Address & Contact

Our Address

مازندران،قائمشهر

Telephone

نصب انواع درب اتاق خواب و ام دی اف وحید در قائمشهر

✨طراحی و اجرای انواع کابینت،درب اتاق و صفحات کورین و ام دی اف

🔴کابینت

❇️هر چه سیستم داخلی آشپزخانه شما زیبایی بیشتری داشته باشد در نمای کلی خانه تاثیرگذارتر خواهد بود و آشپزخانه‌ها جزو پر کاربرد ترین قسمت‌‌‌های هر خانه هستند و محور اصلی خانه به نحوی آشپزخانه آن است و در قسمت آشپزخانه هم مهمترین عنصری که وجود دارد کابینت‌ها هستند و در نگاه اول هر مخاطبی در فضای آشپزخانه متوجه کابینت‌ها و مدل آن‌ها می‌شود پس باید دقت زیادی در خرید کابینت‌ها به خرج دهید.

❇️کابینت‌ها با توجه به متریالی که در ساخت آن‌ها به کار می‌رود انواع مختلفی دارند که هر نوع از آن‌ها متناسب با سبک خاصی از آشپزخانه می‌باشد و شما می‌توانید با توجه به بودجه ‌ای که در اختیار دارید و فضایی که در دسترس شما می‌باشد و همچنین سبک اصلی دکوراسیون خانه نوع کابینت و مدل آن را انتخاب کنید.کابینت هایی که از چوب در ساخت آنها استفاده شده است، با طراحی‌‌‌های زیبایی که دارند می‌توانند آشپزخانه شما را به شکل اصیل و قدیمی‌و البته زیبا تبدیل کنند.

🔴کابینت هایگلاس

❇️مدل کابینت هایگلاس که دارای ظاهری براق و شفاف است بیشتر برای طرح‌های مدرن و ساده مورد استفاده قرار می‌گیرد. قیمت کابینت هایگلاس از کابینت روکش چوب و چوب کمتر، اما از قیمت کابینت ام دی اف بیشتر است.رنگ بندی کابینت هایگلاس بسیار متنوع است اما خش پذیری و لک پذیری بالای دارد که یکی از معایب این نوع کابینت به شمار می‌رود.

🔴کابینت ممبران

❇️کابینت ممبران با در نظر گرفتن هنر اصیل معرق و منبت ایرانی در طراحی، تنوع رنگ و خصوصیات و قابلیت‌‌‌های فوق العاده ای که دارند، آشپزخانه شما را به یک آشپزخانه سلطنتی تبدیل می‌کنند.

❇️معمولا مهارت شخص سازنده، قیمت، رنگ و پوشش دهی فضای آشپزخانه، در زمان خرید، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، به همین دلیل، سازندگان، برای ساخت کابینت ممبران، از چوب صنعتی MDF با روکش ضد آب PVC و طراحی کلاسیک و کلاسیک مدرن استفاده می‌کنند و جهت پیاده سازی نقوش منبت و معرق از ماشین‌‌‌های CNC کمک می‌گیرند.

🔴ویژگی‌های کورین

💠تنوع در طرح و رنگ

🔸تنوع در انتخاب به شما این امکان را می دهد تا در محیط مورد نظر هماهنگی لازم را ایجاد نمائید.

💠آنتی باکتریال و بهداشتی

🔸کورین به دلیل نفوذ ناپذیری، عدم جذب آب و امکان اجرای بدون درز از جذب و رشد قارچ ها، باکتری ها و کپک ها جلوگیری کرده و سطحی بهداشتی و پاکیزه به ویژه در سرویس های بهداشتی و غذا خوری فراهم می سازد.

💠دوستدار طبیعت و محیط زیست

🔸کورین یک ماده غیر سمی است که در شرایط عادی و روزمره هیچ گونه آلودگی برای محیط زیست ایجاد نمی کند افزون بر این فرآیند تولید و فرآوری آن در زمره صنایع پاک به شمار می آید.

💠اجرای یکپارچه و بدون درز

🔸ورق کورین پس از نصب، بدون درز و یکپارچه به نظر می رسند. هنگام نصب این فرآورده درز های میان صفحات با مواد هم جنس، هم رنگ و هم بافت آن پر شده و سطحی یکدست ایجاد می گردد.

💠نفوذ ناپذیری و جذب آب صفر

🔸کورین به دلیل شیوه تولید و مواد به کار رفته دارای سطحی یک دست، فشرده و نفوذ ناپذیر بوده و جذب آب آن نزدیک به صفر می باشد. این ویژگی باعث مقاومت و دوام بالای آن نسبت به سنگ طبیعی می گردد.از این رو مناسب برای حمام و سرویس بهداشتی می باشد.

💠مقاوم در برابر تغییرات دما

🔸صفحه کورین در برابر تغییرات دما و شوک های حرارتی بسیار مقاوم است و دچار ترک خوردگی نمی گردد. تنها در تماس با شعله مستقیم و حرارت بالا، اندکی تغییر رنگ سطحی به وجود می آید که قابل ترمیم است.

💠درخشندگی و صیقل پذیری

🔸سنگ کورین به دلیل شیوه تولید و مواد به کار رفته از درخشندگی فوق العاده و صیقل پذیری بالایی برخوردار است و حس پاکی و زیبایی را منتقل می نماید. تراشیدگی های ناشی از عوامل گوناگون به آسانی با ابزارهای ساده نظیر سنباده نرم برطرف شده و درخشندگی اولیه آن همواره حفظ می شود.

💠قابلیت ترمیم پذیری بالا

🔸چنانچه به هر دلیل آسیبی به سطح کورین وارد شود، نیاز به تعویض و جایگزینی سطح آسیب دیده نیست و آسیب های وارده در محل و با هزینه ای اندک قابل ترمیم و تعمیر می باشد.

💠شکل پذیر برای انواع طراحی

🔸سنگ کورین علی رغم ظاهر سنگ گونه اش، قابلیت خمش، پیچش و ایجاد سطوح منحنی را دارد و به سادگی چوب امکان برش، تراش و ابزار خوری آن به صورت دستی و ماشینی وجود دارد.

به مدیریت:فلاح

 

 

 

کابینت , کابینت هایگلاس در قائمشهر , کابینت کلاسیک در قائمشهر , کابینت ام دی اف در قائمشهر , اجرای صفحات کورین در قائمشهر , طراحی و اجرای انواع کابینت در قائمشهر , ساخت انواع کابینت مدرن در قائمشهر , هزینه اجرای کابینت در قائمشهر , طراحی و نصب کابینت و صفحات کروین وحید در قائمشهر , نصب انواع درب اتاق خواب و ام دی اف وحید در قائمشهر ,