Address & Contact

Our Address

گلپایگان،سه راه طالقانی،روبروی بانک ایران زمین

Telephone

طراحی ساخت و نصب ماکت سنتی چوبی ماکت سازی اطلس در اصفهان

?ماکت سازی اطلس در گلپایگان اصفهان 
?حمل و نصب به صورت رایگان به تمام نقاط ایران 
?سفارشات پذیرفته میشود
?ایده ای جدید برای دکوراسین رستورانها و اماکن عمومی و …
?ماکت چیست؟

?ماکت یا مدل نمای فیزیکی از یک شیء، ساختمان، سیستم یا محدوده جغرافیایی است که بسته به کاربرد آن شامل جزئیات لازم طرح اصلی می­باشد اما در مقیاسی به مراتب کوچکتر و گاه بزرگتر، نکته مهم این است که این مقیاس در تک تک اجزاء ماکت باید حفظ شود.

?ماکت کلبه چوبی یک وسیله دکوری و تزئینی می‌باشد که می‌توانید برای زیباتر شدن و تزئین خانه خود از این وسیله استفاده کنید. ماکت های چوبی در ابعاد و اندازه‌های مختلف در بازار وجود دارد.

?همچنین مدل‌های مختلف ماکت چوبی در بازار موجود است که شما می‌توانید با توجه به سلیقه و علاقه خود، زیباترین آن‌ها را انتخاب کنید و برای تزئین منزل خود و یا اهدای آن به عزیزانتان از آن استفاده کنید استفاده از انواع جعبه کادویی فانتزی برای اهدای آنها می تواند جذاب باشد.

?انواع ماکت های کلبه چوبی 

?ماکت کلبه چوبی در واقع یک نسخه مینیاتوری از انواع کلبه‌ها می‌باشد که با دقت و ظرافت خاصی طراحی و ساخته شده‌اند. همچنین اگر به داشتن یک کلکسیون علاقمندید، می‌توانید با تهیه انواع ماکت‌های چوبی، یک کلکسیون و مجموعه بی‌نظیر و منحصر بفرد درست کنید به طوری که همه را مجذوب خود کند.

?علاوه بر این شما می‌توانید به اضافه کردن گیاهان و دیگر وسایل مینیاتوری مانند میز و صندلی، ماشین و غیره به کلبه چوبی دکوری یک محیط زیبا و طبیعی را شبیه سازی کنید و از دیدن آن لذت ببرید. جنس این ماکت‌ها معمولا از چوب ام دی اف (MDF) می‌باشد که در صورت استفاده درست بسیار بادوام است و آسیب نمی‌بیند.

?این ماکت به دلیل جنس مرغوبی که در ساخت آن استفاده شده است، دارای طول عمر بالایی می‌باشد و شما با تهیه این محصول می‌توانید سال ها از آن استفاده کنید و از دیدن آن لذت ببرید. همچنین برخی از ماکت‌های ضد آب می‌باشند که این بدین معنی ست که شما می‌توانید آن‌ها را به راحتی شستشو دهید.

?ماکت کلبه چوبی یک هدیه مناسب 

⚡️ماکت‌های چوبی به دلیل زیبایی و خاص بودن، همچنین داشتن قیمت بسیار مناسب و به صرفه، می‌تواند یک هدیه بسیار مناسب و زیبا به کسی که دوستش دارید باشد. همچنین شما با قرار دادن ماکت در یک باکس کادویی زیبا، می‌توانید خاص بودن آن را دو چندان کنید. ماکت کلبه چوبی یک هدیه خاص و منحصر بفرد است که می‌توانید به عزیزانتان هدیه دهید.

?ماکت های معماری 

?ماکت های معاری برای اهداف متنوعی ساخته می شوند که عمده ترین آنها عبارتند از :

1- ایجاد یک شو روم (show room ) به جهت نمایش توانایی های شرکت ساختمانی و دیگر لزومی به انتقال مخاطبان به محل احداث پروژه نیست و مدیران شرکت ها می توانند توانایی های خود را در دفترمرکزی خود به نمایش بگذارند. همانند شو روم شرکت پارامیس پاراک که در دفتر مرکزی این شرکت ، تمامی پروژه های احداث شده این شرکت ، ماکت آن ساخته شده است.

2- قبل از احداث پروژه ، کارفرما به جهت جلوگیری از محاسبات اشتباه ، تصمیم به ساخت ماکت می گیرد تا در صورت بروز اشتباه ، در مقیاس کوچک تر و هزینه بسیار پایین تر متوجه این اشتباهات گردد. زیرا که هزینه ساخت ماکت ، به مراتب بسیار کمتر از ساخت واقعی پروژه می باشد.

به مدیریت:مهندس امین حاج عابدی

 

 

طراحی ساخت و نصب ماکت سنتی چوبی ماکت سازی اطلس در گلپایگان اصفهان , ماکت سازی اطلس در گلپایگان اصفهان , طراحی ماکت سنتی چوبی , ساخت ماکت سنتی چوبی , نصب ماکت سنتی چوبی , ماکت سازی در گلپایگان اصفهان , هزینه ساخت ماکت در گلپایگان , هزینه طراحی ماکت در اصفهان , هزینه نصب ماکت در اصفهان , قیمت ماکت در گلپایگان اصفهان , حمل و نصب ماکت در سراسر ایران , کاربرد ماکت , ماکت رستوران , ماکت اماکن عمومی ,