Address & Contact

Our Address

آذربایجان شرقی ، شهرستان هوراند

تاسیساتی و ابزارآلات دانش در آذربایجان شرقی

⚜️ابزارآلات صنعتی ساختمانی ، برقی ، لوله کشی  و چینی آلات بهداشتی

⚡️ابزار آلات ساختمانی با توجه به نوع عملکرد خود هرکدام کاربرد ویژه و مخصوص به خود دارند. به طور کلی ابزار آلات ساختمانی برای کارهایی نظیر اندازه گیری، برش، تخریب، حفر و… مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین ابزار آلات ساختمانی پرکاربرد، باعث راحت تر شدن فرایند ساخت و ساز خواهند شد و در هر مرحله از ساخت یک سازه، کارگران و استادکاران نتیجه دقیقی را که با استانداردهای عمرانی مطابقت دارد ارائه می دهند.

?ابزارآلات ساختمانی پرکاربرد

?ابزار آلات کاربردی ساختمان شامل ابزارهای برقی و شارژی، ابزار آلات دستی و…. هستند که هر کدام با توجه به روند پروژه از آن ها استفاده می شود.

?ابزارهای ساختمانی برقی و شارژی

?دستگاه فرز: معمولا برای برش میلگرد و سنگ اس دستگاه فرز استفاده می شود که با توجه متریال مورد نظر نوع سری تغییر می کند. بخش های اصلی ماشین فرز شامل ستون، محور مکانیزم جعبه دنده، جعبه دنده سرعت، میز، بازوی فوقانی، گلویی، صفحه رنده بند و زانوی ماشین است.

?دستگاه اینورتر جوشکاری: معمولا از دسگاه اینورتر برای اتصال فلزات استفاده می شود. در جوشکاری الکترود توسط یک قوس الکتریکی به وسیله منبع ولتاژ و جریان مورد نظر ذوب می شود و قطعات فلزی را به یکدیگر متصل می کند.

?دریل: معمولا از دریل ها برای سوراخ کردن سطوح چوبی، آهنی و حتی بتنی استفاده می شود. چکش ها انواع مختلفی دارند که می توان به دریل شارژی، دریل بتن کن، دریل چکشی و… اشاره نمود.

⚜️چینی بهداشتی ساختمان

?چینی بهداشتی ساختمان شامل لوازم بهداشتی ساخته شده از متریال چینی با لعاب براق میباشد.شامل سنگ روشویی با پایه ، توالت فرنگی ، توالت زمینی و زیر دوشی میباشد.لعاب این محصولات مقاومت زیادی در برابر مواد اسیدی و خورنده دارد

?بر خلاف شیرآلات بهداشتی این محصولات را میتوان با استفاده از شوینده های قوی نظافت نمود .نصب تمامی محصولات چینی بهداشتی به جز توالت زمینی پس از پایان کاشیکاری و به طور روکار صورت میگیرد.توالت ایرانی در زمان کاشی کاری نصب میگردد که چنانچه قصد نصب فلاش تانک داشته باشید در این مرحله لوله تخلیه آن نصب میگردد.شما میتوانید انواع چینی بهداشتی مرغوب و استاندارد را با تنوع زیاد از فروشگاه تاسیساتی و ابزارآلات دانش تهیه نمایید.

به مدیریت : آقای علی دانش

 

 

فروش انواع ابزارآلات صنعتی ساختمانی در آذربایجان شرقی ,  چینی آلات بهداشتی در آذربایجان شرقی , در آذربایجان شرقی , تاسیساتی و ابزارآلات دانش در آذربایجان شرقی , ابزارآلات دانش , تاسیساتی دانش , ابزارآلات صنعتی ساختمانی , ابزارآلات ساختمانی پرکاربرد ,