دکوراسیون داخلی رهام

✨اجرای صفر تا صد خدمات دکوراسیون داخلی با نازل ترین قیمت
✨نقاشی،کاشی کاری،سرامیک،کابینت،جوشکاری

?داشتن منزلی زیبا و آرامش بخش با دکوراسیون داخلی خاص و باب میل، یکی از ایده آل‌‌‌های انسانها در زندگی روزمره می‌باشد و دستیابی به چنین فضایی دور از ذهن نیست.

?داشتن این چنین فضایی شاید در لغت بسیار ساده به نظر برسد ولی در واقعیت چندان ساده هم نیست. ایجاد فضاهای متناسب چه از نظر ابعاد و چه از نظر رنگ و حجم نیاز به دقت و ریزبینی خاص خود دارد.

?انتخاب به جای مصالح و متریال و توجه ویژه به پایداری آن مستلزم استفاده از نیروی انسانی کارآمد همراه با دانش فنی روز دنیا است و به تجارب فراوانی نیاز دارد.

❇️کابینت

?هر چه سیستم داخلی آشپزخانه شما زیبایی بیشتری داشته باشد در نمای کلی خانه تاثیرگذارتر خواهد بود و آشپزخانه‌ها جزو پر کاربرد ترین قسمت‌‌‌های هر خانه هستند و محور اصلی خانه به نحوی آشپزخانه آن است و در قسمت آشپزخانه هم مهمترین عنصری که وجود دارد کابینت‌ها هستند و در نگاه اول هر مخاطبی در فضای آشپزخانه متوجه کابینت‌ها و مدل آن‌ها می‌شود پس باید دقت زیادی در خرید کابینت‌ها به خرج دهید.

?کابینت‌ها با توجه به متریالی که در ساخت آن‌ها به کار می‌رود انواع مختلفی دارند که هر نوع از آن‌ها متناسب با سبک خاصی از آشپزخانه می‌باشد و شما می‌توانید با توجه به بودجه ‌ای که در اختیار دارید و فضایی که در دسترس شما می‌باشد و همچنین سبک اصلی دکوراسیون خانه نوع کابینت و مدل آن را انتخاب کنید.کابینت هایی که از چوب در ساخت آنها استفاده شده است، با طراحی‌‌‌های زیبایی که دارند می‌توانند آشپزخانه شما را به شکل اصیل و قدیمی‌و البته زیبا تبدیل کنند.

❇️کابینت هایگلاس

?مدل کابینت هایگلاس که دارای ظاهری براق و شفاف است بیشتر برای طرح‌های مدرن و ساده مورد استفاده قرار می‌گیرد. قیمت کابینت هایگلاس از کابینت روکش چوب و چوب کمتر، اما از قیمت کابینت ام دی اف بیشتر است.رنگ بندی کابینت هایگلاس بسیار متنوع است اما خش پذیری و لک پذیری بالای دارد که یکی از معایب این نوع کابینت به شمار می‌رود.

❇️کابینت ممبران

?کابینت ممبران با در نظر گرفتن هنر اصیل معرق و منبت ایرانی در طراحی، تنوع رنگ و خصوصیات و قابلیت‌‌‌های فوق العاده ای که دارند، آشپزخانه شما را به یک آشپزخانه سلطنتی تبدیل می‌کنند.معمولا مهارت شخص سازنده، قیمت، رنگ و پوشش دهی فضای آشپزخانه، در زمان خرید، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، به همین دلیل، سازندگان، برای ساخت کابینت ممبران، از چوب صنعتی MDF با روکش ضد آب PVC و طراحی کلاسیک و کلاسیک مدرن استفاده می‌کنند و جهت پیاده سازی نقوش منبت و معرق از ماشین‌‌‌های CNC کمک می‌گیرند.

❇️کمد دیواری

?کمدهای دیواری روکش چوب و تمام چوب با دوام و مرغوب می‌باشند و با توجه به امکان ایجاد کشو، قفسه، آویز و کانتر می‌توان نهایت استفاده را از فضا کرد.

?کمد دیواری‌ها به گروه‌های مختلفی دسته‌بندی می‌شوند. کمد دیواری بر اساس نوع در آن به کمد با در‌های لولایی و کمد با درهای ریلی یا کشویی تقسیم می‌شود. نوع لولایی از دیرباز مورد استفاده بوده ولی این روزها با کوچک شدن خانه‌ها و اتاق‌ها نوع ریلی به علت اشغال کمتر فضا، مورد توجه بیشتری است.

?کمد دیواری در سبک‌های مدرن و کلاسیک ساخته می‌شوند که سبک مدرن به دلیل سادگی و کارایی بیشتر پرطرفدارترین مدل کمد دیواری جدید اتاق خواب است.

?کاشی کاری

?یکی از رایج ترین روش‌‌‌های پوشش نهایی کف و دیوار ساختمان کاشی کاری و سرامیک کاری است. کاشی و سرامیک نوعی مصالح ساختمانی هستند که نه تنها برای تزئینات داخلی و خارجی بلکه به عنوان عایق رطوبتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. کفپوش و دیوارپوش حمام و سرویس بهداشتی و آشپزخانه معمولاً از جنس سرامیک و کاشی می‌باشند زیرا آنها در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاومت بالایی دارند و آسیب نخواهند دید.

به مدیریت:جلال حیدری

 

 

 

دکوراسیون داخلی , دکوراسیون داخلی رهام در کرمانشاه , اجرای کابینت , انواع کابینت , کاشی کاری در کرمانشاه , اجرای سرامیک , نقاشی ساختمان ,جوشکاری , انواع خدمات دکوراسیون داخلی در کرمانشاه , کابینت ممبران , کابینت هایگلاس , انواع کاشی و سرامیک ساختمان ,