Address & Contact

Our Address

یزد ، میدان شهدای محراب ، خیابان پانزده خرداد ، بعد از پل قطار

Telephone

عرقیات گیاهی مشتی علی 

عرقیات گیاهی

☘️ تولید و فروش روغن ارده ، حلوا ارده ، کره پسته ، کره بادام زمینی و عرقیجات گیاهی مشتی علی در یزد☘️

☘️عرق گیری سنتی و روغن گیری در حضور مشتری ☘️

✨ارسال به سراسر کشور✨

 

 

☘️ تولید روغن های گیاهی ، روغن کلزا (کانولا) ، روفن زیتون ، روغن ارده

☘️ روغن کنجد ، آبغوره ، سرکه ، عسل ، شیره ، میوه خشک

☘️ عرق کاسنی ، عرق بید مشک ، عرق نعناع ، عرق بید ، گلاب

☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️

☘️ امروزه انواع عرق های گیاهی، به یکی از پر طرفدار ترین نوشیدنی ها برای مصارف دارویی تبدیل شده اند؛ به طوری که امروزه بیش از پنجاه نوع گیاه وجود دارد که پس از عرق گیری، تبدیل به یک نوشیدنی با مصارف طبی و دارویی زیاد می شوند. عرق های گیاهی در اصل خواص و راحیه گیاهانی هستند که پس از ترکیب شدن این دو مورد با آب، عرق گیاهی به وجود می آید. رایحه عرق های گیاهی در بعضی موارد با تحریک گیرنده های عصبی، باعث آرام شدن سیستم عصبی بدن می شوند. از سوی دیگر مواد تشکیل دهنده عرق های گیاهی برای بسیاری از مشکلات گوارشی، چاره کار هستند.در ادامه مطلب به معرفی کوتاه خواص بعضی از عرقیات گیاهی خواهیم پرداخت با ما همراه باشید…

? گلاب

طبیعتی گرم دارد و تقویت کننده‌ی مغز و اعصاب است. غش، ضعف و بی‌هوشی را رفع کرده و بلغم را دفع می‌کند. لثه را سخت کرده و صفرابر نیز می‌باشد.

? عرق نعناع

طبیعتی گرم دارد و تقویت کننده معده است. مولد خون، اشتهاآور، رفع کننده‌ی دل درد و دل پیچه، ضد تشنج و بادشکن است. گرمازدگی اطفال و سکسکه را از بین می‌برد.

? عرق بیدمشک

تقویت‌کننده قلب و بدن است، ملین نیز می‌باشد.

? عرق بهارنارنج

تقویت کننده‌ی قلب و اعصاب است. ضدتشنج، آرام بخش و ضدهیستری می‌باشد. افسردگی، بی‌خوابی و سکسکه را درمان می‌کند. توسط نور آدرنالین در گیرنده‌های بتا 3، تجزیه کننده چربی می‌باشد و موجب افزایش متابولیسم بدن می‌شود.

عرقیات گیاهی

? عرق کاسنی

طبیعتی سرد دارد و تب‌بُر است. پوست، کلیه و کبد را تقویت می‌کند. دارای ویتامین C است و خون را تصفیه می‌کند. حرارت آن را پایین می‌آورد و رگ‌ها را باز می‌کند. درد مفاصلی که ناشی از گرمی مزاج باشد را مداوا می‌کند

? عرق آویشن

طبیعتی گرم دارد و درمان کننده بلغم، اشتهاآور، ضدعفونی کننده مجاری تنفسی، ضد تشنج و تقویت‌کننده بدن است. ترشی معده را رفع می‌کند. ضددرد، رفع کننده‌ی برونشیت، آسم، گریپ، سوءهاضمه، نقرس، سیاتیک رقیق کننده خون می‌باشد.

? عرق شاه‌تره (شاطره)

طبیعتی معتدل دارد، صفرابُر و تب‌بُر است. یرقان را درمان می‌کند، تقویت‌کننده‌ی پوست و کبد است. ادرارآور است و بلغم را دفع می‌کند. تصفیه کننده‌ی خون است و باعث تقویت لثه و جلوگیری از خون‌ریزی آن می‌شود. مخلوط شاه تره، سرکه و عسل پاک کننده معده از کلیه فضولات می‌باشد.

? عرق خارشتر

سنگ‌های کلیه و مثانه را دفع می‌کند. شستشو دهنده‌ی کلیه‌ها است و برای سیاه سرفه نیز مفید است. طبع این عرق گرم و خشک می‌باشد. برای دفع سنگ‌های کلیه و مثانه 3 وعده و هر بار یک لیوان ولی برای درمان بقیه بیماری‌ها هر وعده یک فنجان میل شود.

? عرق اسطوخودوس

طبیعت گرم و خشکی دارد، نیروبخش، برای سردرد، میگرن و دلهره مفید است. ضمناً آرام بخش و خواب‌آور نیز می‌باشد. مخلوط آن با عسل و سرکه برطرف کننده سرگیجه، پرش ناگهانی بعضی از اعضاء، رفع صرع، وسواس و فراموشی می‌باشد.

مدیریت : ابوالفضل دانش

 

 

 

 

عرق گیری , عرق گیری خانگی , عرق گیری گلاب , روغن ارده , حلوا ارده , کره پسته , کره بادام زمینی ,عرقیجات گیاهی , عرقیات گیاهی