Address & Contact

Our Address

رشت

Telephone

سنگ کاری افشان

✨طراحی و اجرای امور سنگ کاری انواع نماهای ساختمانی،رومی و …
✨سرامیک کاری و خدمات فروش انواع سنگ ساختمانی اصفهان(واردکننده مستقیم از اصفهان) در سراسر گیلان،رشت،فومن،شفت،صومعه سرا،خمام،ماسال،ماسوله،انزلی
✨خدمات فروش انواع سنگ های ساختمانی،آجر و مصالح ساختمانی
✨خدمات برشکاری و پذیرش برش سنگ
✨توسط تیم مجرب با دستگاه های پیشرفته برش و آبی همراه با انواع تیغه های برش

🔴سنگ کاری ساختمان جزو مراحل پایانی ساختمان سازی می‌باشد و جزو حساس ترین مراحل نیز می‌باشد زیرا نمای ساختمان نشان دهنده ی ذوق و سلیقه کارفرما می‌باشد و مسلما در فروش ساختمان حرف اول را می‌زند که باید در انتخاب سنگ کار دقت داشت. سنگ کاری ساختمان معمولا در سه نوع انجام می‌شود، سنگ کاری نما، راه پله و کف.

🔴سنگ جزو بهترین مصالح برای نما کاری می‌باشد زیرا دارای مقاومت زیادی در مقابل شرایط جوی می‌باشد و نیاز به ترمیم کمتری نسبت به سایر مصالح نما می‌باشد که در بازسازی ساختمان هم میشود ترمیم کرد.

🔴در سنگ کاری ساختمان در قیمت نما باید در انتخاب مصالح و سنگ کار دقت کنید و سنگ‌‌‌های مناسب را انتخاب کنید, سنگ هایی که ترک خوردگی دارند و متخلخل می‌باشند برای نما مناسب نیستند زیرا در مدت زمان بلند با تغییرات آب و هوایی و همچنین باران و برف فرسوده می‌شوند و یا می‌شکنند.

🔴سنگ‌ها همواره در مقابل نور خورشید, برف و باران می‌باشد پس باید از سنگ‌‌‌های مقاوم استفاده کرد.

🔴در سنگ کاری ساختمان قسمت نما از سنگ‌‌‌های تراورتن, استون و گرانیت استفاده می‌کنند و هر کدام مزایای زیادی دارند. با طور مثال تراورتن مقاومت بسیاری بالایی دارد و همچنین از لحاظ قیمت نیز بسیار مناسب تر می‌باشد به دلیل بافت مولکولی که دارد دارای چسبندگی بسیار بالایی می‌باشد و به همین دلیل چسبندگی به سیمان ایده آلی دارد.

🔴سنگ گرانیت از نوع سنگ‌‌‌های آذرین می‌باشد و دارای طرح‌ها و رنگ‌‌‌های بسیار متنوعی می‌باشد به همین دلیل تمام سلایق را به خود جلب می‌کند.سنگ گرانیت جزء سنگ‌‌‌های پر کاربرد در سنگ کاری ساختمان می‌باشد زیرا به دلیل تخلخل کم می‌توان در حمام و دستشویی نیز از آن استفاده کرد زیرا آب را به خود جذب نمی‌کند و امکان این را می‌دهد حمام و دستشویی لوکسی داشته باشید, همچنین این سنگ آلودگی را به خود جذب نمی‌کند و در عین حال سختی بسیار زیادی دارد پس برای نما کاری بسیار مناسب می‌باشد در بسیاری از موارد مناسب برای اجرا توسط سنگ کار میباشد.

❇️نمای رومی‌چیست؟

🔸نمای رومی‌را می‌توان الهام گرفته از سبک معماری خاص کلاسیک روم و یونان دانست اما در گذر زمان و ورود آن به ایران المان‌هایی از ایران باستان نیز به آن وارده شده است. نمای رومی‌ساختمان که بسیاری از آن به عنوان نمای کلاسیک نیز یاد می‌کنند با توجه به المان‌های شاخصی که در طراحی و اجرای آن به کار برده می‌شود در جلب توجه کردن بسیار بارز عمل می‌کند.

🔸این‌گونه نماها به خاطر معماری تقریباً پیچیده و مصالح ساختمانی گران قیمت مانند سنگ‌های طبیعی مرمر، گرانیت و تراورتن به گونه‌ای در تصور عموم مخصوص ساختمان‌های لوکس و طبقه مرفه جامعه است در صورتی که این‌گونه طرح‌ها در بسیاری از ساختمان‌ها و آپارتمان‌های امروزی کم و بیش استفاده می‌شود.

❇️مزایای نمای رومی

⭐️ استفاده از مصالح سخت و محکمی‌مانند تراورتن که بر خلاف بسیاری از مصالح مانند آجر در برابر شرایط مختلف آب و هوایی مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهند.

⭐️ استحکام بالای مصالح به کار رفته باعث افزایش قابل توجه ماندگاری این نوع نما و متعاقباً طول عمر ساختمان می‌شود.

⭐️ نمای رومی‌نقش خود در برجسته کردن ساختمان در یک منطقه را به نحو احسنت ایفا می‌کند.

⭐️ نمای رومی‌یکی از بهترین نماها از لحاظ سازگاری با فرهنگ عامه مردم در کشورمان ایران است.

⭐️ ارزان و در دسترس بودن مصالح از دیگر نقاط قوت بارز اجرای نماهای رومی‌است.

⭐️ بسیاری از اجزای نماهای رومی‌از جمله ستون‌ها به صورت پیش ساخته در دسترس هستند و تنها به یک مجری باتجربه نیاز است. به همین دلیل سرعت اجرا از آنچه که به نظر می‌رسید بسیار سریع‌تر خواهد بود.

به مدیریت:رسول افشان

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

 

 

سنگ کاری , سنگ کاری ساختمان , سنگ کاری ساختمان در رشت , طراحی و اجرای سنگ کاری افشان در رشت , طراحی و اجرای سنگ کاری در رشت , هزینه اجرای سنگ کاری در رشت , نمای رومی , مزایای نمای رومی , سنگ کاری افشان ,