فروش ابزارآلات دست دوم استوک زارعی 

⚡️ ابزارآلات استوک اصل ⚡️

⚡️ واردات مستقیم از اروپا به بندر گناوه ⚡️

🔹🔸 دریل شارژی ، پیچ گوشتی شارژی ، پیچ گوشتی برقی ، فارسی بر کشویی ، پمپ آب موتور جوش 

🔹🔸 (ماكيتا و ديوالت) 

🔹🔸 (بوش و هلتي و…)

🔹🔸 برندهای ژاپن ، آلمان ، آمریکا

🔹🔸 کارواش خانگی ، آچار بکس ، چکش برقی هلتی ، چکش تخریب 19 کیلویی 

🔹🔸 ابزار برقی و شارژی از متنوع ترین و پرکاربردترین ابزارها هستند، استفاده‌‌‌های گوناگون از جمله بستن پیچ، سوراخکاری و تخریب، سنباده زنی و پولیش زنی و برش و …. دارند. پرکاربردترین ابزار در این دسته دریل، بتن کن، پیچ گوشتی برقی، اره عمودبر،اینورتر، دستگاه جوش، پولیش برقی؛ اره افقی بر و… که در توان‌ها و اندازه‌‌‌های مختلف طراحی شده و مورد استفاده قرار میگیرند. برندهای مطرح این ابزارها شامل میلواکی،دیوالت، آاگ، متابو، رونیکس، توسن، ماکیتا، سفیر، دنلکس، هیوندای و… هستند.

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
✳️ خرید دریل شارژی و پیچ گوشتی شارژی

🔹🔸 دریل و پیچ گوشتی مدل ها و انواع مختلفی دارد که یکی از محبوب ترین آنها دریل شارژی می باشد. دریل شارژی یک ابزار بسیار پرکاربرد در کارگاه ها و سایت های ساختمانی و تولیدی است که به دلیل سبکی و حجم کوچک، ابزار بسیار پرطرفدار و پرفروشی است.

✳️ تفاوت دریل شارژی و پیچ گوشتی شارژی

🔹🔸 دریل شارژی و پیچ گوشتی شارژی دو ابزار با کارایی متفاوت هستند که در برخی نمونه ها این دو کارایی با یکدیگر تلفیق شده و به دریل پیچ گوشتی شارژی تبدیل شده است که در ابزارهای برقی همچین امکاناتی کنار هم به ندرت دیده می شود. در دریل شارژی انواع مته، مته گردبر و دیگر ابزارها مانند سمباده چتری یا فرچه سیمی به سه نظام اتوماتیک دریل شارژی متصل می گردد و ممکن است حالت چکشی، کلید گازی، دور متغیر و چپ و راست گرد وجود داشته باشد ولی در پیچ گوشتی شارژی سه نظام تبدیل به درایو کارگیر سرپیچ گوشتی شده و سربیت یا سرپیچ گوشتی از این طریق به پیچ گوشتی شارژی متصل می شود. پیچ گوشتی شارژی دارای ترکمتر است و می توان حداکثر گشتاور مورد نیاز را در آن تنظیم نمود و البته مکانیزم ضربه زننده نیز یکی دیگر از عوامل کمک کننده در بستن یا باز کردن پیچ می باشد. تغییر جهت گردش یا چپ گرد راست گرد نیز از دیگر امکانات مورد نیاز یک پیچ گوشتی شارژی است که برای باز کردن یا بستن پیچ الزامی است.

✳️عوامل مهم در انتخاب خرید پیچ گوشتی و دریل شارژی 

🔹🔸 یکی از عوامل مهم در انتخاب و خرید بهترین دریل شارژی یا پیچ گوشتی شارژی توجه به نوع موتور براشلس یا ذغالی دریل است که انواع دریل و پیچ گوشتی شارژی با موتور براشلس جدیدترین و پرقدرت ترین نوع موتور دریل های شارژی می باشند و از مزایای بسیار زیادی نسبت به موتورهای ذغالی برخوردارند.

مدیریت : آقای زارعی

 

 

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

 

 

 

 

 

 

ابزار استوک , قیمت ابزار برقی , ابزار استوک گناوه , ابزار استوک اروپایی , دریل شارژی استوک , ابزار دست دوم , ابزار صنعتی استوک , هیلتی استوک ,