فروش انواع قطعات خودروهای ایرانی و خارجی زانتیا، مگان، کروز، L90، پژو405، پژ206، پژو207، پراید

? فروش انواع قطعات یدکی خودرو

? لوازم یدکی دانایی تخصصی زانتیا،پژو206 و پژو207

? بورس لنت خارجی و ایرانی اورجینال ایساکو سایپا ال 90،مگان،ساندرو

?آشنایی با قطعات خودرو یا لوازم یدکی خودروها فقط مناسب تعمیرکاران یا فروشندگان لوازم یدکی نیست. داشتن اطلاعاتی حتی اندک در مورد قطعات و لوازم یدکی خودرو حتی برای یک صاحب خودرو هم میتواند در شرایطی کمک کننده و یا حتی ضروری باشد.

?هر قطعه در یک خودرو دارای یک شماره فنی یا پارت نامبر ( PA – Part Number ) منحصر به فرد میباشد که این روزها سفارش آن قطعه را بسیار آسان کرده.

?امروزه کافیست شماره فنی قطعه مورد نظر خود را بدانید تا براحتی بتوانید آنرا از فروشنده لوازم یدکی تهیه کنید.

?اما به هرحال هر قطعه دارای یک نام و مشخصات خاص خود نیز هست که علاقه مندان و فعالان در حوزه فروش لوازم یدکی و تعمیرات خودرو باید با آنها آشنایی داشته باشند.

?قطعات مصرفی خودرو شامل قطعاتی میشود که به طور پیوسته و در فاصله های زمانی تقریبا” مشخص میبایست توسط مالک اتومبیل و یا تعمیرکار اتومبیل مورد بازرسی قرار گیرد و در صورت نیاز تعویض شود.

?در کل و در کلیه اتومبیل های سواری در حدود ١٠ و یا ١۵ قطعه وجود دارد که در دسته کالاهای مصرفی قرار میگیرند و رسیدگی به موقع و تعویض لوازم مصرفی در زمان مشخص شده که توسط کمپانی تولید کننده اتومبیل در دفترچه راهنمای اتومبیل شرح داده شده است، میتواند از بروز مشکلات جدی در اتومبیل جلوگیری و در نهایت از هزینه های بسیار بالای تعمیر و تعویض قطعاتی که در صورت تعویض به موقع قطعات مصرفی خودرو میتوان از آسیب رسیدن به آنها جلوگیری کرد.

به مدیریت:آقای دانایی

آینه بغل کروز 207

??????????????

کمک عقب مگان

??????????????
op ديوددينام ماكسيما
ديوددينام سورن
ديوددينام والئو

??????????????

رينگ فابريك bmw 525

??????????????

لوازم كروز 
??????????????
لنت عقب جلو تمامي اتومبيل خارجي سواري و شاسي

??????????????

مپ سنسور اصلي ٢٠٦ اينه مگان دسته موتور دمبلي مگان واتر پمپ زانتيا ٢٠٠٠

??????????????

 

 

لوازم یدکی , لوازم یدکی در بجنورد , لوازم یدکی زانتیا , لوازم یدکی پژو 206  , لوازم یدکی پژو 207  , لوازم یدکی مگان , لوازم یدکی پراید , لوازم یدکی ال نود , فروشگاه لوازم یدکی دانایی در بجنورد , فروش انواع قطعات یدکی خودرو در بجنورد , قیمت انواع لوازم یدکی خودرو در بجنورد , بورس لنت خارجی و ایرانی , لوازم یدکی دانایی , جلوبندی خودرو , چرخشي , فرمان  سراتو سواران  , لوازم يدكي خودرو , دانايي ,