اجرای کلیه خدمات ویترای،لمینت و شیشه ضد گلوله یاروین

?اجرای کلیه خدمات شیشه و آینه:
?ویترای،سندبلاست،پتینه،سکوریت،روستیف،جورجیا،لمینت،شیشه ضد گلوله و توری های مدرن 
?پنجره‌‌‌های upvc

?در حال حاضر یکی از پر مصرف ترین پنجره‌‌‌های دنیا پنجره upvc میباشد. در گذشته پنجره‌ها اغلب نقش نورگیرخانه و یا ساختمان را بازی میکردند اما با افزایش جمعیت , افزایش آلودگی صوتی و آلودگی هوا باعث شد تا پنجره‌‌‌های UPVC ساخته شوند.

?یکی از مهم ترین مزایای پنجره UPVC عایق بودن آن است. پنجره‌‌‌های دو جداره بر عواملی چون: ورود گرد و غبار ,آلودگی صوتی وآلودگی هوا کاملا عایق میباشند. این ویژگی در محصولات آچیلان در , آرامش و رفاه را به افراد باز گردانده تا در خانه یا محل کار خود , بدون وجود صدای مزاحم یا هوای آلوده به استراحت یا کار بپردازند.

?پنجره‌‌‌های یو پی وی سی , از ایمنی و امنیت بالایی برخوردارند و در مقابل ضربه بسیار مقاومند. این پنجره‌ها در مقابل شرایط بد آب هوایی (گرمای شدید ,سرمای زیاد,رطوبت بالا) تغییر شکل نداده و طول عمر با لایی دارند.

?مزایای استفاده از درب و پنجره دوجداره 
⚡️صرفه جویی در مصرف انرژی 

?درب و پنجره‌‌‌های دوجداره و سه جداره می‌توانند تا حد زیادی باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی شوند. این مدل پنجره‌ها مانع خروج هوای گرم داخل محیط و ورود سرما در فصل سرد می‌شوند و در فصل گرم سال نیز از خروج هوای خنک داخل جلوگیری می‌کنند.

⚡️مانع ورود آلودگی 

?درب و پنجره‌های دو و سه جداره از ورود گردوغبار و آلودگی به داخل محیط جلوگیری می‌کنند. از این طریق درب و پنجره‌‌‌های دوجداره و سه جداره در حفظ سلامت ما نیز تاثیر دارند.

⚡️مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی مختلف 

?این محصول به دلیل ساختار ویژه خود و مواد اولیه به کار رفته در آن در برابر رطوبت، باران، آفتاب و … مقاوم است و به سرویس مداوم احتیاجی ندارد.

⚡️عایق سر و صدا

?درب و پنجره‌‌‌های دوجداره و سه جداره می‌توانند حکم یک عایق مناسب برای سر و صدا را داشته باشند. این محصولات می‌توانند آرامش را به شما هدیه دهند و سر و صدای اضافه را حذف کنند.

?مزایای شیشه ضد گلوله 

⚡️وجود لایه PVB در شیشه ضد گلوله، این شیشه به عنوان عایق صدا و گرمایی به کار می رود.

⚡️ضخامت شیشه‌های شناخته‌ شده بین ۷۰-۷۵ میلی‌متر می باشد.

⚡️ادارات پلیس و فروشگاه های با کالاهای گران قیمت این شیشه در مقابل سرقت و گلوله بسیار مقاوم بوده است.

⚡️شیشه ضد گلوله اصولا شیشه ایمن در شرایط زلزله محسوب می شوند. در شرایط زلزله ممکن است این شیشه ها بشکنند، اما، پس از شکسته شدن در قاب پنجره باقی می مانند و آسیبی به ساکنین نمی زنند.

⚡️آزمایشگاه ها که خطر انفجار را به همراه دارد برای کاهش آسیب های جانی و مالی استفاده از شیشه ضد گلوله مناسب است.

⚡️جذب حدود ۹۹ درصد اشعه uv خورشید (محافظت لوازم داخل ساختمان در برابر اشعه مضر خورشید )

⚡️به عنوان عایق صدا و گرما به کار می رود نسبت به شیشه های تک جداره معمولی، شدت صدای عبوری از شیشه ضد گلوله کمتر از یک سوم است.

⚡️شیشه ضد گلوله تنها به این اسم در بازار شناخته‌ شده است که مقاومت بالایی در برابر گلوله و ضربه‌های بسیار شدید دارد، شیشه ضد گلوله فقط تأثیرات تخریبی گلوله شکلی شده را کاهش داده و به تأخیر می‌اندازد به ‌طورکلی به دلیل لایه‌لایه بودن این شیشه‌ها هنگام برخورد اولیه سرعت گلوله کاهش پیدا می‌کند که فرایند تخریب را به تعویق می‌اندازد.

⚡️فرایندتولید شیشه ضد گلوله همان شیشه‌های لمینت هستند، به صورت شیشه‌های چندلایه تولید می‌شود که برای افزایش مقاومت و کارایی بالای شیشه در بین شیشه‌ها از مواد PVB استفاده می‌شود که وجود فاصله بین لایه‌های شیشه موجب شده تا به‌عنوان عایق در برابر دما و صدا نیز عمل نماید.

⚡️ یراق آلات توری پلیسه

مکانیزم حرکت پنجره ریلی دوجداره با توجه به قطعات یراق آلات آن شکل می گیرد. این یراق آلات توری پلیسه بر روی پروفیل پنجره کشویی متصل می شود و باعث جابجایی لنگه بر روی پروفیل می شود.

1- اسپانیولت

بزرگترین و مهم ترین قطعه یراق آلات پنجره ریلی اسپانیولت می باشد. دسته بندی این قطعه با توجه به ارتفاع لنگه ریلی است، به عنوان مثال اسپانیولت 1800، 1700-2000 مناسب پنجره Upvc ریلی با ارتفاع 1.7 متر تا 2 متر می باشد.

رگلاژ و نصب درست آن موجب افزایش کارایی و عایق بندی درب و پنجره ریلی دوجداره می شود. مهم ترین نکته در انتخاب اسپانیولت نوع آلیاژ و اعتبار برند تولید کننده است.

2- غلطک کشویی قابل تنظیم

غلطک پنجره ریلی شامل انواع دسته بندی از نظر تحمل وزن، جنس غلطک و تعداد غلطک می باشد. تحمل وزن مانند غلطک کشویی 40 کیلوگرمی و 60کیلوگرمی (میزان وزن شیشه: محاسبه انلاین وزن شیشه)، جنس غلطک مانند برنجی و یا پلاستیکی بودن غلطک ریلی و جفت چرخ یا تک چرخ بودن…

3- زاماک کشویی

زاماک در پنجره دوجداره بعنوان قطعه ای برای قفل شدن و کیپ شدن لنگه بازشو به فریم یا چارچوب دیگر استفاده می گردد. در هنگام حرکت دستگیره، قطعه استوانه ای روی اسپانیولت (پین یراق) حرکت کرده و داخل زاماک قرار می گیرد (هنگام بسته شدن) و یا از آن خارج (هنگام باز شدن) می شود. هر چه پین یراق در موقعیت فشرده تری (حالت تعادل و فشردگی مناسب) نسبت به زاماک پنجره قرار بگیرد، لنگه بازشو به قاب ثابت بیشتر فشرده خواهد شد و عایق بندی بهتری خواهد داشت. البته فشار بیش از حد به قطعات، موجب آسیب پنجره خواهد شد، بنابراین بهینه ترین حالت فشردگی و کیپ شدگی را باید در نظر گرفت.

زاماک در ابعاد و اشکال مختلف تولید می شود و جزء قطعات تعویضی پنجره محسوب می شود. بدلیل تحت فشار بودن این قطعه، جنس، وزن و نوع آلیاژ آن در کیفیت تولید و عایق بندی درب و پنجره Upvc اهمیت بسزایی دارد.

این قطعه نقش اساسی در عملیات رگلاژ درب و پنجره upvc دارد. تنظیم صحیح آن موجب رگلاژ درست پنجره خواهد شد. برای رگلاژ پنجره می توان زاماک را باز کرد و محل قرار گیری آن را جابجا کرد

4- قطعه مرکزی

برای ثابت ماندن لنگه ریلی Upvc هنگام بسته شدن استفاده می شود.

5- دستگیره پنجره ریلی دوجداره

برای پنجره ریلی دوجداره می توانیم از دستگیره پنجره های تک حالته یا دوحالته نیز استفاده کنیم. همچنین دستگیره دیگری با نام دستگیره مخفی نیز وجود دارد که عمدتا مختص پنجره دوجداره ریلی است.

این دستگیره در داخل پروفیل قرار می گیرد و بدلیل عدم وجود برآمدگی هندل، دستگیره مخفی در موارد که پرده روی پنجره قرار می گیرد استفاده می شود.

به مدیریت:امیر شیویاری

 

 

 

طراحی و ساخت انواع درب و پنجره upvc یاروین در تهرانپارس , درب و پنجره upvc یاروین , طراحی انواع درب و پنجره , ساخت انواع درب و پنجره , اجرای کلیه خدمات شیشه و آینه در تهرانپارس , اجرای ویترای در تهرانپارس , اجرای سندبلاست در تهرانپارس , اجرای پتینه در تهرانپارس , اجرای سکوریت در تهرانپارس , اجرای روستیف در تهرانپارس , اجرای جورجیا در تهرانپارس , اجرای لمینت در تهرانپارس , اجرای شیشه ضد گلوله در تهرانپارس , اجرای توری های مدرن در تهرانپارس ,