Address & Contact

Our Address

کرمان، خیابان استقلال، نرسیده به کوچه 11

فروشگاه لوازم ورزشی صدف

✨فروش انواع دستگاه و لوازم ورزشی شرکت آیرون مستر و فرش وی
شماره تماس:
09131436423
🔴تردمیل شرکت آیرون مستر

❇️شرکت آیرون مستر یک شرکت معروف چینی است که در سال 1996 تاسیس شده و به طراحی و ساخت تجهیزات ورزشی پرداخته است. تردمیل های این شرکت که در دو نوع تردمیل خانگی و تردمیل باشگاهی تولید و عرضه می شوند، یکی از بهترین محصولات آن شناخته شده است که با انواع اروپایی همین محصول رقابت می کنند.

❇️دقت داشته باشید حداکثر وزن قابل تحمل برای دستگاه با توجه به نیاز شما و خانواده، قدرت موتور، ابعاد تسمه که فضای دویدن را تعیین می کند، اطلاعات مانیتور و… در انتخاب تردمیل مناسب بسیار موثر است و با دقت به این نکات می توانید خرید بهتری انجام بدهید.

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
🔴تردمیل خانگی فرش وی

💠تردمیل خانگی فرش وی مدل FW-502 همان مدل 501 ساخته شده توسط شرکت فرش وی می‌باشد که تنظیم شیب آن از حالت دستی به حالت برقی، و از حداکثر 3 درجه به حداکثر 15 درجه رسیده است. تغییری که اکثر مشتریان خرید اینترنتی تردمیل به‌دنبال آن هستند؛ چرا که با وجود قابلیت تنظیم شیب برقی دیگر نیازی به خاموش کردن تردمیل و پایین آمدن از روی آن و تنظیم شیب به‌صورت دستی نبوده و فقط کافیست کلید مربوط به آن فشرده شود، ضمن آنکه با افزایش درجه شیب نیز تنوع در برنامه‌های تمرینی بیشتر می‌شود.

💠مزایایی که افزودن آن‌ها قطعا بر روی قیمت تردمیل خانگی فرش وی نیز تأثیر گذاشته است. در سایر خصوصیات، این مدل از تردمیل FRESH WAY مشابه مدل 501 است، حتی در شاخصه‌های ظاهری. ابعاد تسمه در این دستگاه تردمیل خانگی 42×138 سانتی‌متر بوده که فضای خوبی را برای دویدن و پیاده‌روی در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

💠البته محصول مورد بحث فقط برای ورزش دو یا پیاده‌روی ساخته نشده و یک تردمیل چند کاره خانگی می‌باشد، زیرا به‌همراه خود ویبراتور، دمبل و پایه درازنشست نیز برای انواع ورزش‌های دیگر در اختیار دارد. اما برای استفاده از خود تردمیل محدودیت وزنی وجود دارد و بعد از خرید تردمیل خانگی فرش وی افراد سنگین‌تر از 120 کیلوگرم نمی‌توانند بر روی آن بروند، ظرفیتی که برای یک تردمیل خانگی جالب توجه می‌باشد. این در حالی است که وزن خود تردمیل فرش وی بسیار پایین‌تر از این مقدار است، اما با این وجود هم چرخ حمل‌ونقل در زیر بدنه‌ آن تعبیه شده تا جابه‌جایی‌اش به‌آسانی صورت بگیرد.

💠حتی برای استقرار دستگاه در خانه‌های کوچک نیز تدبیری اندیشیده شده و طراحی دستگاه به‌گونه‌ای است که بعد از هر بار استفاده می‌توان به‌راحتی آن را جمع، و در گوشه‌ای با کمترین اشغال فضا قرار داد؛ به‌دلیل اینکه یک تردمیل خانگی تاشو می‌باشد.

💠تردمیل خانگی فرش وی مدل FW-502 نمایشگری بزرگ از نوع LCD دارد که با نور پس‌زمینه آبی‌رنگ خود، مقدار دقیق پارامترهای مهمی از قبیل سرعت، مسافت، کالری، ضربان قلب و شیب را نمایش می‌دهد. اما مهم‌ترین بخش دستگاه ضربه‌گیرهای تعبیه شده در زیر تسمه هستند که از نوع فنری بوده و بخش قابل توجهی از قیمت تردمیل خانگی فرش وی را به خود اختصاص داده‌اند تا حس خوب دویدن را همراه‌با محافظت از مفاصلتان برای شما به ارمغان بیاورند.

💠ایمنی در این نمونه از تردمیل چند کاره خانگی به اینجا ختم نشده و شرکت سازنده برای آن یک گیره اضطراری پیش‌بینی کرده است تا در صورت سرگیجه یا سقوط کاربر، بلافاصله حرکت تسمه را متوقف کند. از دیگر امکانات تردمیل FRESH WAY می‌شود به جایگاه‌های بطری در دو طرف کنسول، پورت USB و پورت AUX برای پخش موزیک آن اشاره کرد. جنس تسمه این نوع دستگاه تردمیل خانگی پلاسیکی است. موتور تردمیل فرش وی از نوع DC بوده و 2 اسب بخار قدرت دارد.

💠نیرویی که توانایی شبیه‌سازی سرعت دویدن 14 کیلومتر بر ساعت را به این مدل تردمیل خانگی تاشو افزوده است. تمام مزایا و قابلیت‌های ذکر شده سبب در نظر گرفتن با اطمینان 1 سال گارانتی برای این محصول شده‌اند؛ در ضمن تا 5 سال بعد از خرید تردمیل خانگی فرش وی نیز خدمات پشتیبانی برای آن ارائه می‌شود.

🔴ویژگی های تردمیل فرش وی

🌀تحمل وزن تا 120 کیلوگرم
🌀 چند کاره و دارای ویبراتور، دمبل و پایه دراز و نشست
🌀 دارای نمایشگر LCD با نور پس‌زمینه آبی
🌀 قابلیت نمایش سرعت، مسافت، ضربان قلب، کالری و شیب
🌀 برخوردار از شیب برقی 1 تا 15 درجه
🌀 مجهز به پورت‌های USB و AUX
🌀 بهره‌مند از ضربه‌گیرهای فنری
🌀 برخوردار از گیره ایمنی
🌀 قابلیت تاشوندگی
🌀 مجهز به چرخ حمل‌ونقل
🌀 بهره‌مند از دو جایگاه بطری و لوازم‌ همراه
🌀 دارای 1 سال گارانتی

به مدیریت آقای خیری

 

 

 

لوازم ورزشی در کرمان ,خرید لوازم ورزشی در کرمان , انواع دستگاه ورزشی , انواع تردمیل , دستگاه ورزشی شرکت آیرون مستر , دستگاه ورزشی شرکت فرش وی , قیمت انواع لوازم ورزشی در کرمان ,