکور

🌟تولید و اجرای لمسه کوبی در سراسر ایران🌟
🌟فروش ورق های استیل در رنگ های طلایی،نقره ای،برنز🌟

💥طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی 

💥طراحی و ساخت کابینت و کمد دیواری 

💥اجرای کفپوش ، پارکت ، لمینت 

💥اجرای نور مخفی کناف 

💥اجرای انواع سقف کاذب 

💥نصب انواع کاغذ دیواری 

💥اجرا و نصب کاغذ دیواری 

به مدیریت:اقای قاسمی فر

شماره تماس:09199648489

 

 اجرای صفر تا صد ساختمان مسکونی ، تجاری ، کافی شاپ و …
✨مجموعه ی دکوراسیون داخلی آخیز دکور با کادری مجرب و متعهد و سابقه ای درخشان با استفاده از بهترین متریال و مواد اولیه و به روزترین طرح‌ها و مدل‌ها روز دنیا و تکنولوژی آماده ی خدمات و محصولات با کیفیت به شما عزیزان می‌باشد✨

✳️داشتن منزلی زیبا و آرامش بخش با دکوراسیون داخلی خاص و باب میل ،یکی از ایده آل های انسانها در زندگی روزمره می باشد و دستیابی به چنین فضایی دور از ذهن نیست.داشتن این چنین فضایی شاید در لغت بسیار ساده به نظر برسد ولی در واقعیت چندان ساده هم نیست

✳️ ایجاد فضاهای متناسب چه از نظر ابعاد و چه از نظر رنگ و حجم نیاز به دقت و ریزبینی خاص خود دارد.انتخاب به جای مصالح و متریال و توجه ویژه به پایداری آن مستلزم استفاده از نیروی انسانی کارآمد همراه با دانش فنی روز دنیا است و به تجارب فراوانی نیاز دارد.

✳️ طراحی دکوراسیون داخلی منزل

طراحی دکوراسیون داخلی منزل، هماهنگ‌سازی اجزای داخلی خانه است که با هدف زیباتر شدن و ایجاد یک فضای گرم و دل انگیز در فضای خانه می باشد. خصوصا در خانه های کوچک و نقلی آپارتمانی امروزی با استفاده از طراحی درست دکوراسیون داخلی منزل می‌توان این فضا را بهینه سازی کرد و با ایجاد هماهنگی بین اجزا، رنگ ها و وسایل، جلوه‌ گری آنها را بیشتر کرد.

✳️ نقل مکان به خانه های جدید همیشه برای افراد یک خانه پر از هیجان و جذابیت است، اما گاهی اوقات نحوه چیدمان دکوراسیون خانه تبدیل به یک دغدغه برای افراد آن خانه، خصوصا خانم خانه می شود و شما باید تصمیم بگیرید که وسایل خود را در محیط جدید و فضایی که مشاهده می کنید به چه نحوی چیدمان کنید تا یک فضای مناسب را فراهم بیاورید و طوری طراحی دکوراسیون خانه را انجام دهید که بازتابی از شخصیت و احساس و سلیقه شما باشد.

✳️ علاوه بر آن در این خانه احساس شادی و خوشحالی و راحتی داشته باشید. برای این کار شما نیاز دارید که نکات مهم در رابطه با طراحی دکوراسیون داخلی منزل را بدانید و وسایل مختلف از جمله مبلمان و رنگ دیوارها و بافت آن ها را به خوبی انتخاب کنید تا در هماهنگی با یکدیگر باشند و با یک نقشه از پیش تعیین شده وسایل را درست در سر جای خود قرار دهید و مرحله به مرحله مثل یک طراح داخلی حرفه ای، کار طراحی و دیزاین منزل خود را انجام دهید.

✳️ طراحی دکوراسیون داخلی حمام و سرویس بهداشتی

نحوه طراحی دکوراسیون داخلی حمام و سرویس بهداشتی را می توان نشان دهنده میزان اهمیت شما به آسایش و بهداشت در خانواده دانست، اگرچه حمام مکانی خصوصی است و به ندرت پیش می آید که شخصی خارج از اعضای خانواده از آن استفاده کند اما باید بدانیم که طراحی ایده آل برای دکوراسیون داخلی حمام در تمام خانه ها مهم است و باید به آن اهمیت داد. در ادامه شما را با چند دکوراسیون داخلی حمام و سرویس بهداشتی آشنا می سازیم تا ضمن الهام گرفتن از آن ها بتوانید با محیط های متفاوت آشنا شوید.

✳️ طراحی کناف

کناف از ویژگی های تزیینی عالی در زمینه معماری و دکوراسیون است که امروزه در بسیاری از فضاها اعمال می شود. این موارد تزیینی گامی فراتر از گچبری ساده است و فضای منزل شما را بسیار مجلل و شیک می کند.

 

✳️ دیوار پوش چرمی سه بعدی

لاین محصولات دیوارپوش چرمی سه بعدی خدمتی دیگر در راستای پاسخ به سلیقه مشتریان و همراهان عزیز ما می باشد.

این پنل ها بسیار سبک و قابل جابجا شدن هستند و طراحی آنها به گونه ای صورت گرفته است که در کنار هم یک الگو را شکل می دهند.

پنلهاى ۳D یک بعد اضافه به سطوح می دهند و از این نظر با همه فضا ها سازگاری دارند و در عین حال موجب زیبایی و حیات بخشی دیوار و سقف ها می شوند.

 

✳️ ویژگی های سنگ مصنوعی 

🔸🔹سنگ غیرطبیعی همچون سنگ طبیعی دارای ویژگی های بسیاری می باشد . گاهی اوقات ویژگی های سنگ غیرطبیعی به مراتب بیشتر از سنگ طبیعی می باشد . این ویژگی ها به اختصار عبارتند از :

  • تنوع بالا رنگ و طرح
  • قیمت مقرون به صرفه
  • حمل و نقل آسان
  • دارای مقاومت در برابر سختی و فشار بالا
  • نصب آسان
  • برش آسان در طرح های مختلف به صورت سنگ اسلب و سنگ تایل
  • بر خلاف سنگ طبیعی هنگام نصب به عنوان سنگ نما ریزش ندارد .
  • عدم جذب آب

✳️ کاربرد سنگ مصنوعی 

🔸🔹این گونه از سنگ در قسمت های مختلف کاربردی می باشند . همانطور که در قبل اشاره کردیم ، این سنگ ها ساخته دست انسان است . پس از انسان توانایی ایجاد انواع سنگ با طرح های متنوع را دارد . به همین جهت از این سنگ در هر مکانی می توان استفاده کرد . اما مکان هایی وجود دارد که این سنگ در آنجا بیش از دیگر موارد کاربردی است که عبارتند از :

  • نمای بیرونی
  • نمای داخلی
  • سنگ نما
  • سنگ پله
  • سنگ فرش
  • میز و کانتینر آشپزخانه ها
  • سرویس بهداشتی
  • نمای راه پله ها
  • کف آسانسور ها
  • و….

تمام مکان هایی که نام برده شد این سنگ ها در آنجا کاربردی است .

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

نمونه کارهای لمسه کوبی

 

 

 

 

 

 

 

کابینت ایرانی , کابینت آشپزخانه مدرن , کابینت آشپزخانه قیمت , کابینت آشپزخانه سفید , کابینت آشپزخانه هایگلاس , کابینت مدرن , کابینت ممبران , کابینت آشپزخانه کوچک ,