Address & Contact

Our Address

گیلان ، آستارا ،خیابان امام ،روبروی روزنامه فروشی کیهان (ناطقی)، فروشگاه نگهبان

فروشگاه نگهبان فروش انواع تجهیزات آشپزخانه و لوازم خانگی

⚡️فروش انواع هود، فر، سینک ظرفشویی، اجاق گاز، شیرآلات ، کابین روشویی، توالت فرنگی، یخچال ، سونا، جکوزی

?هود:

?هود آشپزخانه از حیث طراحی ظاهر به چند دسته کلی تقسیم میشوند.هود اشپزخانه مورب، هود اشپزخانه شومینه ای، هود آشپزخانه مخفی و هود آشپزخانه جزیره ای. این تقسیم بندی انواع هود از نظر طراحی ظاهر است.

?در حال حاضر دو نوع هود در بازار موجود است. هودهای تصفیه‌کننده هوا و هودهای دارای خروجی هوا، هودهای تصفیه کننده، گرد و غبار و بو را به داخل می‌کشند و ذرات معلق را تا حد ممکن از هوا می‌زدایند و دوباره هوای تصفیه شده را به داخل آشپزخانه پس می‌دهند. هودهایی که خروجی هوا دارند، به یک کانال متصل شده‌اند که گرد و غبار، چربی و بوهای نامطبوع از طریق آن به بیرون فرستاده می‌شود. این هودها به شکل‌های معمولی، شومینه‌ای و جزیره‌ای موجود هستند.

?میزان هوایی که هود در دقیقه توانایی خارج کردن آن را دارد بر واحد مترمکعب محاسبه می‌شود. نصب درست هود بر میزان مکش آن تأثیرگذار است. قبل از خرید هود باید نوع خروجی هود منزل خود را مشخص کنید

?شیرآلات

?برای تغییر دکوراسیون و ایجاد تنوع در محیط خانه لزوماً نباید اتفاقات بزرگ و برجسته‌ای بیفتد. خیلی از اوقات می‌توان با چند تغییر ساده و حتی کم‌هزینه تنوع ایجاد کرد و حال و هوای خانه را تغییر داد. برای ایجاد تنوع می‌توان شیرآلات دستشویی، حمام و آشپزخانه را تغییر داد و اتفاقات بزرگی را رقم زد. می‌توان شیرآلات استیل حمام و توالت را با انواع مدل‌های طلایی تعویض کرد و از شمع‌ها و وسایل تزیینی برنز و طلایی استفاده کرد و محیط حمام را کاملاً تغییر داد و شبیه به یک اسپای بسیار شیک کرد.

?نباید فراموش کرد برای تغییر شیرآلات خانه باید به چندین مورد ازجمله دکور قالب فضا، رنگ کاشی و سرامیک و بودجه فکر کرد و سپس تصمیم گرفت. برخی از شیرآلات بسیار گران هستند و مناسب آشپزخانه‌های خاص و طرح کلاسیک هستند در حالی که برخی از آن‌ها را می‌توان با یک بودجه‌ی معمولی تهیه و نصب کرد.

?گاز

?اجاق هایی که برای آشپزی تولید و ساخته شده اند، در انواع مدل‌های مختلف هستند که شامل: اجاق‌های تمام گازی (در دو نوع مبله و رومیزی)، اجاق‌های تمام برقی، اجاق‌های دوگانه سوز (گاز و فر برقی).

?اجاق‌های گازی حرارت سریع و مستقیم تولید می‌کنند که باعث پخت سریع‌تر می‌شوند. پخت و پز با گاز قابل کنترل‌تر و سریع‌تر است و می‌توان انواع غذاهای سرخ کردنی و برشته را تهیه کرد.

?اجاق‌های گازی از انواع اجاق‌های برقی ارزان‌تر هستند و اجاق گازها با دو نوع گاز طبیعی و LPG (گاز مایع) کار می‌کنند. اجاق گازهایی که با گاز طبیعی کار می‌کنند از نوعی که با گاز مایع کار می‌کنند متداول ترند، با این حال هر دو نوع اجاق گاز باید توسط متخصص نصب شوند. اجاق‌های گازی برای کارکرد موثر و ایمن حتما باید  استاندارد داشته باشند. علاوه بر توجه به نشان استاندارد به اعتبار مارک تجاری و خدمات پس از فروش اجاق گاز نیز توجه نمایید.

?انواع سینک ظرفشویی از نظر جنس

⚡️در هنگام خرید سینک ظرفشویی بسیاری جنس خاصی را مد نظر دارند. به طور کلی در حال حاضر ظرفشویی‌ها از نظر جنس شامل استیل، شیشه‌ای، گرانیتی و چینی تقسیم می‌شوند که نوع چینی آن در ایران ارائه نمی‌شود و به طور کلی در بازار وجود ندارد ولی سه نوع دیگر تولید و عرضه می‌شود که هر کدام طرفداران خود را دارند

?انواع سینک از نظر نوع کارگذاری

یکی از معیارها در هنگام خرید سینک ظرفشویی نحوه نصب آن است. سینک‌های ظرفشویی به طور کلی به سه نوع روکار (lay on)، توکار (inset) و زیرکار (undermount) نصب می‌شوند.

?سینک توکار:مدلی که امروزه به خاطر ظاهر مدرن و طرح‌‌‌های جذاب تر بیشتر در خانه‌ها مشاهده میشه. یک صفحه کابینت را در نظر بگیرید که داخل آن به اندازه سینک برش خورده است و سینک ظرفشویی در دل کابینت قرار می‌گیرد به این نوع سینک ظرفشویی، توکار می‌گویند.دور تا دور سینک توکار را کابینت پوشش می‌دهد پس نصب این نوع سینک، کاری تخصصی است

?سینک روکار:سینک روکار به سینک ظرفشویی گفته میشه که در هنگام نصب بر روی صفحه کابینت قرار میگیرد، این سینک‌ها نصب راحت‌تری دارند و انتهای آنها به دیوار متصل میشود.ابعاد سینک روکار در اکثر مدل‌ها بزرگتر از سینک‌‌‌های توکار است.امروز اکثر برندهای تولید کننده سینک ظرفشویی روکار با طراحی‌‌‌های جذاب سعی بر این دارند که این نوع سینک را با ظاهری مدرن وارد بازار کنند تا سلیقه مشتریانی که قصد خرید سینک ظرفشویی دارند جلب کنند.

به مدیریت : غلامرضا نگهبان

شعبه ۱:گیلان آستارا خیابان فارابی روبروی آموزش و پرورش قدیم فروشگاه نگهبان
شعبه ۲: گیلان آستارا خیابان رستمیان جنب تاکسی تلفنی امین فروشگاه نگهبان

 

 

 

فروشگاه نگهبان , فروش انواع تجهیزات آشپزخانه در آستارا ,  فروش انواع لوازم خانگی در آستارا , فروشگاه نگهبان در آستارا گیلان , فروش انواع هود , فر , سینک ظرفشویی ,  اجاق گاز , شیرآلات  ,  کابین روشویی ,  توالت فرنگی ,  یخچال  , سونا ,  جکوزی ,