Address & Contact

Our Address

آذربایجان غربی،بوکان،جنب ایستگاه بازرسی سقز و بوکان

Telephone

فروشگاه قطعات کوماتسو و کاترپیلار پی آر دیزل

✳️قطعات موتور کوماتسو و کاترپیلار 

💥مهم ترین قسمت هر یک از ماشین آلات کوماتسو و کاترپیلار موتور آن ها به شمار می رود. به همین جهت باید بدانید که در این بخش از ماشین ها قطعات متفاوتی وجود دارد که هر یک باعث عملکرد صحیح ماشین می شوند. در عین حال بروز نقص یا خرابی در هر یک از این قطعات آسیب جدی به موتور ماشین را به همراه دارد.

💥از جمله قطعات موتور کوماتسو و کاترپیلار باید به پیستون، رینگ، میلنگ، واتر پمپ، یاتاقان ثاب و متحرک، یونیت، پمپ انژکتور، سرسیلندر، پروانه موتور، سوپاپ دود و هوا و غیره اشاره شود. عملکرد تعداد زیادی از این قطعات مربوط به سیستم احتراق ماشین آلات است.

✳️ویژگی‌ های قطعات یدکی کوماتسو 

✨از ویژگی‌ های دیگر این قطعات می‌ توان به کیفیت بالای آنها نیز اشاره کرد. کیفیت هر قطعه یدکی اهمیت بسیاری در ماشین‌های صنعتی دارد. تمام صاحبان ماشین‌ های صنعتی به دنبال قطعات باکیفیتی هستند که بتوانند تا چند مدت از آنها بدون مشکل استفاده کنند.

✨کیفیت قطعات کوماتسو بسیار بالا بوده و مدت زیادی بدون هیچگونه عیب و نقصی به کار خود ادامه می‌ دهند. طول عمر زیاد قطعات و لوازم یدکی کوماتسو باعث شده که مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گیرند.

✨از دیگر ویژگی‌ های قطعات کوماتسو می‌ توان به گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات اشاره کرد. زمانی که شما هزینه‌ ای را بابت خرید انواع قطعات یدکی کوماتسو می‌ پردازید، می‌ توانید از خدمات پس از فروش آن نیز بهره‌ مند شوید. گارانتی این قطعات نشان از کیفیت بالای آن‌ ها و اطمینان شرکت سازنده از کیفیت محصولات خودش است.

✳️ده نکته مهم هنگام خرید قطعات کاترپیلار 

🔺هیچ وقت سعی نکنید قیمت یک قطعه اصلی را به قیمت جنس های متفرقه بخرید.

🔺همیشه از فروشنده های مطمئن خرید کنید.

🔺در هنگام خرید دقت کنید که دارای بسته بندی مناسب باشد کالا.

🔺روی کارتن باید لیبل کاترپیلار باشد.

🔺رنگ لیبل نباید نارنجی باشد بایدد زرد کاترپیلاری باشد.

🔺به جز کارتن معمولا کاترپیلار قطعات را داخل یک ورقه میپیچد.

🔺کالا باید دارای بارکد و شماره فنی باشد.

🔺به علت عدم مرجوعی کالای اصلی حتما پلاک دستگاه را به فروشنده بدهید تا شماره فنی صحیح را برای شما بیابد و قطعه درست را خریداری کنید چون در بعضی موارد ممکن است قطعه قدیمی شما که روی دستگاه است به زور خورانده شده است.

🔺قطعات اصلی کاترپیلار دارای کیفیت ساخت بالایی هستند پس هر گونه پیلیسه و یا کیفیت پائین روی سطح قطعات اصلی طبیعی نیست…بیشتر دقت کنید.

🔺حتما در اینترنت قیمتی که از فروشنده گرفتید را نسبت به قیمت دلاری چک کنید.

به مدیریت:پیشوا رحیمی

 

 

فروشگاه قطعات کوماتسو و کاترپیلار پی آر دیزل در بوکان , فروشگاه قطعات کوماتسو در بوکان , فروشگاه قطعات کاترپیلار در بوکان , پی آر دیزل در بوکان , قیمت قطعات کوماتسو در بوکان , قیمت قطعات کاترپیلار در بوکان ,