همایون همایونی ،ماکت تبلیغاتی، مجری انحصاری ماکتهای تهران

🔹🔸 در رقابت تنگاتنگ موجود در بازار، امروز تبلیغ از مهم ترین راه های شناخته شدن می باشد. اندکی خلاقیت در تبلیغ می تواند به عنوان عامل موفقیت و بزرگ شدن تجارت شما نقش ایفا کند. استفاده از ماکت های حجمی تبلیغاتی یکی از راه هایی است که می تواند کار موثری در معرفی محصول شما داشته باشد. این روش علاوه بر جذابیت برای بیننده، محصول را تمام و کمال در معرض دید قرار می دهد. استفاده از ماکت حجمی تبلیغاتی در مکان های مناسب، روشی جذاب برای دیده شدن شماست.

 

 

🔹🔸حتما شما نیز تا به حال به ماکت های بزرگ و حجیم تبلیغاتی در کنار اتوبان یا خیابان برخورد کرده اید، این نوع تبلیغات که در جذب مشتری بسیار موثر است، ماکت های حجمی نام دارد. این ماکت ها در معابر عمومی و در اتوبان ها معمولا قرار داده می شوند. پس از طرح اولیه، این ماکت ها بزرگتر از اندازه اولیه خود طراحی شده و در معابر نصب می شوند.

🔹🔸 یکی از مزیت های استفاده از ماکت های حجمی برای تبلیغات این است که به دلیل چند بعدی بودن این ماکت ها، از هر نما و زاویه ای می توان ماکت را تماشا کرد و این یک مزیت برای تبلیغات و جذب مشتری است. شاید برای شما نیز جالب باشد که هزینه ای که برای ساخت و نصب این ماکت ها پرداخت می شود بسیار کمتر از بیلبوردهای تبلیغاتی است. این نوع از ماکت ها برای معرفی برند و کسب و کارها بهترین گزینه هستند.

نقش تبلیغات و ماکت های حجمی برای معرفی کسب و کار

🔹🔸امروزه در کنار فعالیت، تبلیغات حرف اول را می زند و در صورتی که شما یک کسب و کار موفق و یا محصولی ایده آل داشته باشید اما اگر به درستی آن را تبلیغ نکرده باشید، از بازار رقابت حذف می شوید و نباید انتظار فروش و یا رونق کسب و کار خود را داشته باشید. بنابراین تبلیغات موثر و قوی می تواند مهمترین عامل در موفقیت کار شما باشد. امروزه روش های گوناگونی برای تبلیغات استفاده می شود که هر یک ویژگی های خاص خود را دارند. اما در این بین شما برای موفق بودن در کار باید از روش های کاملا جدید برای تبلیغ استفاده کنید تا علاوه بر اینکه کار شما جدید و جذاب باشد، بلکه تبلیغات نیز برای مخاطب بسیار جالب توجه باشد.

🔹🔸ماکت های حجمی یکی از بهترین و جدیدترین راه های تبلیغاتی هستند که امروزه برای تبلیغات شهری از این ماکت ها در حجم های خیلی بزرگ و معمولا در اتوبان ها و مکان های عمومی پر تردد استفاده می شود. این ماکت ها بسیار جذاب هستند و در همان نگاه اول مخاطب را به خود جذب می کنند. این در حالی است که سایر روش های تبلیغاتی همچون بیلبوردهای تبلیغاتی، تیزرهای تبلیغاتی و سایر روش ها شاید نتوانند به اندازه ماکت های حجمی در تبلیغ موثر باشند. زیرا این ماکت ها با حجم بسیار بزرگ خود توجه بیننده را به خود جلب می کنند و حتی گاهی چندین دقیقه بیننده محو نگاه ماکت شده و گاهی از نزدیک آن را لمس می کند که این کار در بازار رقابت برای همگان بسیار موثر است و باعث جذب مشتری و افزایش فروش می شود.

ساخت ماکت های حجمی

🔹🔸برای طراحی و تهیه انواع ماکت های حجمی می توانید از افراد متخصص در این کار استفاده کنید. البته قبل از هر چیزی شما باید یک طرح اولیه را مد نظر داشته باشید و آن را به شرکت سازنده ارائه دهید تا همان طرح را برای شما پیاده سازی کنند. برای ساخت این ماکت های جذاب معمولا از برش های یونولیت استفاده می شود که این برش ها در شکل دهی و افزایش مقاومت ماکت تاثیر بسیار زیادی دارند.

🔹🔸یونولیت ها در برابر آب و گرما بسیار مقاوم هستند و برای انواع این ماکت ها که معمولا در محیط های آزاد نصب می شوند، این مسئله خیلی اهمیت دارد تا ماکت خراب نشود و تغییر رنگ ندهد. با برش یونولیت و فوم، می توان ایده اصلی را به راحتی پیاده سازی کرد که در این کار از نظرات مشتری نیز در تمامی مراحل کار استفاده می شود تا کار همانگونه که او خواسته است، طراحی شود.

مدیریت:آقای همایونی

 

09193636100

02122206319

09128617220 واتساپ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

ماکت سه بعدی , ماکت , ماکت حجمی , تبلیغات محیطی , گوریلا مارکتینگ , ماکت دریل , ماکت باطری , ساخت ماکت حرفه ای , ایران ماکت , تهران ماکت , تمدن هنر , گرانیگاه , سازمان زیباسازی , ماکت غول پیکر , ماکت تبلیغاتی , ماکت شهری , مبلمان شهری , اجاره ماکت تبلیغاتی , تبلیغات خاص , تبلیغات حجمی , همایون همایونی , Advertising Art , ماکتهای غول پیکر , بزرگترین ماکت دریل جهان , بزرگترین ماکت باطری جهان , اجاره ماکت تبلیغاتی , رکورد جهانی ساخت ماکت , سازنده ماکت رونیکس , ماکت دریل رونیکس , ماکت باطری , ماکت ماکارونی , ماکت تک ماکارون , ماکت مولتی کافه , ماکت کاله , سولاته کاله , استعلام قیمت ماکت , ساخت ماکت بزرگراهی , بزرگترین ماکت ایران , رکورد ساخت ماکت ,