اجرای عایق بندی موتورخانه لوله کانالسازی رحمانی

اجرای عایق بندی موتورخانه لوله کانال سازی رحمانی

🔺عایق کاری رحمانی
🔺اجرای عایق بندی،موتورخانه،لوله،کانال،هواساز
🔺اجرا در تهران و شهرستان ها
تهیه و توزیع لوازم عایق کاری پشم شیشه ، پشم سنگ ، متقال ، مل ، تی99رطوبتی و انواع فوم الاستومری پتویی و لوله ای …

✳️عایق کاری موتورخانه

🔸🔹بهینه سازی موتورخانه برای صدا ، موجب افزایش عملکرد و رفع صدای آزار دهنده دستگاه می شود که کیفیت و عملکرد را نیز افزایش می دهد.

🔸🔹انجام عایق کاری صوتی و حرارتی و رطوبتی موتورخانه موجب افزایش مقاومت و استحکام می شود.

🔸🔹پس از نصب و اجرا موتورخانه یا اجرا تاسیسات مکانیکی ، ضروری ترین کاری که باید انجام شود ، بهینه سازی و جلوگیری از هدر رفت انرژی می باشد.

🔸🔹علاوه بر جلوگیری از هدر رفت انرژی ، عایق کاری موتورخانه سبب شده تا به تجهیزات در سلامت کامل به سر برده و در برابر تغییرات دما و … فرسوده نشوند.

🔸🔹در انجام بهینه سازی موتورخانه بهتر است به جنس آن توجه داشت . عایق بندی باید با توجه به نوع محیط و فضای موتورخانه بکار گرفته شود.

✳️دسته بندی سیستم های عایق بندی

🔰سيستم­هايی كه عايق بندی یا عایق کاری موتورخانه می شوند سه دسته دمايي دارند:

🌟دماي منفی مانند سيستم­های آب سرد يا يخ و سيستم­هاي صنعتي سرد کننده وخنک کننده ها

🌟دمايی معمولی و متوسط مانند لوله بخار، لوله­ كشي و كوره­ ها، دوکش­ ها

🌟دماهايی بالا مانند كوره ذوب­ آهن، سيستم­ هاي هواكش لوله­ كشي ،دستگاه­ هاي توليد برق و توربين­ ها

🌟در عايق بندی مناسب لوله ها عوامل زیادی از جمله ضریب تابش سطح ، ضریب انتقال حرارت ،مقاومت در مقابل بخار و ضخامت عایق و چگالی همینطور مقدار رطوبت محيط، مقدار و فضاي باز بين عايق­ ها دخالت دارند.

🌟در عايق حرارتی پشم معدنی ، پشم شیشه و پشم سنگ و عايق های پيش ساخته استفاده میشود و در عايق­ كاري­ حرارتی بیشتر از پشم شیشه استفاده می شود.

🌟در صنعت نیز از عایق بندی الاستومتری، فوم­های پلی­ یورتان، پشم سنگ بطور گسترده استفاده می شود.

✳️جنس انواع عایق
💠پشم شیشه

💫پشم شيشه از الياف غير ارگانيك با شيشه از برزين ارگانيك تشکیل شده که به هم متصل اند، ساخته می شود. پشم شيشه در عايق­ های الياف معدنی و در عايق­ بندی حرارتی و هم در عايق بندی صوتي به­ كار می­ رود.پشم­ های معدنی و پشم شيشه عايق های گرم کننده هستند.

💠پشم معدنی

💫پشم ­های معدني مثل پشم سربار، پشم معدنی از الياف غيرارگانيك ساخته شده با رزين ارگانيك به هم متصل می شوند . پشم ­های معدنی مقاومت حرارتي بالايي دارد و در اندازه­ هاي مختلف يافت مي­ شوند.از پشم سنگ به عنوان بهینه سازی حرارتی ، صوتی و ضدآتش در عایق کاری موتورخانه نیز استفاده می شود.

💠فوم ­های الاستومری

💫فوم ­هاي الاستومری یا فوم ­های انعطاف ­پذير، فوم­هاي نرم ساخته شده از لاستيك الاستومر هستند این مدل فوم ها عايق سرد به حساب میایند و در برابر نفوذ بخار مقاومت بسيار بالايي دارد زیرا دیگر نیاز به پوشش خارجی نیست .

💫مقاومت این فوم های انعطاف­ پذير به همراه تابش مناسب سطح لاستيک این مدل فوم ها را به عایقی بسیار مناسب با ضخامت های کم تبدیل کرده است که از چگالش و تبريد در عايق­ كاري لوله­ هاي سرد جلو گیری میکند فوم­ های انعطاف ­پذير الاستومری در يخچال ­، مبرد و سردخانه­ ها ، سيستم ­های تهويه مطبوع استفاده فراوان دارد .از فوم­هاي الاستومری ایکس پی ای در خط لوله گرم استفاده مي ­شود.

💠فوم­ صلب

💫از این فوم­هاي صلب پليمري مثل پلي­يورتان و يا پلي­ استايرن وفنوليك در عايق­ بندی لوله ­ها استفاده مي ­شود.این فوم ­ها انتقال حرارت کم و پاييني دارند همینطور خواص ضد آكوستيكی بسيار ناچيزی نیز دارند. اين فوم­ ها به صورت تزريقي يا آماده در ابعاد استاندارد به فروش می رسند.

به مدیریت:محمد رحمانی

شماره تماس

۰۹۳۹۸۳۳۷۷۱۰

۰۹۹۱۴۵۸۹۲۲۴

 

https://www.instagram.com/omid__zarenejad/

 

 

عایق کاری موتور خانه در تهران

 

شروع رایزه دارآباد فوم ۱۹مل و۱۳مل ۰۹۳۹۸۳۳۷۷۱۰

 

 

عایق کاری رحمانی موتورخونه ولوله هواساز تهران وشهرستانها رحمانی ۰۹۹۱۷۸۰۹۲۰۹

عایق کاری رحمانی موتورخونه

رحمانی موتورخونه فوم ۹میل

عایق بندی کانال پشم شیشه وتی ۹۹رطوبتی ورنگ نقرای رحمانی ۰۹۳۹۸۳۳۷۷۱۰م

عایق کاری موتورخونه رحمانی

هواساز فوم ۱۳میل رحمانی

دودکش باشم سنگ رحمانی

عایق کاری موتورخونه رحمانی ۰۹۳۹۸۳۳۷۷۱۰

اجرای عایق بندی موتورخانه لوله کانال سازی رحمانی

 

 

 

روکش المیونی

 

 

موتورخونه بافوم الاستمری ۹مل رحمانی
موتورخونه باپشم شیشه رحمانی
موتورخونه بافوم ۱۳مل با مدیریت رحمانی
پشم سنگ رحمانی
عایق ساندویچی پشم سنگ رحمانی
کانال پشم سنگ با سیم متفول رحمانی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اجرای عایق بندی موتورخانه لوله کانالسازی رحمانی در تهران , عایق بندی موتورخانه در تهران , کانال سازی رحمانی , کانال سازی در تهران , عایق بندی موتورخانه در تهران , عایق بندی لوله در تهران , هزینه کانال سازی در تهران , اجرای عایق بندی موتورخانه لوله کانالسازی رحمانی , عایق کاری رحمانی , اجرای عایق بندی،موتورخانه لوله کانال هواساز , اجرا در تهران و شهرستان , عایق بندی موتورخانه دراقدسیه عایق بندی موتورخانه درتجریش , عایق بندی موتورخانه در قیصریه , عایق بندی موتورخانه نیاوران ,