فروش انواع سنگهای ساختمان و نما و موزائیک عبدی در کردستان

?طراحی و اجرای نما با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت

?فروش سنگ و موزائیک

?نمای ساختمان معرف شخصیت و هویت معماری ساختمان است.

?علاوه بر نقش موثر نماکاری در زیبایی ساختمان، نماکاری در کاهش انرژی مصرفی و صرفه جویی در هزینه ها نیز تاثیر گذاراست. با انتخاب نمای مناسب می توان دمای خانه را حفظ کرده و از مبادله ی حرارتی دمای داخل و خارج خانه جلوگیری نمود.

?نماکاری از ساختمان در برابر باد، باران، گرمای شدید و رطوبت محافظت می نماید. هم چنین با انتخاب درست نما می توان از خوردگی و هوازدگی نیز جلوگیری کرد و تهویه ی طبیعی ساختمان را تأمین کرد. از طرف دیگر انتخاب نما در انتقال صوت نیز مؤثر است. به طوری که ساختمان با نمای مناسب می تواند عایق صوتی و آکوستیک باشد.

?انتخاب نمای مناسب ساختمان اهمیت زیادی دارد چرا که با انتخاب درست می توان بیشترین بهره وری را از نما داشت. در انتخاب نما عوامل زیادی باید در نظر گرفته شوند برخی از این عوامل شامل مقاومت در برابر آب، صرفه جویی در مصرف انرژی، زیبایی نما، سازگاری با محیط زیست، دوام و هزینه نماکاری است.

?سنگ هایی که برای نمای بیرونی ساختمان انتخاب می شوند باید از دوام و استحکام بالایی برخوردار باشند. سنگ نما همواره در معرض تابش نور خورشید، برف و باران، گرد و غبار، آلودگی، سرما، گرما و رطوبت قرار می گیرد، به همین دلیل سنگ های مقاوم بهترین گزینه برای نما هستند.

به مدیریت: میلاد عبدی

شماره تماس :
09187855915
09182710773

 

 

گروه اجرای مدرن نما

 

 

گروه اجرای مدرن نما

 

گروه اجرای مدرن نما

 

گروه اجرای مدرن نما

 

اجرای پله گروه اجرای مدرن نما

 

 

اجرای مدرن نما

 

 

 

 

 

طراحی و نماکاری ساختمان در قروه کردستان , فروش انواع سنگهای ساختمان در کردستان , فروش سنگ و موزائیک در کردستان , طراحی و اجرای نما , مجموعه مدرن نما عبدی در قروه کردستان ,