ساخت قالب دایکاست و ریخته گری برنز و آلومینیوم آرتمیس در تهران

✅خدمات ساخت قالب دایکاست(از طراحی تا تولید)

✅با نازل ترین قیمت و بالاترین کیفیت

✅دایکاست و ریخته گری برنز و آلومینیوم

✅قالب دایکاست عبارت است یک قالب دائمی فلزی بر روی یک ماشین ریخته گری تحت فشار که برای تولید قطعات ریختگی تحت فشار بکار می رود.

✅هدایت کردن فلز مذاب به درون حفره قالب توسط کانالهایی انجام می گیرد که به آن سیستم مدخل تزریق – راهگاه – گلویی گفته می شود . هر قالب دایکاست از دو قسمت تشکیل شده است تا بتوان قطعه را بعد از انجماد از حفره قالب بیرون آورد. اجزاء قالب دایکاست که با فلز ریختگی مذاب در تماس هستند از فولاد گرم کار و یا از آلیاژهای مخصوص نسوز و مقاوم در برابر تغییر دما ساخته می شود .

لوستر های برنزی یکی دیگر از انواع لوستر ها هستند که رنگ خاص شان جلوه خاصی به دکوراسیون و محیط می دهد. این لوسترها در فضاهای گوناگون قابل استفاده اند و شکل هایشان موجب می شود تا متناسب با هر فضایی قابل نصب باشند. قطعات لوستر برنزی شامل موارد زیر هستند:

قطعات لوستر شامل: بدنه، ستون، کاسه پائینی، تاج بالایی، زنجیر ها، لامپ، جای لامپ، فنجان لامپ شمعی، منشور، پایه لامپ جا شمعی، بازو، پاندالوگ، توپ پایینی.

 

به مدیریت:محمد ملایی

09193771316

09122469650

 

 

 

 

 

عرضه قطعات لوستر برنزی به سراسر ایران با قیمت مناسب

آدرس ما: تهران،خیابان خاوران،انتهای 20متری ذوالفقاری،15متری داریوش آقاعلیگل،نبش 10 متری روحانی،پلاک 2

09193771316

09122469650

طراحی و تولید انواع قطعات لوستر , ساخت قالب دایکاست ,  قالب دایکاست چیست ,  دایکاست و ریخته گری برنز و آلومینیوم ,  طراحی و تولید قطعات لوستر آرتمیس در تهران ,  انواع قطعات لوستر ,  ساخت قالب دایکاست در تهران ,