Address & Contact

Our Address

مشهد،بین احمد آباد 6 و 8،بین عدالت و محتشم

Telephone

فروشگاه اسباب بازی جوجه تیغی در مشهد

✳️انواع اسباب بازی 

🌟اسباب‌بازی‌ها به دو گروه سازمان‌یافته و سازمان‌نیافته تقسیم می‌شوند.

✳️اسباب‌ بازی‌های سازمان‌ یافته 

🌟اسباب‌بازی‌های سازمان‌یافته معمولا برای کار مشخصی طراحی می‌شوند. اسباب‌بازی‌های سازمان‌یافته شامل جغجغه و وسایل رنگی که بالای تخت کودک آویخته می‌شود، است.

✳️اسباب‌ بازی‌های سازمان نیافته 

🔺اسباب‌بازی‌های سازمان نیافته خلاقیت کودک را تقویت می‌کنند.

🔺اسباب‌بازی‌هایی برای مهارت‌های حرکتی دست و هماهنگی چشم با انگشتان مانند مهره‌های رنگی که نخ را باید از سوراخ آنها رد کرد، تقویت قوه تشخیص مانند اشکال هندسی گوناگون، جورچین، کارت‌های مصور رنگی و لوتوی رنگ و تقویت قدرت گویایی و بیان کودک مانند سازدهنی، بوق، سوت، کارت مشاغل و داستان‌های مادلند نیز از این نوع هستند.

🔺اسباب‌بازی‌های ساختنی مانند لگو ساختمان‌سازی و مکعب‌ها وسایلی برای تقویت قوه خلاقیت، مداد و آبرنگ برای نقاشی و بیان کردن احساسات به صورت بی‌کلام و وسایلی برای بازی‌های تجسمی‌یا تخیلی مانند عروسک، خمیر مجسمه‌سازی، شن و ماسه و آب از جمله اسباب‌بازی‌های سازمان‌نیافته به شمار می‌روند.

✳️از انواع اسباب بازی می‌توان به موارد زیز اشاره کرد:

🔹🔸 اسباب بازی‌‌‌های عروسکی

🔹🔸 اسباب بازی‌‌‌های شخصیت کارتونی

🔹🔸 اسباب بازی‌‌‌های وسایل نقلیه

🔹🔸 اسباب بازی‌‌‌های ورزشی و فعالیت بدنی

🔹🔸 اسباب بازی‌‌‌های مهارتی

🔹🔸 اسباب بازی‌‌‌های معما و بازی

🔹🔸 اسباب بازی‌‌‌های سازه ای

🔹🔸 اسباب بازی‌‌‌های اکتشافی

🔹🔸 اسباب بازی‌‌‌های کمک درمانی ( لکنت زبان و…)

🔹🔸 اسباب‌بازی باید مناسب سن، علاقمندی، توانایی ذهنی و رشدی کودک باشد. اسباب‌بازی نباید ساده یا بسیار پیچیده و خسته‌کننده باشد بلکه باید خلاقیت کودک را پرورش دهد.

به مدیریت:آرش وکیلی

 

 

 

فروشگاه اسباب بازی و عروسک های اورجینال جوجه تیغی در مشهد , فروشگاه اسباب بازی جوجه تیغی در مشهد , فروشگاه اسباب بازی در مشهد , فروشگاه اسباب بازی جوجه تیغی , قیمت اسباب بازی در مشهد , فروش عروسک اورجینال در مشهد , بهترین اسباب بازی فروشی در مشهد ,  اسباب بازی ,