Address & Contact

تولیدی فروش پخش ظروف آلومینیومی و یکبار مصرف آراد

🔴جنس ظروف پلاستیکی یکبار مصرف از چیست؟

🔹اغلب جنس ظروف یکبار مصرف از گذشته تا به امروز از پلاستیک بوده اند؛ پلاستیک‌ها، پلیمرهایی هستند که از سنتز مواد اولیه‌ای به نام مونومر تهیه می‌شوند. مونومرها موادی سمی‌ و برای سلامت انسان مضر هستند؛ در حالی که پلیمرها خنثی هستند و مشکلی ندارند. اما اشکال کار اینجاست که معمولاً در فرایند تهیه پلیمرها مقداری مونومر باقی می‌ماند.

🔹اگر این فرآیند اصولی و مطابق استانداردهای لازم صورت گرفته باشد، مشکلی برای سلامت افراد به وجود نمی‌آورد. برای همین در استفاده از پلاستیک‌ها به عنوان ظروف غذا باید بسیار محتاط بود و در ضمن به هرنوع پلاستِیکی نباید مجوز بسته بندی مواد غذایی داده شود.

🔹ضمن اینکه خوشبختانه چند سالی است که با تولید ظروف یکبار مصرف گیاهی و تجزیه پذیر خیلی از مشکلات نا سالم بودن استفاده از ظروف یکبار مصرف در شرایط خاص و حتی دور ریز آن‌ها بعنوان زباله و خطرشان برای طبیعت و محیط زیست، مرتفع گردیده است.
🔴مزایای ظروف یک بار مصرف

💎اگر ظروف یک بار مصرف با رعایت استانداردهای خاص تولید و توزیع شود، کیفیت زندگی بشری را افزایش داده و باعث راحتی و آسایش مردم می‌گردد. برخی از مزایای ظروف یکبار مصرف عبارتند از:

⭐استفاده از مواد مقاوم در برابر الکل

⭐حفظ بهداشت فردی و سلامت غذا مخصوصا در محیط هایی مانند رستوران و ادارات

⭐شکل پذیری بالا و با تنوع زیاد

⭐دارای شفافیت

⭐ جابجایی آسان مواد غذایی

⭐برای تولید، انرژی کمتری استفاده می‌شود.

🔴آیا میتوان ظروف پلاستیکی یکبار مصرف را داخل ماکروفر گذاشت؟

💎از ظروف پلاستیکی در ماکروویو استفاده نکنید به خصوص غذاهای حاوی روغن و چربی، چون گرما و پلاستیک و روغن با هم ترکیب شده، که نتیجه ی آن تولید سم دیوکسین است ( از ظروف پیرکس و چینی استفاده کنید).

💎مونومر آزاد در ظروف‌ یک‌بار مصرف، نوع PVC، در فرآیند تولید، مقداری مونومر باقی می‌ماند که با غذا وارد بدن و به مرور زمان تجمع و از حد تراکم مجاز برای انسان فراتر می‌رود. همچنین غذا نباید بیشتر از ۲ ساعت در این ظروف باقی بماند.

💎البته ظروفی تحت عنوان ظروف یکبار مصرف قابل استفاده در ماکروفر در بازار عرضه شده است که طبق تحقیقات بازهم در بهترین حالت ممکنه بدون ضرر برای بدن نیز نیستند و فقط ممکنه تاثیر اشعه را روی ظرف از بین برده باشند.

✳️ظروف آلومینیومی یکبار مصرف 

🔺ظروف آلومینیومی یکبار مصرف جزء بهترین و از سالم ترین ظروف یکبار مصرف می باشند . ماندگاری غذا در این ظروف بیشتر بوده و غذا به مدت طولانی تری در آنها گرم می ماند.

🔺این ظروف آلومینیومی در عین داشتن زیبایی و کم حجم بودن در برابر حرارت و گرما مقاوم بوده و تغییر شکل نمی دهند. ظروف آلومینیومی ضمن حفظ کیفیت غذا ، قابلیت استفاده در فر و ماکروویو را دارد و باعث آلودگی محیط زیست نمی شوند.

🔺ظروف آلومینیومی جهت بسته بندی مواد غذایی در هتلها، رستورانها ،آشپزخانه ها و …بسیار کاربرد دارد .

🔺به دلیل بالا بودن بهداشت این ظروف نسبت به دیگر ظروف یکبارمصرف ، مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است.

به مدیریت:حسین بابایی

 

تولیدی ظروف یکبار مصرف آراد در قم , فروش ظروف یکبار مصرف آراد در قم , پخش ظروف یکبار مصرف آراد در قم , تولیدی ظروف آلومینیومی آراد در قم , فروش ظروف آلومینیومی آراد در قم , پخش ظروف آلومینیومی آراد در قم , قیمت ظروف یکبار مصرف در قم , قیمت ظروف آلومینیومی در قم ,