Address & Contact

Our Address

تهران

Telephone

اجرای انواع چاپ تیشرت ،جعبه ،بسته بندی لیوان وسایل فروشگاهی در تهران

✳️چاپ سیلک چیست؟

💫در واقع عملیات چاپ تصویر به وسیله یک توری با سوراخ‌های بسیار ریز انجام می‌شود. این توری کارآمد درون یک کلیشه ثابت قرار گرفته و جهت چاپ مورداستفاده قرار می‌گیرد.

💫 زمانی که می‌خواهند تصویر ویژه‌ای را روی پارچه چاپ کنند، در واقع این تصویر را روی صفحه توری ایجاد می‌کنند. با این روش می‌توان کیفیت تصاویر را افزایش داده و چاپ با کیفیتی را ارائه دهید.همچنین می توان تصاویر متنوعی را چاپ کنیم.

✳️کاربردهای چاپ سیلک چیست؟

🔺این نوع از چاپ سبب شده که کاربردهای این صنعت بسیار متنوع و گسترده باشد. چاپ سیلک روی پارچه تنها یکی از کارایی‌های این روش چاپی بوده که البته در نوع خود بسیار ارزان‌قیمت و پرکاربرد است. معمولاً صنایع بزرگی از جمله خودروسازی و بسیاری از حوزه‌های مرتبط با آن از چاپ سیلک جهت رنگ کردن بسیاری از عناصر مورد نظر خود روی صفحاتی از جنس‌های مختلف استفاده می‌کنند.

🔺تولیدکنندگان مواد غذایی، کالاهای پزشکی، محصولات آرایشی بهداشتی، قطعات الکترونیکی، لوازم ورزشی، ظروف یک بار مصرف، اسباب‌بازی‌ها و… از جمله صنایعی بوده که به چاپ سیلک وابسته خواهند بود. این صنایع از این نوع چاپ استفاده‌های فراوانی می‌کنند.

🔺 امروزه این نوع خاص چاپی جهت متنوع کردن هدایای تبلیغاتی کاربردهای زیادی دارد. شما از چاپ یک تصویر ساده روی بادکنک تا رنگ‌های بسیار حرفه ای روی خودروها می‌توانید از این نوع چاپ بهره ببرید.

✳️کیفیت چاپ سیلک 

🔹🔸با توجه به اینکه در این نوع چاپ، رنگ ها به صورت مستقیم به نمونه کار پاشیده می‌شوند، نمونه کار نهایی بسیار با کیفیت بوده و از رنگ‌های کاملاً شفافی برخوردار است.

🔹🔸همین امر سبب شده که بسیاری از صنایع کوچک و بزرگ ترجیح دهند از این نوع خاص چاپ بهره ببرند. مخصوصاً در صنایع بزرگی مانند تولید مواد غذایی، محصولات آرایشی بهداشتی و خودروسازی این کیفیت از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود.

✳️مزایای چاپ روی لیوان 

🔰چاپ روی لیوان یکی از بهترین گزینه ها برای خرید هدایایی نفیس و ماندگار یا اهداف تبلیغاتی است. لیوان ها امکان چاپ طرح، الگو، نوشته، لوگو یا هر تصویر شخصی و غیره را بدون محدودیت رنگ فراهم می سازند. در ادامه به چند نمونه از مزایای چاپ لیوان یا ماگ می پردازیم:

💠کاملا کاربردی است: کالاهای تبلیغاتی یا هدایایی که برای عزیزان خود تهیه می کنید هر چقدر کاربردی تر باشند، ماندگاری آن در ذهن بیشتر خواهد شد. لیوان یا ماگ نیز در این دسته قرار دارند و در منزل، محل کار، داخل ماشین و هر جای دیگری قابل استفاده هستند.

💠قیمت مقرون به صرفه: هدایای تبلیغاتی و شخصی ارزان قیمت و با تأثیرگذاری بالا همیشه مورد توجه بوده اند. چاپ لیوان یا ماگ نیز در این دسته قرار دارد و حتی در تیراژ بالا تخفیف های ویژه نیز وجود خواهد داشت.

💠مناسب تمامی سنین: برخی هدایای نفیس و کادویی و یا محصولات تبلیغاتی مناسب تمامی رده های سنی هستند با این کار برندینگ خیلی سریعتر اتفاق خواهد افتاد و یا برای خرید کادو عزیزان انتخاب راحتتری خواهید داشت. چاپ روی لیوان و ماگ نیز از این دسته هدایا می باشد.

💠ماندگاری زیاد: با چاپ شدن طرح، الگو، برند یا لوگو، نوشته اختصاصی یا تصویر شخصی شما بر روی لیوان یا ماگ طبق مدل مدنظرتان، به هیچ وجه پاک نخواهند شد.

به مدیریت:مهرداد محمدی پویا

 

طراحی و چاپ سیلک محمدی پویا در تهران , طراحی و چاپ سیلک محمدی پویا , چاپ سیلک در تهران , طراحی سیلک در تهران , هزینه چاپ سیلک در تهران , طراحی و چاپ محمدی پویا , چاپ تی شرت در تهران , چاپ روی جعبه در تهران , چاپ روی لیوان در تهران , بسته بندی لوازم فروشگاهی در تهران ,