Address & Contact

Our Address

سنندج

Telephone

فروش انواع انگشترهای کلکسیونی محمدی 

? عرضه انواع انگشترهای کلکسیونی ، انگشتر سدیم نیشابور?

? انگشترهای عقیق یمن

? انگشترهای مردانه و با حک نام با سنگ های اصیل و با اصالت

? رکاب نقره دستساز با ترکیب فوق العاده دقیق و استادانه?

فیروزه های اصل نیشابور رکابهای دست ساز نقره عیار بالا
جهت خرید تماس بگیرید

? در مورد عقیق یمنی باید بگوییم که معادن آن از قدیمی ترین، باکیفیت ترین و بهترین معادن این گوهر در جهان محسوب می‌شوند. کیفیت و برتری سنگی که از معادن یمن استخراج می شوند، در قیاس با دیگر معادن به مراتب بیشتر بوده و از قیمت بالاتری برخوردارند. خوب است بدانید عقیق یمنی معمولا خوش رنگ و زیبا، یک دست و کمیاب بوده و اکثر علاقه مندان به سنگ های قیمتی و کلکسیونى، از میان انواع مختلف آن معمولا سنگ عقیق یمنی را انتخاب میکنند. البته هر چند که نوع شجری و خراسانی نیز در این بین جایگاه خاص خودشان را دارند. این نگین را با عناوینی نظیر یمن، یمانی و… نیز می‌شناسند.

? خواص عقیق برای بدن

۱- برای درمان بیماری های دستگاه گوارش بسیار مفید است.

۲- دیگر خاصیت از خواص سنگ عقیق اصل این است که همراه داشتن آن برای دردهای استخوانی به خصوص کمر درد مفید است.

۳- برای جلوگیری از خونریزی های شدید به خصوص برای بانوان توصیه می شود.

۴- این سنگ بسیار پر انرژی می‌باشد و برای ناراحتی های روحی و بر طرف شدن غم و اندوه مفید است و همینطور آرامش بخش و باعث نشاط و شادی است.

۵- این سنگ همچنین برای درمان بیماری های پوستی از جمله آکنه استفاده می‌شود. برای این کار باید سنگ را در بالای پوست قرار داده و برای مدت زمان چند دقیقه بصورت دایره وار حرکت دهید.

۶- در زمان خستگی و کوفتگی چشم ها می توانید از تکه‌ای از این سنگ بر روی چشم‌هایتان به مدت ۱۰ الی ۲۰ دقیقه در روز استفاده کنید.

۷- درباره خواص عقیق یمنی که در انگشتر و گردنبند عقیق یمنی به کار می رود و به طور کلی، انواع آن باید به این موضوع اشاره کرد که این سنگ برای درمان بیماری های کمر درد ، پا درد ، استخوان درد و همنطور دردهای ماهیچه ای مناسب و مفید است. چرا که حرکت فوق العاده ی آن باعث شده که مدارات شفابخش را به سمت خود جذب کرده و تشکیل یک انرژی شفابخش بسیار قوی دهد. شما می توانید با کمی تمرکز و دقت، امواج ساطع شده از این سنگ را به رنگ سبز ببینید. این انرژی در نوع قرمز همیشه به رنگ سبز است.

مدیریت : آقای سید مجتبی محمدی

انگشتر شجر کاملا طبیعی و معدنی قائنات گل مشکی نک سوزنی زمینه روشن
رکاب دست سازو و سفارشی استاد معروف ایران استاد کرد
رکاب سه بعدی نقره ساچمه سویسی

 

 

 

 

انگشترهای کلکسیونی , انگشترهای عقیق یمن , سایت انگشتر , کانال انگشتر فاخر , خاص ترین انگشتر مردانه ,