Address & Contact

Our Address

سبزوار ، خیابان هویزه ، بین هویزه 6 و 8

تولید عرقیات در سبزوار

۱۰۰% طبیعی و اُرگانیک

عطاری مقدم در سبزوار

💫 انواع عرقیات، ادویه، دمنوش گیاهی، قهوه، چای، بذر، داروی گیاهی و … 

💫درمان سیاتیک،درمان دیسک کمر،درمان پروستات،لاغری،زیبایی پوست و مو،درمان سنگ کلیه،زخم معده،سینوزیت،رماتیسم و نقرس

💫درمان لاغری ، سنگ کلیه ، تقویت جنسی و داروی عفونت رحم

عطاری مقدم در سبزواربا پنجاه تومان خرید هدیه ویژه دریافت کنید

🔸🔹انواع دمنوش های گیاهی 
🔸🔹رژیم های غذایی بیماران 
🔸🔹خواص گیاهان دارویی 
🔸🔹درمان با میوه ها ، عرقیات گیاهی 
🔸🔹خواص میوه ها ، تعیین مزاج 

در ایران حدود ۸۰۰۰ گونه گیاهی موجود است که از این تعداد ۲۳۰۰ گونه جزء گیاهان معطر و دارویی هستند و از این تعداد ۴۵۰ گونه در عطاری‌های ایران به فروش می‌رسد.

عطاری مقدم در سبزوار

✳️نکاتی درباره عرقیات گیاهی 

💫چرا روی بطری برخی عرقیات عنوان «دوآتشه» قید شده است؟ مگر آن‌ها چه تفاوتی با عرقیات معمولی دارد؟ آیا عرقیات گیاهی هم فاسد می‌شود؟ چگونه می‌توان یک عرق گیاهی اصل را از تقلبی‌اش تشخیص داد؟ این که می‌گویند احتمال وجود متانول در عرقیات غیربهداشتی زیاد است، صحت دارد؟ پاسخ این سوالات را در ادامه ببینید.

 

✳️عرقیات دوآتشه مزیت بیشتری دارد 

💫از تقطیر اسانس ریشه، پوست یا گلبرگ گیاهان طبی در آب، عرقیات گیاهی حاصل می‌شود. حال اگر این عرق را دوباره تقطیر کنند از مقدار آب آن کاسته شده و فرآورده دوآتشه به دست می‌آید که نوع مرغوب‌تری از عرق بوده و مزه و بوی تندتری نسبت به عرقیات معمولی دارد. به این ترتیب اگر فرآورده حاصله مجدد تقطیر شود اسانس به دست می‌آید. اسانس، روغن سبکی است که در بالای آب جمع شده و قابل جمع آوری است.

💫خواص دارویی آن در حجم کم مانند عرق گیاهی است، اما اگر به اندازه عرقیات گیاهی استفاده شود در صورت استعمال موضعی ایجاد تاول کرده و در صورت خورده شدن مخاط دهان را زخم و ملتهب می‌کند. در نتیجه برای بهره بیشتر از خواص درمانی عرقیات گیاهی از انواع دوآتشه آن استفاده کنید. البته در مصرف این فرآورده هم زیاده‌روی نکنید، چرا که اثرات ناگوار سردی و گرمی گیاه دامنتان را می‌گیرد.

 

✳️شناسایی عرق تقلبی غیرممکن است 

💫هرچقدر آب به کار رفته در عرقیات بیشتر و میزان اسانس گیاه از حدی کمتر باشد اثر درمانی عرق ضعیف‌تر شده و همچون آب نفع و ضرری به بدن نمی‌رساند و این را فقط در اثر مصرف آن می‌توان متوجه شد و هیچ راه دیگری برای تشخیص اصل از تقلبی آن وجود ندارد

 

* خوردن بعضی از عرقیات مثل عرق بیدمشک، بابونه، صد گیاه و … برای کودکان زیر 2 سال و افرادی که به آنفلوانزا یا آبله‌مرغان مبتلا هستند، ممنوع است و در مورد زنان باردار یا شیرده هم باید با احتیاط مصرف شود؛ برای همین در موقع خرید به مواردی از این دست دقت کنید.

با مدیریت آقای مقدم

شماره های تماس:
09151700064
05144297510

 

 

💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠

 

 

 

 

کارخانه عرقیات مقدم , بزرگترین کارخانه عرقیات در سبزوار , انواع عرقیات , فروش انواع ادویه و دمنوش های گیاهی در سبزوار , انواع عرقیجات در سبزوار , خواص انواع عرقیات