فروشگاه زنجیره ای گندم آفتاب درخشان

 

? عرضه کننده انواع مواد غذایی ، مواد شوینده و بهداشتی

?براساس طرح فروش ویژه به دریافت کنندگان بسته های حمایتی کالا همشهریان میتوانند در زمان خرید از تخفیفات ویژه بهره مندشوند.
✔️تخفیفات در نظر گرفته شده شامل تمامی افراد و مشاغل میباشد.
شرکت فروشگاه زنجیره ای گندم به منظور ارایه محصولات غذایی و بهداشتی و شوینده از طریق خرده فروشی و عمده فروشی تاسیس گردیده.

 

معرفی برند نیشتمان:

نیشتمان یک برند تجاری است که با اعتقاد و باور به توانمندی‌های داخلی سعی در جایگاه‌سازی برند خود در عرصه ملی و بین‌المللی را دارد، ما بر آنیم با تلاش و کار تیمی و جذب استعدادهای درخشان و استفاده از برترین تکنیک‌های بازاریابی و فروش و سرلوحه قرار دادن مستمر کیفیت خدمات با به ‌کارگیری امکانات روز دنیا از لحاظ ماشین‌آلات، تجهیزات، ابزارهای کار، مواد اولیه و فناوری‌های نوین و هم‌چنین تلاش مستمر در جهت آموزش بهینه و ثمربخش منابع انسانی و اجرای فعالیت‌های جامع تحقیق و توسعه با هدف نوآوری و کیفیت قابل قبول و مبتنی بر استانداردهای روز دنیا در جهت رضایت‌مندی مشتریان و افزایش سهم بازار، این امر مهم تحقق یابد.

مدیریت:آقای قادری

دوستان و همراهان همیشگی
مفتخریم که به اطلاع شما عزیزان برسانیم که مجموعه فروشگاه های زنجیره ای گندم در راستای برنامه گسترش شعب خود و به منظور بهبود و تسهیل در ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز دومین شعبه ی فروشگاه های خود را روز یکشنبه ۹تیر ماه به آدرس شهرک فرهنگیان بوکان،بلوار شهرک افتتاح خواهد کرد.

شعبه سوم فروشگاه های زنجیره ای گندم در خیابان ابوذر بوکان در حال احداث

طرح نما خيابان ورزش

شعبه چهارم فروشگاه گندم در خیابان ورزش در حال احداث

 

 

 

فروشگاه زنجیره ای گندم در بوکان , فروشگاه زنجیره ای گندم آفتاب درخشان در بوکان , فروشگاه زنجیره ای در بوکان ,