Address & Contact

Our Address

تهران،شهریار،فاز 2 اندیشه ،بلوار ایران زمین،خیابان دانش شرقی،پلاک 771

Telephone

طراح و مجری سازه های فلزی و پوششی سازه گستر ابتکار در شهریار تهران

🔰طراحی و اجرای انواع سازه های فلزی و پوششی از قبیل;

🔸درب و پنجره و اسکلت فلزی 
🔹آلاچیق و گنبد  
🔸سقف استخر ثابت و متحرک 
🔹آبنما و محوطه سازی 
🔸پاسیو و نورگیر ساختمان 
🔹و کلیه خدمات دیگر از این قبیل 

✳️کاربرد سازه‌ های فلزی 

💫فولاد یکی از اصلی‌ ترین فلزها در صنعت ساخت‌ و‌ ساز به‌ حساب می‌ آید. اجزای فولادی آنگاه‌ که با شکل و قاعده خاصی کنار یکدیگر قرار می‌ گیرند، برحسب قابلیت‌ های خود کاربردهای مختلفی پیدا می‌ کنند.ساز

ه گستر ابتکار

💫به‌ طور‌ کلی می‌ توان گفت که انواع سازه‌ های فلزی در ساخت انواع پل‌ ها، اسکلت ساختمان خصوصاً ساختمان‌ های بلند، مخزن نگه‌ داری سیالات و سایر سازه‌ های ثابت و… به کار می‌ روند.

✳️مزایای انواع سازه‌ های فلزی 

🔺علت محبوبیت روزافزون انواع سازه‌ های فلزی به ویژگی‌ ها و برتری‌ های آن‌ ها نسبت به بتن و مثل آن مربوط می‌ شود. ویژگی‌ های فولاد مانند استحکام و در عین‌ حال قابلیت شکل‌ دهی آسان، چکش‌ خواری، پذیرش جوش، خاصیت فنری و الاستیکی آن به همراه ویژگی‌ های جذاب هر یک از انواع سازه‌ های فولادی، رمز گرایش زیاد به این نوع سازه‌ ها است.

🔺از ویژگی‌ های انواع سازه‌ های فولادی می‌ توان به استحکام بسیار زیاد در برابر کشش و فشار، عمر طولانی، قابلیت مقاوم‌ سازی بیشتر و تعویض راحت‌ تر، انتقال فشار لرزه‌ ای کمتر به ساختمان هنگام زلزله، نصب آسان، قابلیت از پیش‌ ساخته شدن، خاصیت ارتجاعی و کیفیت یکنواخت انواع سازه‌ های فولادی اشاره کرد.

✳️اسکلت فلزی چیست؟

⚡️اسکلت فلزی متشکل از فولاد، تیر و ستون می باشد. ستون های سازه اسکلت فلزی به دو صورت عمودی و افقی قرار گرفته اند و امروزه پیکر ساختمان های زیادی در سطح شهرهای کشور را پوشش داده اند.

⚡️بنیادی ترین مصالح به کار رفته در اسکلت فلزی فولاد می باشد که در حال حاضر از پراهمیت ترین مصالح در صنایع ساخت و ساز به شمار می رود. از حائز اهمیت ترین مزایای فولاد که موجب گردیده تا در اسکلت فلزی به کار برده شود مقاومت بالا، جوش پذیری، شکل پذیری، خم پذیری، همگن بودن و ارتجاعیت محسوب می شود.

⚡️به کار بردن اسکلت فلزی در سازه ها و ساختمان ها موجب گردیده تا از وزن کمتری بهره ببرند و در برابر هرگونه ضربه، فشار و عوامل بیرونی نظیر زلزله مقاومت و استحکام بیشتری نشان دهند. پس می توان گفت سازه های دارای اسکلت فلزی دارای تعادل نسبی بیشتری می باشند.

به مدیریت:بهنام رجبی

طراح و مجری سازه های فلزی و پوششی سازه گستر ابتکار در شهریار تهران , سازه گستر ابتکار در شهریار تهران , سازه گستر ابتکار , مجری سازه های فلزی در شهریار , طراح سازه های فلزی در شهریار , طراح سازه های پوششی در شهریار , مجری سازه های پوششی در شهریار , بهترین مجری سازه فلزی در شهریار , بهترین سازه فلزی در شهریار ,