Address & Contact

Our Address

تهران ، خیابان قزوین ، روبروی درب دخانیات ، خیابان میر جلیلی ، نبش کوچه مظفری ، پلاک 9 ، پایا راهساز

Telephone

فروشنده و عرضه کننده لوازم راهسازی و معدنی پایا راهساز

?عرضه قطعات راهسازی و معدنی (کوماتسو ، کاترپیلار ) آماده عقد قرارداد با کلیه ارگان ها 

?ماشین آلات راه سازی و معدنی مخصوص کار های سنگین راه و ساخت جاده و معادن مورد استفاده قرار می گیرند که مانند بقیه ماشین ها در زمان خود به قطعه هایی نیاز خواهند داشت و در نبود هر یک از این قطعه ها یک ابر ماشین کار نخواهد کرد و در ساخت و تکمیل یک پروژه ی با مشکل مواجه خواهیم شد.

?پیشبرد پروژه ها بدون استفاده از این ماشین آلات بسیار سخت و تقریبا امکان ناپذیر است. عملیات راه سازی و معدنی شامل کارهای سنگین و سختی است که توسط لوازم خاص انجام می شود. به همین دلیل، قطعات ماشین آلات راه سازی و معدنی بیشتر دچار خرابی و مشکل خواهند شد و همیشه باید امکان دسترسی به این قطعه ها برای ما وجود داشته باشد تا در اسرع وقت با هزینه مناسب این قطعه ها را فراهم کنیم.

?قطعات ماشین های راه سازی به قسمت های گوناگون از این ماشین ها گفته می شود که در بخش های مختلفی قرار گرفته اند و مجموعه آن ها در کنار یکدیگر یک ماشین سنگین را به وجود می آورد. هر یک از این قسمت ها وظیفه خاصی را انجام می دهند و خرابی در هر یک از این قسمت ها موجب بروز مشکل در انجام کارها می شود.

? فروشگاه لوازم یدکی پایا راهساز

? اگر ماشین سنگین دارید و ماشین های شما مربوط به راه سازی و کار های معادن است پس صد در صد به قطعاتی نیاز خواهید داشت تا در مواقع لزوم مشکلات شما را حل کند ما فروشگاه لوازم یدکی پایا راه ساز با مدیریت بهزاد آقایی را به شما پیش نهاد می کنیم. همانطور که اشاره شد؛ ماشین های راه سازی به دلیل کارهای سنگینی که در طول پروژه های مختلف انجام می دهند؛ بیش از دیگر تجهیزات مستعد بروز مشکل هستند.

? بدین ترتیب، مهم ترین عامل در این مواقع اتخاذ تصمیمی مناسب جهت کاهش خرابی و به دنبال آن هزینه های جانبی است شما با خرید قطعات اصلی و اورجینال از لوازم یدکی پایا راه ساز بهزاد آقایی هم بسیاری از هزینه های خود را کاهش دهید و هم از خرید لوازم و قطعات ماشین راه ساز و معدنی خود نهایت رضایت را ببرید.

? شما می توانید در فروشگاه لوازم یدکی پایا راه ساز انواع قطعات ماشین آلات از جمله رولیک، بوش، اسپراکت، غلطک، چکش هیدرولیکی، کمپرسور، لودر، اسکریپر و بسیاری از موارد دیگر که همگی در درست و به جا کار کردن ماشین آلات نقش بسزایی دارند.شاید یکی از دغدغه های افراد خرید قطعات مناسب برای ماشین آلات خودشان است مطمئنا بهترین مرکز خرید با مشاوره ای رایگان و قطعات اصلی فروشگاه لوازم یدکی پایا راه ساز با مدیریت بهزاد آقایی است.

? فروشگاه پایا راهساز

? ارائه دهنده و فروش تخصصی کلیه لوازم ماشین آلات راهسازی و بیل های مکانیکی *هیوندای،دوو،دوسان،کوماتسو، *هیتاچی، کاترپیلار
? کلیه لوازم موتوری: بوش،پیستون،رینگ،یاتاقان
? کلیه لوازم برقی بیل:کامپیوترهای بیل(ای سی یو) ، خاموشکن،گاورنر(گازبرقی)
? کلیه لوازم هیدرولیک:روتور انگشتی پمپ مادر،روتور انگشتی گردون،سواچ ساپورت
? کلیه لوازم گیربکس: دنده،پلوس، سرپلوس، پوسته چرخ
? کلیه لوازم زیربندی:نمایندگی ناخن آلات DMوSTRS،پخش تیغه و گوشه ، پیچ ، مهره
? کلیه لوازم پیکورهای MSB,SOSAN60,70
? HYUNDAIY EXVATOR
? HEAVY_INDUSTRIES CO;LTD

?تمامی اجناس به صورت آنی و 24ساعته به کلیه نقاط کشور ارسال میگردد.
?آماده عقد قرارداد با کلیه شرکت های ساختمانی ، راهسازی ومعدنی در سراسر کشور

با مدیریت: آقای بهزاد آقاتی

شماره تماس

09122965126

 

 

قطعات ماشین آلات راهسازی , لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی , سایت خرید و فروش ماشین الات راهسازی , قطعات ماشین آلات راهسازی کوماتسو , لوازم یدکی ماشینهای راهسازی و سنگین , قطعات ماشین آلات راهسازی و معدنی , قطعات ماشین الات صنعتی , لیست قیمت قطعات ماشین آلات سنگین ,