Address & Contact

Our Address

کرمانشاه

Telephone

فروشگاه لوازم خانگی و الکتریکی یوسف شاهی

? فروش انواع رادیاتور های پنلی و پره ایی پکیج تمامی برندهای ایرانی، ترکیه، ایتالیایی?

? شیرآلات فانتزی، سر دوش های فانتزی، توالت های فرهنگی و….?

? نمایندگی معتبرترین برندهای شیرآلات و تجهیزات لوکس ساختمانی

? انواع شیرآلات، روشویی، کاشی و سرامیک و لوازم بهداشتی ساختمان

? انواع فول ست‌‌‌های بهداشتی، حوله خشک کن و چینی آلات

? شیر آلات در حمام و آشپزخانه یکی از وسایل های مهمی است که برای همه ی افراد لازم است و در همه ی خانه ها شیرآلات وجود دارد. در گذشته شیر آلات نیز بسیار ساده طراحی شده بودند که به طور کلی میتوان گفت وظیفه وصل و قطع آب را بر عهده داشتند اما امروزه شیرآلات نیز در مدلهای مختلفی ساخته شده اند تا بتوانید به کمک آنها دکوراسیون بسیار زیبا و مدرن برای خود درست کنید. در حمام برای روشویی و شیر دوش از شیر استفاده میکنند اگر میخواهید یک دکوراسیون بسیار زیبا و مدرنی داشته باشید پس حتمی شیر آلات روشویی و دوش حمام را باهم هماهنگ خرید کنید.

? شیر هایی طراحی شده اند که به شما کمک میکند براحتی بتوانید آب را تنظیم کنید.شیر ها نیز مانند سایر وسایل ها در دکوراسیون خانه به مرور زمان پیشرفته تر شده اند امروزه شیر هایی طراحی شده اند که هم میتواند کار شما را آسان تر کند و هم از هدر رفتن آب جلوگیری کند مانند شیر های سنسور دارد که وقتی به آب نیاز دارید با آوردن دست خود جلو شیر باز میشود. و وقتی کارتان تمام شد قطع میشود.شیر آلات جزو وسایل هایی در دکوراسیون خانه هستند که یک بار برای مدت طولانی خریداری میشوند پس حتمی دقت کنید بهترین مدل و با کیفیت ترین شیر را خرید کنید.

⚜️ ارائه محصولات با کیفیت و ارتقا رضایت مشتری در خرید محصولات ساختمانی با هدف دریافت بیشترین بازخورد از ذهینت مثبت همراهان تنها هدف ماست⚜️

⚜️ امروزه دنیای کسب و کار بر پایه ی “مشتری مداری” و “رضایت مشتریان” استوار گشته، به گونه ای که گسترش خدمات و حتی ارائه ی آن بدون درنظر گرفتن این اصل نه تنها مشکل، بلکه غیرممکن است. برای مشتری “کیفیت خدمات”، “قیمت” و “تنوع” محصولات ارائه شده مهم است.

مدیریت : آقای هامون یوسف شاهی

 

لوازم ساختمانی , لوازم بهداشتی ساختمان , طراحی داخلی , حمام لوکس , سرامیک پولیش , سرامیک مات , سرامیک لوکس , خانه لوکس , سرویس بهداشتی , کاشی حمام , آشپزخانه ,