Address & Contact

Our Address

استان خراسان رضوی، کیلومتر ۴۵ متری جاده مشهد فریمان،شهرک صنعتی کاویان،دفتر پیمانکاری زارع

Telephone

اجرای تخصصی طرح های عمرانی و پیمانکاری عمران زارع

پیمانکاری زارع در مشهدو شهرک صنعتی کاویان
مجری اجرای عملیات خاکبرداری و زیرسازی سالن و محوطه
طراحی و ساخت سوله و نقشه کشی ساختمان با مهندسین مجرب
مجری پروژه‌ای ساختمانی صنعتی از صفر تاصد
تهیه و تامین مصالح ساختمانی
اجرای آسفالت و بتن کف محوطه و سالن

اجاره ماشین آلات راهسازی و ساختمانی : بیل مکانیکی ،لودر ،کمپرسی ،گریدر ، غلطک،تانکر آب‌پاش و….

🌟🌟۲۰ سال سابقه کار در زمینه عمران در صنعت🌟🌟

طرح عمرانی و پیمانکاری عمران زارع
🔹 با بهره گیری مهندسین با تجربه و توانا و هم چنین با داشتن به روز ترین امکانات در زمینه ساخت و ساز ، توانایی انجام و اجرای تخصصی طرح های عمرانی و پیمانکاری را دارا می باشد.

🔹مهندسین مجرب دراین مجموعه می توانند در خصوص پروژه های عمرانی و پیمانکاری به شما کمک کنند.

🔰خدمات ما :

🔻طراحی، نظارت واجرا

🔻بازسازی و نوسازی

🔻مشاوره و اجرا پروژه های ساختمانی

🔻صفر تا صد انجام پروژه های ساختمانی

🔴پروژه عمرانی چیست؟

🔹به طور کلی عمران به معنی آبادانی است. هر نوع پروژه ای هدف نهایی ساخت و ساز آن آبادانی باشد را می توانی یک نوع پروژه عمرانی تلقی کرد. این ساخت و ساز می تواند شامل مجتمع تجاری و اداری، مجتمع مسکونی، راهسازی و… باشد. پروژه های عمرانی با کاملا با هدف و برنامه ریزی پیش می روند و از همان ابتدای کار تمامی جوانب قضیه پیش بینی خواهد شد.

🔹 پیش بینی های دقیق و انتخاب راه و روش درست می تواند در نهایت به موفقیت پروژه های عمرانی ختم شود. برنامه ریزی برای پروژه های عمرانی باید به صورت کاملا دقیق و بررسی شده باشد. پروژه های عمرانی همگی ظرف یک مدت مشخص و با بودجه معین شده انجام می شود. هدف اصلی از اجرای این پروژه ها آبادانی یک محل خاص در دراز مدت است.

🔴تفاوت پروژه و طرح در چیست؟

🔹مفهوم طرح و پروژه عمرانی کاملا با یکدیگر متفاوت هستند. به طور کلی باید گفت منظور از طرح یک ایده و یا پیشنهاد خام و اجرا نشده است که برای ساخت و ساز و اقدامات و عملیات های لازم مطرح می شود. و در واقع باید گفت هیچ گونه ماهیت خارجی ندارد. اما مفهوم پروژه کاملا با طرح متفاوت است.

🔹در پروژه بودجه معین به همراه زمان تعیین شده و همچنین زمان و نقطه شروع و پایان کار همگی از قبل هرگونه اقدامی مشخص می شود و همگی این اهداف و برنامه ریزی ها یک هدف مشترک را دنبال می کنند. شما بسیاری از مجتمع های اداری و تجاری را مشاهده کرده اید که شروع کار آن به صورت پروژه ای است. این بدین معناست که تمام جوانب و اهداف قضیه از قبل کاملا طراحی و برنامه ریزی شده است و تا پایان پروژه دنبال کردن این اهداف ادامه خواهد داشت.

مدیریت: ابراهیم زارع

 

 

 

 

طرح عمرانی و پیمانکاری عمران زارع  , عمران زارع در مشهد , اجرای کارهای زیر سازی و آسفالت , اجرای سقف کشسان , تهیه کلیه نقشه های راه و ساختمان , متره براورد کارهای ابنیه و راه , نقشه برداری کلیه کارهای ساختمانی و راه و تفکیک آپارتمان و زمین ,