مبلمان و صنایع چوبی آقازاده

✨عرضه انواع مبلمان،لوازم خانگی و انواع مصنوعات چوبی

?ویژگی‌‌‌های مبل مناسب:

?ارتفاع پشتی یک مبل خوب باید بگونه‌ای باشد که شانه‌ها و قسمتی از گردن را محافظت کند.

?قسمت پشتی یک میل استاندارد باید بتواند گودی کمر را پوشش دهد.

?ارتفاع مبل از سطح زمین باید به گونه‌ای باشد که پا‌ها نه چندان کشیده و نه خم شوند.

?چنانچه رویه مبل از چرم تهیه شده باشد، باید از سطحی ناصاف جهت جلوگیری از تعریق برخوردار باشد.

?قسمت‌های مختلف مبل باید نرمی‌استانداردی داشته باشند به گونه‌ای که نه آنچنان سفت باشند که باعث برهم زدن آرامش شوند و نه آنچنان نرم که قسمت‌های چوبی مبل لمس شوند.

?وزن مبل یکی از ویژگی‌هایی ایست که باید به آن توجه شود. مبلمان منزل باید از وزن سبکی برخوردار باشند و حمل آن به سادگی میسر باشد.

?سرویس خواب

?این روزها با توجه به اندازه و حجم کم فضاها سرویس خواب باید متناسب با محیط طراحی شود. فضای کم در اتاق خواب‌ها سبب شده است سازندگان سرویس خواب به فکر ایده‌های جدید به این منظور باشند.

? سرویس خواب سنتی:

?در سرویس خوابهای سنتی تمامی‌قطعات آن از چوب درختان راش وافرا و یا گردو ساخته شده است. در این مدل سرویس خواب، تمامی‌اجزا و ملزومات آن دارای پایه‌‌‌های زمخت چوبی بوده و در ساختار تاچی شکل بالای تخت خواب و پایین آن کاملا منبت کاری شده است.

? سرویس خواب کلاسیک:

سرویس خواب‌‌‌های کلاسیک برگرفته از سرویس خوابهای سنتی بوده با این تفاوت که زمختی و شلوغی و سنگینی سرویس خواب‌‌‌های سنتی در آنها کمتر ?دیده میشود و با استفاده از چوب‌‌‌های کمتر کار شده و ساده تر و حذف بعضی مولفه‌‌‌های سرویس خواب سنتی مثل منبت کاری روی چوب تغییراتی در آن بوجود آمده است.

?سرویس خواب مدرن:

?سرویس خواب مدرن با استفاده از مصنوعات چوبی مثل ام دی اف و نئوپان در ساختار تولید آن استفاده شده است و تنوع رنگ در آن بسیار زیاد شده و اتصالات بکار رفته در آن از نوع اتصالات جدید و امروزی بوده که باز و بسته کردن آنها راحت تر شده و قابلیت‌‌‌های جدید در آن لحاظ گردیده است.

?جلو مبلی

?میز جلو مبلی را شاید میتوان جزو با اصالت و قدیمی‌ترین میز‌ها دانست. از میز جلو مبلی بیشتر برای پذیرایی استفاده میشود و شاید یکی از دلیل هایی که این میز را در دسته با اصالت‌ها قرار می‌دهد همین بوده باشد.

?برای خرید میز جلو مبلی و عسلی باید به یک سری از نکات توجه داشته باشیم از جمله این نکات میتوان به کیفیت جنس و قیمت کالا اشاره کرد. به صورت کلی کیفیت و قیمت حرف اصلی را در هنگام خرید میز جلو مبلی و عسلی میزند. اگر قیمت پایین، امکان دارد کیفیت هم پایین باشد و یا بر عکس.

به مدیریت:رشید آقازاده

 

 

 

 

 

مصنوعات چوبی آقازاده , مبلمان , انواع مبلمان , مبل چستر , مبل استیل , مبل راحتی , جلو مبلی , انواع لوازم خانگی در آستارا , فروشگاه لوازم خانگی آقازاده در آستارا , قیمت انواع مبلمان در آستارا , قیمت لوازم خانگی در آستارا , انواع سرویس خواب در آستارا ,