نصب،تعمیرات و ساخت گیربکس صنعتی در اصفهان

✨طراحی و ساخت انواع گیربکس های خاص،گیربکس هلیکال،گبیربکس خورشیدی و حلزونی

✨طراحی و ساخت انواع وینچ سه تن و سه تن به بالا

✨تعمیرات و نصب انواع گیربکس صنعتی

?گیربکس حلزونی

?گیربکس حلزونی یا گیربکس مکعبی به عنوان ارزان ترین و پر کاربردترین نوع از انواع گیربکس در دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی سبک کاربرد دارد، در گیربکس حلزونی وظیفه انتقال نیرو توسط دو چرخ دنده انجام می پذیرد. موتور گیربکس حلزونی یا الکتروگیربکس حلزونی در واقع گیربکس کوپله شده با موتور می باشد که بنا به در خواست مشتری با الکتروموتور مورد نیاز ارائه خواهد شد.

?کلیه گیربکس های مذکور را بنا به درخواست مشتری می توان به صورت گیربکس تک یا کوپله شده با موتور که همان موتور گیربکس یا الکتروگیربکس می باشد، ارائه نمود.

?گیربکس هلیکال

?گیربکس هلیکال از انواع گیربکس صنعتی می باشد که به عنوان گیربکس شفت مستقیم یا Bevel Helical هم معروف است و برخلاف گیربکس حلزونی و مکعبی، دارای راندمانی بیش از ۹۰ در صد است. در ساختار درونی گیربکس حلزونی و مکعبی، فقط از یک نوع چرخ دنده استفاده شده است، اما در گیربکس هلیکال اجزاء تشکیل دهنده متغیر هستند و گاهاً متناسب با کاربرد و میزان انتقال دور به صورت چند محوره تولید می شوند.

?در بعضی موارد نیز به صورت پینیون (دو چرخ دنده عمود برهم) تولید می شوند که علاوه بر توانایی انتقال گشتاور قادر به تغییر جهت ۹۰ درجه گشتاور ورودی هستند. در این نوع از گیربکس هلیکال دو محور دوران همانند گیربکس حلزونی بر یکدیگر عمود هستند، با این تفاوت که در گیربکس حلزونی از ماردون و چرخدنده ساده استفاده شده است ولی در این نوع گیربکس ها از چرخنده دنده پینیون استفاده شده است. که راندمان بیشتری دارند.

?گیربکس خورشیدی

?گیربکس خورشیدی جدید ترین گیربکس عرضه شده برای صنعت می باشد. علت نام گذاری آن نحوه قرار گیری چرخدنده ها و حرکت آن است. از این گیربکس برای انتقال بیشترین گشتاور در کم حجم ترین ابعاد ممکن که اصطلاحا به آن چگالی گشتاور می گویند، استفاده می شود. گیربکس خورشیدی شامل یک دنده خورشیدی (مرکزی) که با دنده هرزگرد سیاره ای یا پنیون که روی محور نگهدارنده آن به طور یکپارچه روی قفسه یا حامل سیاره ای قرار گرفته و قفسه هم در داخل دنده داخلی یا رینگی احاطه شده است.

?تنش های محرک روی دندانه زیادی وارد می شود لذا بار متعادل می شود بنابراین این طرح دوام زیادتری پیدا می کند. دنده گیربکس خورشیدی نسبت به دنده استاندارد می تواند مقاوم تر باشد و گشتاورهای زیاد را انتقال نماید.

به مدیریت:بهمن لطیفی

 

 

 

گیربکس , گیربکس صنعتی , انواع گیربکس صنعتی , گیربکس خورشیدی , گیربکس هلیکال , گیربکس صنعتی خاص , گیربکس حلزونی , تعمیرات و نصب انواع گیربکس صنعتی در اصفهان , طراحی و ساخت انواع گیربکس صنعتی در اصفهان , گیربکس لطیفی در اصفهان ,