Address & Contact

Our Address

ساری،خیابان سید الشهدا،هشت بهشت،هشت بهشت جنوبی،آپارتمان فرهنوش،طبقه دوم

نصب و اجرا انواع کفپوش،پارکت،سقف کشسان مدیا دکور در ساری 

?طراحی و اجرای صفر تا صد دکوراسیون منزل 
?دارای مدرک معماری و طراحی داخلی از (مجتمع فنی تهران) 
?ارائه خدمات،طراحی ویلا،بازسازی سقف کشسان،کاغذ دیواری،پارکت،قرنیز و انجام کارهای سه بعدی داخل منزل 
?سقف کشسان 

?سقف کشسان را می توان یکی از مدرن ترین انواع سقف کاذب دانست. این سقف از پارچه ای از جنس PVC ساخته می شود که دارای قابلیت کشسانی است. به این معنی که می توان با گرمادهی به پارچه، آن را به اندازه مورد نظر کش آورد و سپس روی پروفیل های ویژه ای نصب کرد.

?از پارچه کشسان می توان به عنوان دیوارپوش نیز استفاده کرد که به آن دیوار کشسان گفته می شود. سقف کشسان و دیوار کشسان دارای قابلیت نورپردازی هستند که این قابلیت از عناصر مهم زیباسازی دکوراسیون به حساب می آید.

?مزایای پارکت  

?طبیعی بودن پارکت چوبی موجب شده است برای سلامتی هیچ گونه ضرری نداشته باشد و کاملا سازگار با بدن انسان می‌باشد و این خصوصیت از مزایا پارکت چوبی می‌باشد.دمای مناسب نسبت به فصل‌های سال دارد.

?از زیبایی و ظاهر شیک برخوردار است

?برای کودکان ایمن می‌باشد

?راحت با دکورهای مختلف ست می‌شود

?دوام بالایی داردتنوع بالا در رنگ و طرح آن زیاد است

?نسبت به کف‌پوش‌های دیگر گرمای بیشتری دارد

?نظافت آن آسان استسرعت نصب بالایی دارد

?عایق صدا و حرارت است

?حس گرمی‌و لذت بودن در کنار طبیعت را به انسان می‌دهد

?باکتری‌ها در آن رشد نمی‌کند

?مزایای استفاده از کفپوش 
⚡️عمر طولانی 

?بر خلاف پارکت‌‌‌های چوبی و لمینت ها، عمر کفپوش‌‌‌های pvc بسیار طولانی است عمر این نوع کفپوش‌ها حدود 20 سال است و خیال شما را بابت تعمیر و یا تعویض آن راحت می‌کند.

⚡️شستشوی آسان 

?این نوع کفپوش‌ها ضد آب است و لازم نیست نگران ریختن آب روی زمین و یا خیس بودن طی باشید. همچنین مانند پارکت‌‌‌های چوبی و لمینت‌ها نیازی به شوینده‌‌‌های تخصصی ندارد و با هر شوینده ایی می‌توانید به راحتی آن را بشویید.

⚡️مقاومت بالا

?موادی که در این نوع کفپوش به کار رفته است باعث شده که این کفپوش‌ها نسبت به خط و خش بسیار مقاوم باشند؛ به همین دلیل می‌توانید به راحتی از این نوع کفپوش در مکان‌‌‌های پرتردد استفاده کنید. این نوع کفپوش یک انتخاب مناسب برای کسانی که حیوانات خانگی دارند است زیرا در مقابل خراش ناخن‌‌‌های حیوانات مقاوم است و خط نمی‌اندازد.

⚡️تنوع بسیار زیاد

?از متنوع ترین کفپوش‌ها کفپوش‌‌‌های pvc هستند که شامل مدل‌‌‌های ساده، طرح چوب، طرح سنگ و … هستند و شما بدون هیچ محدودیتی و با هر سلیقه ایی می‌توانید این نوع کفپوش‌ها را انتخاب کنید.

⚡️مقاومت در برابر حرارت و اسید

?در این نوع کفپوش‌ها یک روکش مقاوم در برار حرارت و اسید وجود دارد که این موضوع باعث شده کفپوش‌‌‌های PVC بهترین انتخاب برای بیمارستان، آزمایشگاه و کف آشپز خانه باشند.

⚡️ دارای انواع آنتی‌باکتریال

?در این نوع کفپوش‌ها با ایجاد سطحی که دارای یون‌‌‌های نقره است باعث از بین رفتن میکروب‌ها می‌شود. با وجود این ویژگی نیازی به استفاده از مواد شیمیایی ضد باکتری نیست. جالب است بدانید این تکنیک به اندازه ای کارآمد است که حتی با ضربه و آسیب دیدن به سطح کفپوش همچنان خاصیت ضد باکتری باقی می‌ماند. این ویژگی باعث شده است که کفپوش‌‌‌های PVC مناسب جهت نصب در راهرو و راه پله بیمارستانها، داروخانه‌ها، بخش اورژانس بیمارستان و …

⚡️سرعت نصب بالا

?این کفپوش‌ها به دلیل سبک بودن، به راحتی و با سرعت بالا می‌توان آنها را نصب کرد.

به مدیریت:مهندس عباس آهنگری 

 

ارائه خدمات , طراحی ویلا در ساری , بازسازی سقف کشسان در ساری , کاغذ دیواری در ساری , پارکت در ساری , اجرای قرنیز در ساری , اجرای کارهای سه بعدی داخل منزل در ساری , دکوراسیون داخلی در ساری , مدیا دکور , مدیا دکور در ساری , نصب کفپوش در ساری , نصب پارکت در ساری , نصب سقف کشسان در ساری , معماری , طراحی دکوراسیون داخلی ,