سازه های چوبی آراکو در سقز کردستان

✨طراحی و اجرای سازه های چوبی:
⭐️دکوراسیون
⭐️کابینت مدرن و کلاسیک
⭐️کمد دیواری
⭐️سرویس آشپزخانه
⭐️سرویس عروس
⭐️سرویس خواب
⭐️ویترین مغازه
⭐️سیسمونی
⭐️و …
💠با بهترین کیفیت و نازلت رین قیمت
💠پاسخگویی 24 ساعته

❇️داشتن منزلی زیبا و آرامش بخش با دکوراسیون داخلی خاص و باب میل، یکی از ایده آل‌‌‌های انسانها در زندگی روزمره می‌باشد و دستیابی به چنین فضایی دور از ذهن نیست.

❇️داشتن این چنین فضایی شاید در لغت بسیار ساده به نظر برسد ولی در واقعیت چندان ساده هم نیست. ایجاد فضاهای متناسب چه از نظر ابعاد و چه از نظر رنگ و حجم نیاز به دقت و ریزبینی خاص خود دارد.

❇️انتخاب به جای مصالح و متریال و توجه ویژه به پایداری آن مستلزم استفاده از نیروی انسانی کارآمد همراه با دانش فنی روز دنیا است و به تجارب فراوانی نیاز دارد.

🔴کابینت

💠هر چه سیستم داخلی آشپزخانه شما زیبایی بیشتری داشته باشد در نمای کلی خانه تاثیرگذارتر خواهد بود و آشپزخانه‌ها جزو پر کاربرد ترین قسمت‌‌‌های هر خانه هستند و محور اصلی خانه به نحوی آشپزخانه آن است و در قسمت آشپزخانه هم مهمترین عنصری که وجود دارد کابینت‌ها هستند و در نگاه اول هر مخاطبی در فضای آشپزخانه متوجه کابینت‌ها و مدل آن‌ها می‌شود پس باید دقت زیادی در خرید کابینت‌ها به خرج دهید.

💠کابینت‌ها با توجه به متریالی که در ساخت آن‌ها به کار می‌رود انواع مختلفی دارند که هر نوع از آن‌ها متناسب با سبک خاصی از آشپزخانه می‌باشد و شما می‌توانید با توجه به بودجه ‌ای که در اختیار دارید و فضایی که در دسترس شما می‌باشد و همچنین سبک اصلی دکوراسیون خانه نوع کابینت و مدل آن را انتخاب کنید.کابینت هایی که از چوب در ساخت آنها استفاده شده است، با طراحی‌‌‌های زیبایی که دارند می‌توانند آشپزخانه شما را به شکل اصیل و قدیمی‌و البته زیبا تبدیل کنند.

🔴کابینت هایگلاس

💠مدل کابینت هایگلاس که دارای ظاهری براق و شفاف است بیشتر برای طرح‌های مدرن و ساده مورد استفاده قرار می‌گیرد. قیمت کابینت هایگلاس از کابینت روکش چوب و چوب کمتر، اما از قیمت کابینت ام دی اف بیشتر است.رنگ بندی کابینت هایگلاس بسیار متنوع است اما خش پذیری و لک پذیری بالای دارد که یکی از معایب این نوع کابینت به شمار می‌رود.

🔴کابینت ممبران

💠کابینت ممبران با در نظر گرفتن هنر اصیل معرق و منبت ایرانی در طراحی، تنوع رنگ و خصوصیات و قابلیت‌‌‌های فوق العاده ای که دارند، آشپزخانه شما را به یک آشپزخانه سلطنتی تبدیل می‌کنند.

💠معمولا مهارت شخص سازنده، قیمت، رنگ و پوشش دهی فضای آشپزخانه، در زمان خرید، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، به همین دلیل، سازندگان، برای ساخت کابینت ممبران، از چوب صنعتی MDF با روکش ضد آب PVC و طراحی کلاسیک و کلاسیک مدرن استفاده می‌کنند و جهت پیاده سازی نقوش منبت و معرق از ماشین‌‌‌های CNC کمک می‌گیرند.

🔴کمد دیواری

💠کمدهای دیواری روکش چوب و تمام چوب با دوام و مرغوب می‌باشند و با توجه به امکان ایجاد کشو، قفسه، آویز و کانتر می‌توان نهایت استفاده را از فضا کرد.

💠کمد دیواری‌ها به گروه‌های مختلفی دسته‌بندی می‌شوند. کمد دیواری بر اساس نوع در آن به کمد با در‌های لولایی و کمد با درهای ریلی یا کشویی تقسیم می‌شود. نوع لولایی از دیرباز مورد استفاده بوده ولی این روزها با کوچک شدن خانه‌ها و اتاق‌ها نوع ریلی به علت اشغال کمتر فضا، مورد توجه بیشتری است.

💠کمد دیواری در سبک‌های مدرن و کلاسیک ساخته می‌شوند که سبک مدرن به دلیل سادگی و کارایی بیشتر پرطرفدارترین مدل کمد دیواری جدید اتاق خواب است.

به مدیریت:رضا حامدی

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

ترکیب هایگلاس سفید اکلیل دار با هایگلاس طلایی
با بهترین جنس و بالاترین کیفیت

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

اتمام کار mdf سفید درجه یک با خاکستری طرح مدرن ویلا باغ

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

اجرای ترکیب mdf سفید وهای گلاس طلایی درجه یک و با کیفیت

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

اجرای کمد ریلی درجه یک mdf

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

 

کابینت , انواع کابینت , کابینت هایگلاس , کابینت ممبران , کابینت ام دی اف , کمد دیواری , اجرای کابینت در کردستان , اجرای کمد دیواری در کردستان , طراحی و اجرای کابینت کمد دیواری و سازه های چوبی آراکو در کردستان , سازه های چوبی آراکو در کردستان , هزینه اجرای کابینت در سقز , کابینت چوبی , انواع سرویس خواب در سقز ,