Address & Contact

Our Address

خوزستان،مسجد سلیمان

فروش آهن آلات صنعتی تیرآهن میلگرد سجاد در مسجد سلیمان خوزستان
پخش قفل و دستگیره اتاق،حیاط و دستگیره کلیدی سوئیچی آهن آلات سجاد در خوزستان 

?تهیه و توزیع انواع آهن آلات صنعتی و ساختمانی تیر آهن،میلگرد،قوطی و پروفیل 
?میلگرد

⚡️میلگرد نوعی میله فولادی است که در سایزهای متفاوتی ساخته می‌‌شود و برای بتن‌ ریزی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. در اکثر سازه ­های دست بشر از بتن به منظور استحکام استفاده بنا می­ شود. اگرچه بتن مقاومت بالایی در برابر نیرو‌‌‌های فشاری دارد و برای خرد کردن این ماده به نیروی فشاری فوق العاده ­ای احتیاج است، اما یک نقطه ضعف نیز دارد.

تخلیه پروفیل و پلیت رنگی در ابعاد مختلف

⚡️بتن مقاومت چندانی در برابر نیروهای کششی و چرخشی ندارد، همین جا است که میلگرد پا به میدان می­گذارد و از سازه ­ها در مقابل نیروهای کششی محافظت می­ کند. در واقع از این محصول فولادی برای تقویت بتن استفاده می‌­شود.

تخلیه بار در تمام وقت روزو شب

⚡️یکی از زمان­ هایی که افزایش مقاومت کششی بتن به لطف میلگرد‌ها، از ما محافظت می­ کند، هنگام وقوع زلزله است. در این مواقع آنچه مانع از ترک خوردن و شکستن بتن می­ شود، میلگردهای به کار رفته در آن است. آنها همچون محافظان سازه‌ها عمل می­ کنند تا ساکنان در امنیت باشند.

?تیرآهن 

?تیرآهن یک پروفیل شناخته شده با سطح مقطعی به شکل I و H است که از آلیاژهای مختلف فولادی ساخته شده؛ از این محصول به طور گسترده در ساخت ساختمان استفاده می‌شود؛ به طوری که ساختمان‌های اسکلت فلزی بدون این پروفیل وجود خارجی نخواهند داشت.

سپری آهنی در انواع سایزها موجود است…..

?وظیفه اصلی این نوع از پروفیل در سازه‌ها، تحمل و انتقال بار وارده بر ساختمان است، همچنین از آن در طراحی ستون، خرپا و تیرها به عنوان بهترین گزینه استفاده می‌کنند. این پروفیل از دو بخش بال و جان تشکیل شده است، بخش اصلی و میانی تیرآهن را جان و به لبه‌ها و کناره‌های آن بال می‌گویند. حجم بالا استفاده از این محصول باعث شده، قیمت تیرآهن یکی از عوامل تعیین‌کننده در قیمت تمام شده ساختمان باشد.

ورق برشی در ابعاد مختلف……انکربولت و انواع ورقهای فولادی…

?مزایای استفاده از تیرآهن 

?بعد از اتمام سازه امکان توسعه وجود دارد.
?اتصال چندین قطعه به یکدیگر را امکان‌پذیر می‌کند.
?قطعاتی می‌باشند که به صورت پیش‌ساخته در کارخانه‌ها هستند.
?اجرا و نصب آن سرعت بالایی دارد.
?در ارتفاع‌های زیاد کاربرد فراوانی دارند.

توزیع حرارتی و انواع نبشی آلات…با ما مطمن خرید کنید

?پروفیل چیست و چه کاربردی دارد؟

?به طور کلی پروفیل به مقاطعی اطلاق می‌گردد که کاربرد بسیار زیادی در انواع صنایع دارند. از لحاظ لغوی کلمه پروفیل به معنای ثابت بودن مقطع در طولی معین می‌باشد و این قطعات با توجه به جنس و استحکام کاربرد فراوانی دارد. بخش زیادی از کاربرد این مقاطع در ساختن در و پنجره‌‌‌های آهنی می‌باشد.

تخلیه بار.‌روهینا بهترین میلگرد بازار….

?دسته بندی انواع پروفیل

?به طور کلی این محصولات به دو دسته صنعتی و ساختمانی تقسیم بندی می‌شوند. پروفیل‌‌‌های صنعتی به آن دسته از محصولات گفته می‌شود که در صنایع گوناگون اعم از نظامی‌و خودروسازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این در حالی است که عمده کاربرد نوع ساختمانی در ساخت در و پنجره و سقف ساختمان‌ها می‌باشد. به جهت کاربرد بیشتر پروفیل‌‌‌های ساختمانی در ادامه به بررسی دسته بندی این محصولات خواهیم پرداخت.

تهیه و توزیع انواع آهن آلات ساختمانی و صنعتی

?انواع ساختمانی را می‌توان از لحاظ شکل ظاهری و فرآیند ساخت به دسته‌‌‌های گوناگونی تقسیم بندی کرد. از لحاظ نحوه ساخت سه دسته پروفیل نورد سرد، نورد گرم و مرکب در بازار موجود است. این محصولات به طور معمول در طول‌‌‌های 6، 12 و 14 متر در بازار موجود بوده و با استانداردهای متفاوتی تولید می‌گردد. معروف ترین استاندارد این محصولات که در ایران نیز رعایت می‌گردد استاندارد اروپایی DIN می‌باشد.

تخلیه بروز .بر چشم خوب رحمت…..

به مدیریت:محمد صالحی و سجاد صالحی

شعبه ۱:مسجد سلیمان.نمره ۱.انتهای بازار اهن فروشان.اهن الات سجاد

شعبه ۲:مسجد سلیمان .خیابان ۱۷ شهریور.ابتدای سربالایی کلگه

پروفیل ورق فولاد…..

 

تخلیه بار و بارگیری بروز ……

 

فروش آهن آلات صنعتی در مسجد سلیمان خوزستان , فروش آهن آلات ساختمانی در مسجد سلیمان خوزستان , فروش تیرآهن , فروش میلگرد سجاد در مسجد سلیمان خوزستان , آهن آلات صنعتی , ساختمانی , تیرآهن , میلگرد , قیمت میلگرد , قیمت تیرآهن , قیمت قوطی و پروفیل , آهن آلات صالحی , آهن آلات سجاد ,