Address & Contact

Our Address

تهران،خیابان دولت،چهار راه قنات،پلاک ۲۶۰

فروشگاه کتاب و لوازم تحریر نیما محمدی

💥 برای شما عزیزان پیش آمده است، زمانی که قصد خرید کتابی را از فروشگاهی دارید، دوست دارید لوازم تحریر مورد نیاز خود را هم خریداری نمایید.

💥 فروشگاه کتاب و لوازم تحریر نیما با به روزترین لوازم های تحریر در صدد این بوده است تا هموطنان عزیز با بهترین قیمت از جدیدترین محصولات استفاده نمایند. شما عزیزان برای خرید کتاب و لوازم تحریر با بهترین قیمت در بازار می‌توانید به این فروشگاه  مراجعه فرمایید.

☑️  لوازم تحریر چیست ؟

✅لوازم تحریر گروهی از ابزارهایی است که برای نوشتن، ترسیم و یا نقاشی کردن کاربرد دارند. حال ممکن است این نوشت افزار توسط کودکان در مهدکودک، دانش آموزان در مدرسه، دانشجویان در دانشگاه، کارمندان در ادارات و موسسات، هنرجویان در آموزشگاه های هنری و … استفاده شود.

✅رایج ترین لوازم التحریر مداد، خودکار، دفتر، پاک کن، تراش و دفتر یادداشت هستند که ما از کودکی تا پیری با آنها سر و کار داریم. اما باید گفت که آنها به دسته های مختلفی مانند نوشت افزار تحصیلی، لوازم اداری و لوازم بایگانی تفکیک می شوند که در برخی از آنها ممکن است لوازم مشترک نیز موجود باشد.

✅امروزه به تمامی لوازم و ابزاری که رابطه ای با نوشتن یا حتی نوشته های چاپ شده داشته باشد نیز لوازم التحریر می گویند و شما آنها را از فروشگاه های نوشت افزار می توانید تهیه کنید. به عنوان مثال شما کلیر بوک کاور کاغذ( پوشه کیسه ای )، کلاسور و … را که برای نگهداری برگه به کار برده می شود، می توانید از فروشگاه های لوازم تحریر خریداری و استفاده کنید.

به مدیریت: محمدی

 شماره تماس
02122576497____02122547270

 

 

 

انواع لوازم تحریر

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

چراغ مطالعه

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

کتاب کمک آموزشی

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

بازی فکری

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

سر رسید

 

 

 

لوازم تحریر , انواع لوازم تحریر , تولید و پخش انواع لوازم تحریر تهران , دفاتر فانتزی , موسسه سن یاز تهران , لوازم تحریر اداری , انواع لوازم تحریر اداری و فانتزی تهران , قیمت انواع لوازم تحریر اداری و فانتزی تهران , فروشگاه لوازم التحریر های تهران , فروشگاه لوازم التحریر های نزدیک محله اختیاریه , لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار , لوازم‌ التحریر و نوشت‌ افزار نیما , آدرس کتاب‌فروشی تحریر نیما , کتاب‌فروشی تحریر نیما , لیست کتابفروشی های تهران , نمایندگی های کتاب درسی تهران , فروشگاه کتاب درسی نیما , فروشگاه لوازم تحریرنیما  , لوازم تحریر دراین منطقه , فروشگاه لوازم تحریر دراین مکان , کتاب فروشی دراین مکان , کتاب فروشی نیما , لوازم تحریر نیما درتهران , کتاب‌فروشی دراین مکان , کتاب فروشی نیما , فروشگاه لوازم فانتزی نیما ,