تولید و توزیع و بسته بندی فرآورده های لیموترش آوای سلامت گیتی

🍋  آوای سلامت گیتی عرضه فرآورده‌های لیمو با بهترین قیمت و کیفیت🍋

لیست محصولات شامل :
🍋 پودر لیموترش
🍋 اسلایس لیموترش
🍋 لیمو عمانی
🍋 بذر لیمو
🍋 پودر پوست لیمو
🍋 پودر هسته لیمو
🍋 پودر پوست پرتغال

 

🍋 خواص لیمو عمانی

🍋 در طب سنتی برای لیمو عمانی آثار دارویی مقوی معده، ضد نفخ، اشتهاآور، ضدعفونی‌کننده، مسکّن سردرد و رفع‌کنندهٔ علایم سرفه و سرماخوردگی قایل بوده‌اند.

🍋 این ماده غذایی ویتامین ث بالایی داشته و برخی منابع آن را به عنوان یک کاهنده فشار خون (به‌صورت دم‌کرده) و حتی چربی خون توصیه می‌کنند.

🍋 این میوه از نظر کلسیم و پتاسیم غنی بوده و از نظر ویتامین C. از سایر مرکبات پیشی گرفته و به عنوان کاهنده‌ی فشار خون و چربی خون شناخته شده است.

🍋 در طب سنتی از ریشه گیاه لیمو عمانی برای رفع مشکلات گوارشی استفاده می‌شود،  همچنین جوشانده ریشه آن برای درمان اسهال خونی مفید است.

🍋 برگ‌های گیاه لیمو عمانی تازه برای تسکین سردرد ناحیه پیشانی مورد استفاده قرار می‌گیرد و مصرف آن برای پیشگیری و درمان خانگی سرماخوردگی موثر است.

🍋 لیموعمانی باعث افزایش اشتها شده و برای تقویت دستگاه گوارش خواهد بود. از بین بردن نفخ شکم و کمک به دفع مواد صفراوی از خواص لیمو عمانی است.

🍋 همانند سایر خانواده لیموها، یکی از اصلی‌ترین خواص لیمو عمانی وجود مواد آنتی اکسیدان فراوان در این میوه است که به پیشگیری از سرطان و تقویت سیستم ایمنی بدن کمک شایانی می‌کند. اضافه کردن آن به غذا‌ها و اسیدی نمودن محیط آن، به افزایش جدب آهن غذا توسط سلول‌های بدن کمک می‌کند. مصرف آن همراه با گل گاوزبان یکی از دمنوش‌های شناخته شده در طب سنتی است که خاصیت آرامبخشی داشته و برای اصلاح مزاج گل گاوزبان مفید است.

🍋 استفاده از دمنوش گل گاو زبان به همراه آن مانع از افزایش غلظت خون و بالا رفتن فشار در افراد می‌شود.

مدیریت :آنه منصوری
۰۹۱۴۰۷۰۲۰۸۱
۰۹۱۴۰۷۰۲۰۸۳
شعبه مرکزی بندرعباس، شهرک پیامبر اعظم، بلوار راه آهن، بازارچه دریا، طبقه اول، واحد ۲۰
شعبه فارس، جهرم، خیابان نخلستان

 

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

لیمو عمانی , خواص لیمو عمانی , قیمت لیمو عمانی , فرق لیمو عمانی سیاه و زرد , فرآورده های لیمو عمانی  , پودر لیموترش , اسلایس لیموترش , لیمو عمانی , بذر لیمو , پودر پوست لیمو , پودر هسته لیمو , پودر پوست پرتغال ,