Address & Contact

Our Address

مازندران،عباس آباد،پسنده علیا

Telephone

فروشگاه ادوات  کشاورزی دهکده سبز

 

فروشگاه کشاورزی دهکده سبز

✳️ فروش انواع ماشین آلات کشاورزی(باغی،زراعی) ، سمپاش،علفزن،شخم زن ،کلتیواتور و …
✳️ فروش کلیه تجهیزات زنبورداری
✳️ داروخانه گیاه پزشکی (سم ،کود،بذر و …)
✳️ با مجوز از سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان✳️

 

سایت فروشگاهی👇🏻👇🏻👇🏻

http://rajabikeshavarzi.ir/

 

به تمامی‌ ماشین‌ها و دستگاه‌هایی که به کشاورزان در انجام کارهای مختلف کشاورزی کمک می‌کنند، ماشین‌آلات یا ادوات کشاورزی می‌گویند. این نوع دستگاه‌ها از زمان قبل از کاشت تا برداشت و آماده سازی زمین برای محصول بعدی همراه کشاورزان خواهند بود.

🔴 مزایای استفاده از ادوات کشاورزی:

🔰 دلایل محکمی‌برای ساخت این نوع ماشین آلات برای کمک به کشاورزان وجود دارد. از مزیت‌های استفاده از ادوات مخصوص کشاورزی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

🔸 کاهش زمان انجام فرایندهای مختلف کشاورزی

🔸 کاهش نیاز به نیروی انسانی برای انجام کارهای مختلف

🔸 کاهش هزینه‌ها

🔸 افزایش بهره‌وری

🔸  انجام دقیق‌تر و بهتر کارهای مربوط به کشاورزی

🔸 آسان‌تر شدن کارها

🔸 اینها فقط بخشی از مزایای استفاده از این نوع ماشین آلات هستند. با نگاهی کوتاه به این فواید می‌توان پی برد که استفاده از دستگاه‌ها و ماشین‌های مربوط به کشاورزی کاملا برای کشاورزان ضروری است.

⚡️ انواع تجهیزات زنبورداری

🔻 لباس زنبورداری

یکی از وسایلی که زنبورداران برای پیش گیری از نیش خوردگی توسط زنبورها به آن نیاز دارند، لباس زنبورداری است که در انواع مدل ها طراحی شده اند. از این رو زنبورداران می توانند به سلیقه خود حالت یکسره با کلاه یا حالت جداگانه آن را برای خود انتخاب نمایند.

جنس لباس زنبورداری اغلب اوقات از پارچه است که اکثر زنبورداران استفاده از لباس زنبورداری از جنس پارچه متقال را ترجیح می دهند. اکثر اوقات لباس مخصوص زنبورداری با پارچه ای به رنگ سفید دوخته می شود.

🔻 کلاه زنبورداری یا توری زنبورداری

یکی دیگر از بخش های لباس زنبورداری، کلاه زنبورداری است. این کلاه، کلاهی مخصوص است که در جلوی آن شبکه ای توری قرار گرفته است و از پشت آن می توان کندو را مشاهده نمود. در قسمت بالای کلاه ، توری زنبورداری و اطراف آن توری وجود دارد که برخی از بخش های بدن از جمله گردن، گوش و پشت گردن را در برابر نیش زنبور محافظت می کند.

توری زنبورداری را باید زیر لباس کاملاً محکم کنید تا زنبورها قادر به نفوذ درون آن نباشند. بهتر است کلاه زنبورداری یا توری زنبورداری‌ ای انتخاب نمایید که با استفاده از تور به رنگ روشن مثل سفید، آبی و زرد تولید شده باشد. استفاده از کلاه زنبورداری با رنگ تیره باعث تحریک زنبوران می شود.

🔻 اکستراکتور

اکستراکتور برای خروج عسل از شان مورد استفاده قرار می گیرد. پس از این که پولک برداری از روی حجره ها انجام شد، قاب ها داخل دستگاه قرار می گیرند و با استفاده از نیروی گریز از مرکز عسل از داخل حجره به سمت دیواره دستگاه اکستراکتور پرت می شود. اکستراکتور عسل در انواع مختلف زیر موجود می باشد:

🔹اکستراکتور عمودی
🔹اکستراکتور افقی
🔹اکستراکتور شعاعی

🔻 قفس شاخون

💠 قفس شاخون در سه حالت زیر در یک کندو مورد استفاده قرار می گیرد:

🔸 در صورتی که ملکه کندو سن زیادی داشته باشد.
🔸 هنگامی که کندو بخواهد بچه بدهد.
🔸 هنگامی که کندو یتیم شده و یا ملکه کشته شده باشد.

امروزه با گسترش علم در زمینه زنبورداری انواع تجهیزات از جمله وسایل تلقیح مصنوعی زنبور، ترانس موم دوز، مهد ملکه، قفس حمل ملکه، چرخ حمل کندو، کندوی عسل و گرده خشک کن برقی تولید و وارد عرصه بازار شده اند.

به مدیریت:(علیرضا رجبی)

 

 

 

 

 

 

 

ادوات کشاورزی , انواع ادوات کشاورزی , فروشگاه ادوات کشاورزی دهکده سبز در عباس آباد مازندران , انواع تجهیزات زنبورداری , کلاه زنبورداری , لباس زنبورداری , اکستراکتور , قفس شاخون , مزایای استفاده از ادوات کشاورزی , قیمت انواع تجهیزات زنبورداری در مازندران , فروشگاه ادوات کشاورزی و تجهیزات زنبورداری دهکده سبز در عباس آباد مازندران ,