Address & Contact

Our Address

مازندران بابلسرخیابان امام خمینی ۱۹نبش مسگران ۱۲

Telephone

عرضه و فروش دزدگیر اماکن کرکره برقی و جک پارکینگی حفاظ گستر شمال

✨فروش و تعمیرات تخصصی انواع کرکره برقی

💠یکی از محصولات اتوماتیک پر کاربرد کرکره برقی است که جهت ایجاد امنیت و راحتی بیشتر در محیط‌‌‌های کاری ( کرکره سازی برقی برای مغازه و کرکره برقی برای فروشگاه ) و حتی نصب کرکره برقی منازل مسکونی از جمله کرکره برقی برای پنجره، کرکره برقی درب آپارتمان و درب کرکره ای برقی پارکینگ لازم است.

💠 از کرکره برقی برای مغازه و یا پارکینگ استفاده می‌شود، مخصوصا پارکینگ هایی که می‌خواهند از فضای پشت درب هم برای پارک کردن خودرو استفاده کنند و یا نصب جک درب پارکینگی در انجا امکان پذیر نیست.

✳️ نصب کرکره برقی

💠نصب کرکره برقی به کاهش خطر سرقت و وارد شدن اشخاص بیگانه به محدوده شخصی شما کمک می‌کند. نصب کرکره برقی نیاز به کارشناس حرفه ‌ای و داشتن اطلاعات کافی از نوع نیاز مشتری و محل نصب دارد و باید برای آن برنامه‌ ریزی دقیقی انجام گیرد تا از نظر امنیت به مشکلی برنخورید.

✳️ مزایای کرکره برقی

💠علاوه بر امنیت، آسایش و ظاهری زیبا، صرفه جویی در فضای پارکینگ را برای شما به ارمغان می‌آورد.

💠کرکره اتوماتیک ( درب کرکره ای اتوماتیک ) نوعی از کرکره می‌باشد که به وسیله موتور و با استفاده از قدرت برق عمل کرده و در محور عمودی ریلی بالا و پایین می‌رود.

💠با استفاده از کنترل از راه دور(ریموت) به راحتی می‌توان باز و بسته کرد و دیگر مثل قدیم نیاز به قدرت دست و استفاده از نیروی انسانی ندارد.

💠کرکره اتوماتیک مناسب برای پارکینگ مسکونی، مراکز اداری وتجاری، سوله ها، مراکز صنعتی و حفاظ پنجره‌ها می‌باشد.

💠مزیت اصلی کرکره اتوماتیک ( درب کرکره ای اتوماتیک ) فراهم کردن آسایش و راحتی کاربران است.

💠 دزدگیر اماکن

💠 دزدگیر اماکن یا intruder alarm system، یک سیستم نظارتی،حفاظتی و امنیتی است که برای جلوگیری از ورود سارقین و اعلام سرقت در اماکن صنعتی، تجاری، اداری و یا مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

💠 نحوه عمل سیستم دزدگیر اماکن به گونه ای است که به محض ورود به حریم خصوصی و یا شکستن قفل، به صورت آژیر و هشدارهای امنیتی، تلاش برای سرقت را اعلام می‌کند.این سیستم بهترین کارایی را در مجتمع‌‌‌های مسکونی، کارگاه‌‌‌های تولیدی، کارخانجات صنعتی و واحدهای تجاری دارد.

 

 

مدیریت : حبیب الله براری

 

کرکره برقی , انواع کرکره برقی , درب اتوماتیک , درب هوشمند , فروش و نصب انواع کرکره برقی , دزدگیر اماکن ,  جک پارکینگی ,